18

1.2K 73 18
                                    

"בייבי... בייבי בוייי למה אתה לא מדבר איתי? זה רק שבוע... זה לא לכל החיים..." ג׳ימיני הסתכל עלי עם פרצוף עצבני ועלה לחדר שלנו.
"אני אוהב אותך..." אמרתי בקול עצוב התיישבתי על הספה.
'הוא גורם לזה להיות כל כך קשה.. אני לא מאמין שאני חושב את זה אבל הלוואי שהוא יצא מליטלספייס ג׳ימין בטוח יבין אותי... אני מניח שאני הולך לישון כאן היום..' נאנחתי ולקחתי את השמיכה שהייתה מקופלת על הספה. התכסתי בה והדלקתי את הטלוויזיה על שקט.. 'אני אתקלח מחר בבוקר.' חשבתי לעצמי ועצמתי את העיניים שלי.

"דאדא..." שמעתי את ג׳ימיני מהמדרגות שניה לפני שנרדמתי. פתחתי  את העיניים שלי לאט והתיישבתי לאט.

"מה?" שאלתי בשקט.

"בזה שג׳ימיני לא מדבר עם דאדא אז זה אומר שדאדא לא ילך...?" הוא שאל.

"לא בייבי... אני הולך אני חייב ללכת לא משנה מה.. אבל אתה יכול לבחור לנצל את הזמן שנשאר לו ביחד עד שאני אצטרך ללכת.. אתה רוצה להמשיך לכעוס על דאדא או שאתה רוצה להיות עם דאדא עד הרגע האחרון?" שאלתי. ג׳ימיני הסתכל עלי והתיישב על אחת המדרגות.
"אוקיי... בחירה שלך... רק שדאדא עצוב מאוד שהוא הולך לישון בלי הג׳מיני הקטן שלו ובלי נשיקת לילה טוב." נאנחתי וחזרתי לשכב.

"ג׳ימיני מפחד דאדא ימצא מישהו חדש ביפן ואז ג׳ימיני לא יראה את דאדא יותר... וגם ג׳ימיני דואג כי מטוס זה מסוכן... וגם ג׳ימיני מפחד שדאדא לא התגעגע לג׳ימיני וישכח ממני.." ג׳ימיני אמר בשקט.

"בייבי.... זה לשבוע אחד.. כן אני התגעגע אבל זה לא יהיה לנצח.. ואין מצב בעולם שאני אשכח אותך.. אנחנו הולכים להתחתן" נאנחתי "ואין לך מה לדאוג לגבי תאונה... זה יהיה מטוס פרטי אני מכיר את הטייס אישית.. הוא הטייס הכי טוב בכל קוריאה.. אני אהיה בסדר אין לך מה לדאוג.. אני אוהב אותך כל כך ואני רוצה שהשבוע הזה יעבור כל כך מהר שאפילו לא נשים לב שהוא עבר.. אבל אתה גורם לזה להיות כל כך קשה.. אל תבין אותי לא נכון קטני את יודע כמה אני אוהב אותך ודואג לך אבל זה לא כזה ביג דיל..." נאנחתי.

"דאדא~~" ג׳ימיני רץ אלי בבכי.

"מה מה בייבי מה יש?" שאלתי והחזקתי לו את היד.

"דאדא רע אל ג׳ימיני~~" הוא בכה.

"אני מצטער אבל אני לא מתכוון לפגוע בך אוקיי קטני? אתה כל העולם שלי. רוצה לדעת את האמת? גם לי זה קשה לעזוב אותך אני אדאג לך ברמות אני אהיה בלחץ כי אני לא יוכל להיות איתך בכל רגע נתון לשמור עליך.. יש לי הרבה דברים לחשוש מהם... בבקשה ג׳ימיני בייבי שלי אל תגרום לזה להיות יותר קשה ממה שזה טוב?"

"לא~~~!" הוא בכה והחזיק לי את היד.

"אבל למה בייבי??" שאלתי ומשכתי אותו אלי מתחת לשמיכה, אני הייתי בלי חולצה ובלי מכנסיים כי לא עליתי לחדר שלנו להחליף לפיג׳מה .

BOSS  2  yoonmin (*˘︶˘*).。*♡Where stories live. Discover now