27

1.1K 83 7
                                    

מחר אני חוזר לקוריאה.. אני כל כך מתרגש לראות את ג׳ימין שלי. אני מתגעגע לחיבוק שלו..כיביתי את המנורת לילה שלי וחלמתי על הפגישה שלי עם ג׳ימין.. והייתי באמצע לעשות איתו סקס כשהשעון מעורר העיר אותי. זהו זה פגישה אחרונה מטוס וג׳ימין. כל כך פשוט כל כך מהיר אני חייב אותו, אני חלמתי שג׳ימין מחכה לי בשדה אבל לא נראה לי שזה יקרה.. ולא איכפת לי אם זה לא יקרה.. אני רק רוצה לראות אותו... זה הדבר הכי חשוב בעלום.  אני מקווה שהוא כבר לא כועס עלי.. וכשאני אומר 'הוא' אני מתכוון לג׳ימיני... הייתה לנו שיחה ארוכה מאוד אתמול גבי כל הנושא הזה שאני אצטרך להיות ביפן והוא ישאר בקוריאה.. לקח לו זמן להבין שגם לי זה קשה לעזוב אותו לא פחות מכמה שזה קשה לי.
לפחות הבאתי לו הרבה מתנות.. לשניהם הבאתי כל אחד בנפרד.. לג׳ימיני צעצועים ולג׳ימין.. ג׳ימין הכין לי רשימה של דברים שהוא רוצה שאני אקנה לו מיפן ואני אגיד בגדול שהרוב שם זה מוצרי טיפוח.. והשאר זה בגדים ונעליים.
המזוודות שלי היה פי חמש יותר כבדות, אני אפילו באיזה שהו שלב הלכתי לקנות עוד מזוודה כי כבר לא היה לי מקום עם כל הדברים שקניתי לג׳ימין.. אבל זה שווה את זה אם זה יגרום לו לשכוח מהעובדה שאני לא נמצא.. ואני מרגיש גם דיי אשם וזה גורם לי להרגיש יותר טוב עם עצמי שאני מצליח למצוא דרך לפצות את ג׳ימין.
אחחח מה קרה לי.. אני נהגתי להיות הבן אדם הקר הזה שיש לו איזה מישהו לזיין, התאהבתי במישהו הזה ועכשיו אני רק עסוק בלפצות אותו על כל הטעיות שעשיתי.  אני אוהב את ג׳ימין אני מרגיש הבן אדם הכי שמח בעולם רק המחשבה שאני אתחתן איתו וחייה איתו לנצח.. אבל אני מתחיל להתעייף מלתנצל... זה פחות ג׳ימין תאמת.. זה יותר ג׳ימיני.. וגם אותו אני אוהב אני אוהב אותם בתור בן אדם אחד..
מה שאני מנסה להגיד זה.. שאני פשוט רוצה שג׳ימין יקפוץ עלי ויחבק אותי בדיוק כמו בחלום שלי:
ירדתי מהמטוס וראיתי ג׳ימין מחכה לי הוא רץ לכיוון שלי וחיבק אותי חזק ממש חזק הוא קפץ עלי עטף את הרגליים שלו מסביב למותניים שלי ונישק אותי חזק.
אני יודע שזה לא יקרה אבל.. ג׳ימין כן התגעגע אלי ואני התגעגעתי אליו אבל אנחנו לא נפגשנו סך הכל שבוע לא שנה שלמה.. בשבילי איפלו רק חיבוק עמוק יספיק אם ג׳ימין לא ירצה לנשק אותי... אני אהיה בסדר.. בעצם.. לא אני לא, למה שהוא לא ירצה לנשק אותי.. הוא כועס עלי... הוא עדיין כועס עלי.
הוא הולך להפרד ממני אני לא מאמין שהוא יעשה לי את זה יומיים לפני החתונה שלנו. או יופי עכשיו אני גם נשמע כמוהו.



יונגי מגיע ויונגי מגיעעע!! התרגשתי וסידרתי את הפרחים בחדר שלנו, אני יודע שאנחנו לא נעשה סקס אבל עדיין קישטתי את החדר.. זה הולך להיות מושלם אני יודע שזה קיצ׳י אבל הכנתי לו גם שלט אני ממש ממש מתגעגע אליו ואני יותר משמח להתחתן איתו בעוד יומיים ואז זהו.. זה מה שאני צריך לכול חיי.. להיות בעלו של יונגי. אני לעולם לא אשכח את היום שהוא הציע לי נישואים.. כל כך רומנטי כל כך סקסי הסקס הכי טוב שהיה לי.. אני יודע שאנחנו הולכים להיות צמאים אחד לשני זה הולך להיות קשה במובן של ממש ממש קשה שאני אצטרך לקשור לו את הידיים.
ואולי גם לעצמי.. או יופי עכשיו אני חושב כמו יונגי ציחקקתי לעצמי כבר ערזתי תיק לירח דבש שלנו הכנסתי לשם את הכל הצעצועים שלנו... של יונגי יותר נכון..  לאחרונה אני לא יודע בין איזה יונגי לבחור אני לא יודע את מי אני יותר אוהב.. אני אוהב את יונגי שהוא קשוח אלי ורע אבל לא ממש ממש רע.. אבל מצד שני אני אוהב שהוא נפתח אלי ועדין איתי ומטפל בי. כאילו לפעמים אני רוצה להיות חולה רק בשביל התשומת לב שהוא נתן לי.
אני רוצה שהוא יחזיק אותי בין הידיים שלו ויחבק אותי חזק, שלעולם לא יעזוב..אני מאוד משתדל לתמוך בעבודה שלו כמו שהוא תומך בי ומעודד אותי ללכת ללמוד ריקוד בתור מקצוע.. אבל ג׳ימיני עושה לו חיים לא קלים בכלל..
אני חושב שאני לא אתן לעצמי להכנס לליטלספייס יותר.. אני לא רוצה להכביד על יונגי יותר מידי..
אני אוהב את ג׳ימיני ואני שמח שיש לי את האפשרות להשתחרר מעצמי לכמה זמן ולהפוך למישהו אחר לגמרי...
אני חושב שאני אדבר עם יונגי על זה. אני לא יכול פשוט לקחת ממנו מישהו שהוא נורא אוהב.. אירגנתי עוד כמה דברים בבית חיממתי את הארוחת צהריים שהכנתי מראש וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לחכות... ולחכות... ולחכות.. השעתיים הרגישו כמו שנתיים. הם היו כאלו משעממות.
שמעתי ציחקוק מחוץ לדלת יונגי כנראה ראה את השלט שלי ציחקק לעצמי. 'יונגי!! יונגי ראה את השלט שלי יונגי כאן!!' חשבתי לעצמי בשמחה וכיביתי את הטלוויזיה, הלכתי לכניסה של הבית וחיכיתי שהוא יפתח את הדלת.

BOSS  2  yoonmin (*˘︶˘*).。*♡Where stories live. Discover now