פרק 24

1.8K 134 56
                                    

אז לפני שנתחיל עם הפרק אני רוצה להתנצל שלא עלה פרק כבר שבוע שלם.
התחלתי עבודה חדשה ולא היה לי זמן לשבת ולכתוב.
אני אנסה כמה שיותר לעלות מהר.. אך יכול להיות שגם הפרק הבא יעלה עוד שבוע.

~קריאה מהנה~

יום למחרת כולם היו באירגונים להצעה של זאין. הארי היה אחראי על כל העיצוב של המקום הופעה הןא הזמין בלונים והמון שטיות שיתאימו לאירוע שכזה
הוא כל כך התרגש ששתי החברים הטובים שלו הולכים להינשא אחד לשני ולחיות יחד לנצח.. בטח הם יגדלן ילד מאוחר יותר..הם יקימו משפחה והארי לא יכל שלא לחשוב אם לואי היה מוכן גם להתחייב לחיות איתו לנצח..להתחתן איתו ולהקים משפחה הוא יודע שלואי אוהב אותו.. לואי אוהב אותו המון אבל הוא לא יודע איזה שלב הם נמצאים והאם צריך לחכות עוד זמן בשביל להתחייב אחד לשני..
לואי עמד שם בצד מדבר עם זאין ומרגיע אותו..הוא הביט בו בעניים מהופנטות וכל ההתלבטות שהייתה לו לפני רגע נעלמה.. הוא רוצה את לואי לכל החיים אין ספק בזה.
הוא רוצה לאחוז בו..לאהוב אותו..להתאחד רק איתו הוא רוצה אותו בחייו ושהוא אף פעם לא יצא מהם. לואי שהרגיש שמביטים בו. הוא הסיט את מבטו אל הארי ועינהם נפגשו.
הלב של שניהם דפק בחוזקה..לואי הסמיק כי הארי נשך את שפתו שהביט בו וחייך אליו.
"אתה מוכן לעזור לי ולא לזיין את הארי במבטים?" זאין קטע את קרב המבטים של שתי אלה.
"תסתום.." לואי אמר והביט בו מנסה להרגיע את גופו שהתחמם רק מלהביט בהארי..
"זאין?" הוא שאל בקול חושש הוא לא ידע איך לשאול את השאלה הזו.. "ממ?"
"איך ידעת שאתה רוצה להציע לליאם?" הוא שאל והשפיל את מבטו ישר.
"אל תגיד לי! אתה חושב על להציע להארי?" הוא אמר בחיוך מאושר. "לא..אני רק..פשוט כל האירוע הזה עושה לי את זה.. ואני כן רוצה לחיות עם הארי לנצח אז למה לחכות עם זה?"
למה לחכות?? הרי אנחנו אוהבים אחד את השני ואני רוצה לחיות עם הארי לנצח. אני לא רוצה אף אחד אחר בחיי. אז למה פשוט לא לעשות את זה רשמי? להיות נשואים?
"לואי זה נהדר להינשא כי אתם באמת מתחייבים אחד לשני ואין דבר יותר מדהים מזה.. להגיע למסקנה שאתה רוצה לחיות עם אותו בן אדם לנצח..אבל אתה והארי רק חזרתם אחד לשני,אני חושב שאתם צריכים לחוות עוד המון דברים ולעבור ביחד עוד מכשולים בשביל להגיע להבנה שאתם רוצים את זה לנצח." זאין סיים לדבר ואני הנהנתי אליו כי הסכמתי איתו.. אני כן רוצה לחיות עם הארי..אני לא רואה מישהו אחר בחיי אבל זאין צודק רק חזרנו אנחנו עדיין לומדים איך להיות יחד.. ועוד יהיו מכשולים ואתגרים שאנחנו צריכים לעבור. אבל אין ספק שאני אציע להארי אם לא עכשיו אז עוד כמה חודשים או שנה לא משנה.. עם הארי אני אחיה לנצח.
"היי הכל בסדר?" הארי שאל והביט בי במבט אהוב
חיבקתי אותו והוא ליטף את ראשי. "לואיי אתה בסדר?"
הרמתי את מבטי אליו ושאלתי "אנחנו נהיה ביחד לנצח נכון הארי?"
"אני לא רוצה אף אחד מלבדך לואי" הוא אמר גורם לחיוכי לגדול ולנשק את שפתיו. "גם אני" אמרתי והוא נישק אותי שוב.
...

Still Love You- L.S ✔Where stories live. Discover now