GIRL MAFIA ✓

By chocokka_

232K 12.7K 443

Hi surprise suka tak hadiah dari aku?! Haha kelmarin kau mandikan aku. Harini aku mandikan kau. Kau nak tahu... More

Cast
01. New School
03. New Markas
04. Revenge
05. Black Cobra
06. Buang Sekolah
07. Black Alpha
08. Taufiq
09. Kisah Silam
10. Dating
11. Shadows Dragon
12. Prom Night
13. Sakit
14. Bergaduh
15. Hospital
16. Wasiat
17. Kahwin
18. Queen and Spade
19. Lipas
20. Problem
21. Bergabung
22. Culik
23. She Crazy
24. triplets
25. Moving Out
26. Pesawat
27. Alive?
28. Slytherin Emerald
29. Creepy Uncle
30. Adnan Alfian
31. Remember
32. Sana
33.Hilang
34. Spider Levis
35.Langkawi
36.Faris
37.Doktor Nadia
38. Back To Normal
39. End
Special Chapter I
Special Chapter II
Special Chapter III
Promote Time!!!

02. Enemy

8.8K 418 19
By chocokka_

KRING... WOI PERGI MAKAN CEPAT!!

Suasana yang tegang tadi ditenangkan dengan bunyi loceng sekolah. Aku melepaskan rambut Shasha lalu menjelingnya. Dahi aku berkerut seribu kenapa loceng ni bunyi pelik.

"Dah jom pergi café"bingkas Qiff menarik tangan aku keluar dari kelas dan bergerak menuju ke cafe.

Well korang tahu kenapa aku berani Tarik rambut si betina sundal tu. Even Ketua Senget Shadows Dragon ada pun. Aku tahu diorang takkan berani sentuh mana-mana pelajar baharu kelas Light Elder ni. Dari awal sebelum kemasukan kami berenam sudah menjadi bualan hangat pelajar sekolah ni.

"Syai,Diana,Qai korang nak makan apa? Meh kitorang belikan" soal Iz

"Aku nak ice milk green tea dan roti"kata aku

"Aku dengan Syai nak Teh ais dengan roti" Diana menyambung. Iz mengangguk dan berlalu pergi menghampiri Nish dan Qiff.

Belum sempat tempat yang aku duduk panas datang suara lelaki menegur kami bertiga

"Hai girls. Kenapa duduk di tempat kitorang ni. Tempat ni selalu jadi tempat peribadi kitorang tau. Senior pun tak berani duduk disini" macam kenal suara ni. Aku mendongak memandang ke arah suara lelaki tersebut. Lah Budak ni. Ehh kau mentang-mentang anak buah aku dah macam sekolah kau sendiri kau buat.

"Ehh boss! Maaf maaf" kata dia lalu menundukkan badan beberapa kali.

"Amboi kau aku suruh jaga bukan suruh ugut pelajar kat sini" kepalanya aku luku. Haa padan muka.

"Sampai hati boss balik tak bagitau kitorang" aku hanya membiarkan mata-mata yang memandang tajam ke arah aku. Ingat aku kesah.

"Yazid aku nak tanya perempuan di sekolah ni pandang aku semacam" tiba-tiba badanku terasa sejuk. Aku mendongakkan kepala memandang gerangan yang menuangkan air yang berada didalam baldi ke atas aku.

"KAU!!!!!" suara jerkahan aku memenuhi satu café. Café yang tadinya bising dengan suara pelajar-pelajar menjadi sunyi.

"Opsss! Sorry terSENGAJA!!" Qiff, Nish dan Iz yang baru mendapatkan makanan berlari ke arah meja yang aku,Syai dan Diana duduk akibat terdengar jerkahan aku tadi.

"Kau Nadine. Kau main dengan api laa sial"jerkah Yazid lalu mendapatkan kolar baju perempuan tadi.

"Lepaskan dia Yazid. Aku tahu apa yang aku akan buat nanti. Kau perempuan kau tunggu balasan aku" kataku sinis.

Qiff dan yang lain tidak berani menegur atau mengeluarkan suara apabila aku merenung tajam perempuan tu macam tiada hari esok.

"Habislah riwayat perempuan tu"bisik Iz. Mereka hanya mengangguk setuju dengan pernyataan Iz.

"Siapa yang hantar kau buat semua benda nu hah!! Kau cakap dengan aku la perempuan!" Nadine tersenyum sinis apabila mendengar ayat yang aku keluarkan.

"Kau yang sentuh Shasha tadi kan? Kau tahu kan aku siapa?" ouhh Shasha. Betina sundal yang tunjal dahi aku tadi.

AUTHOR POV

Seluruh café yang sunyi tadi kembali riuh akibat pernyataan Nadine. Yelah salah satu manusia dalam kumpulan diva ni disentuhkan. WGAH sudah sedia maklum terkenal dengan perangai kumpulan Diva yang membuli tanda belas kasihan ni.

"Huh! Lupa lak aku nak kenalkan diri. Tapi aku rasa tak perlu kot sebab satu sekolah bakal kenal siapa aku dengan sendiri. Qiff jom blah semak hidup aku jer stay sini lama- lama" kata Qai lalu menarik tangan Qiff keluar dari café. 2 pasangan kembar yang lain terkebil melihat Qai menarik tangan Qiff keluar dari café.

"Erkk korang basah sekali ke?"2 jelingan tajam dihadiahkan kepada Nish.

"Kau dengan Nish tunggu sini bungkuskan makanan yang korang beli tadi bawa pergi ke port yang kita selalu lepak dulu" dengan muka memerah akibat marah Diana menarik tangan Syai keuar dari café dan menuju ke tempat melepak Mereka,

"Heyy heyy kenapa monyok ni. Haishh janganlah macam ni. Dah jom pergi ambil baju lebih dekat bilik along pastu tukar okeyh"pipi Qai ditekan dengan menggunakan kedua dua belah tapak tangannya.

"Ehem! Mengintai apa tu Joe aku tahu kau ada disini. Tak perlu mengintai" lelaki yang bernama Joe tadi keluar dari tempat persembunyiannya. Joe ni merupakan orang kanan Qiff yang paling Qiff percaya.

"Yaa boss, ada apa-apa yang boleh saya bantu ke? Ehh kenapa boss basah ni?" Joe terkejut melihat Qai yang basah kuyup.

"Erkk nothing. Aku nak kau beritahu semua perkembangan terkini. Selepas balik sekolah nanti suruh semua berkumpul di markas."kata Qiff sambal menarik tangan Qai lalu menuju ke pejabat pengetua yang berada di pertengahan laluan tersebut.

"Tapi boss..." belum sempat Joe menghabiskan ayatnya Qiff mencelah.

"Aipp takde tapi tapi. Dah aku nak bawak Qai pergi tukar baju"

END AUTHOR POV

©©©

KRINGG..... WOI TUNGGU APA LAGI BALIK LAA!

"Apasal pelik bebenor bunyi loceng sekolah wei. Yang bukan bukanlah along pun" kata Qiff. Memang naluri kembar betullah. Aku baru nak tanya.

"Ntah aku pun perasan gak tadi" kata Syai.

"Haa!!"sergah aku

"Opocot mak kau!!" terkebil-kebil kami berlima memandang ke arah Iz. Wei serius laa dia melatah. Tak sangka pula aku mamat ni melatah.

"Pftt HAHAHHAAHAHHAHA" gelak kami berlima yang tadi menahan ketawa. Lelaki tersebut memandang ke arah kami dengan jelingan yang tajam sambil mengusap dadanya.

"Okok HAHAHAHAH aduhhh lawak siot tak boleh aku! Sejak bila kau melatah sebelum ni dengar bunyi pistol okay jer. HAHAAHAHAH" aku masih lagi berada disisa ketawa terus berhenti apabila mata Iz tidak berhenti menikam mata aku.

"Ehem.. Okay aku serius! Balik nanti terus siap kita gerak ke markas. Jangan lambat!" kataku senada.

Tiba tiba telefon aku mengalunkan nada dering tandanya ada yang pemanggil. Ouhh Along.

"Yerr Along asal? Ouhh okok Qai dengan yang lain tunggu along dekat parking lot" sejurus aku meletakkan panggilan tersebut, Qiff dan yang lain memandang ke arah aku dengan dahi berkerut.

"Along suruh tunggu kejap. Katanya ada hadiah untuk kita" mereka mengangguk tanda faham.

"Nah kunci markas baru Black Alpha. Korang pergilah singgah markas lama dulu tengok apa yang dah jadi. Aku dah suruh Amer tunggu dekat sana. Jangan lama sangat Amer banyak keje dekat hospital" pelbagai soalan bermain di fikiran aku. Apa dah jadi sepanjang kami berenam belajar di luar negara.

"Baik Along. Terima kasih kitorang gerak dulu" Qiff terus menarik tangan aku ke keretanya. Enjin kereta dihidupakan dan berlalu keluar dari pagar WGAH.

"Wei Qiff agak-agak apa yang terjadi ehh dengan markas kita. Apa sebenarnya dah jadi waktu kita takde dekat sini." akhirnya terluah juga apa yang aku fikirkan.

"Entahla Qai aku rasa ada sesuatu yang buruk dah jadi. Sebab apa kau tengok semua anak buah kita tinggal sementara di markas lama Along dengan Amer. Aku rasa diorang berdua dengan anak buah kita yang lain sorokkan something la Qai. Dah tak payah fikir sangat kita tanya Amer japgih" yes aku baru perasan along tempatkan anak buah aku dekat markas lama Dark Elder dan anak buah aku bila ditanya mengenai markas, Mereka melarikan diri atau ubah topik.

"Sedar tak sedar kitorang dah sampai di perkarangan markas lama Black Alpha. Tergamam aku melihat markas kesayangan aku hangus. Yang tinggal hanya dinding dan tiang konkrit yang masih berdiri.

"Amer siapa punya kerja ni. Cakap dengan aku. Ada sesiapa yang mati tak?! Amer janganlah diam!! Cakaplah gila!!" sial siapa yang buat markas kesayangan aku macam ni sekali. Mentang- mentang Black Alpha diam korang ambil tindakan yer.

"Tiada siapa pun yang mati Qai. Cuma cedera ringan jer. But aku dengan anak buah aku termasuk anak buah kau tak dapat detect siapa punya kerja. Bila aku dengar kau nak balik aku happy gila sebab aku tahu kau dapat settlekan benda ni dalam sekelip mata. Malam kejadian tu aku,along dan Dark Elder siap sedia nak serang markas Black Cobra. Tapi Yazid call aku cakap markas Black Alpha terbakar" terang Amer panjang lebar.

"Tak pelah Amer kau balik la hospital dulu aku dengan yang lain nak pusing-pusing dulu tapak ni. Mana tahu dapat bahan bukti" aku mula berjalan masuk ke tapak markas yang hangus dengan memakai hoodie hitam. Kang Nampak baju sekoah kang dicam pula oleh pihak musuh.

"Okay aku pergi dulu. Hati-hati" rambut aku dikusutkan dan Amer berlalu ke keretanya dan terus bergerak menuju ke hospital.

TBC.

Continue Reading

You'll Also Like

1.4M 54.8K 57
(KARYA KEDUA KHAISHIF) Asli daripada : KhaiShif Beautiful cover by : KhaiShif NO COPY! ⚠️ [Siri L&D] B2 Perginya seorang teman serta seorang bapa...
137K 12.2K 64
Princess Diana, puteri yang dibesarkan sepenuhnya di istana. Semua rakyat mengenalinya tapi hanya mengenali nama bukan rupa. Meganjak umur 16 tahun d...
3.1K 205 5
"Antara dua jiwa yang pernah bersatu..........."