פרק 7

1.6K 120 103
                                    

איך הצלחתי להגיע לפה? שאני עומד על הבמה הקטנה בבר של לואי ומתכוון לשיר, זה לא היה התיכנון שלי הערב. נוו באמת! הם לא מפסיקים לצרוח לי לשיר. תודה על הלחץ החברתי חברים באמת תודה. "אני אשיר רק תשתקו כבר" אמרתי אל תוך המיקרופון. רגע איזה שיר אני הולך לשיר אך לפני שהתחלתי לחשוב על שיר כבר מנגינה מתנגנת ואני מזהה את השיר זה.. "somebody that I use to know" הגיע הזמן שאשיר ,פתחתי את פי..

"Now and then I think of when we were together
Like when you said you felt so happy you could d-ie
הרגשתי איך המחנק בגרוני שאמרתי את המשפט הזה..אך המשכתי לשיר בכל זאת.

I told myself that you were right for me
But felt so lonely in your company
But that was love and it's an ache I still remember.

כל הזמן ששרתי הרגשתי את מבטו של לואי עליי, כיאלו הוא מנסה להבין מה אני חושב.. וכל המחשבות שלי עוסקות בו בזמן שאני שר, הרגשתי כיאלו השיר הזה מתאר את מה שעברתי איתי, את המרחק בינינו, שהרגשתי בודד איתו, שהוא לא שיתף אותי ודחק אותי לפינה כל פעם שניסתי לעשות צעד, פתאם גופי התמלא בכעס.. כיאלו אני חוזר אל אותם ימים, כל הרגשות שחשתי פתאם עולים לי ואני מרגיש כעס..

But I'll admit that I was glad that it was
over...

But you didn't have to cut me off
Make out like it never happened and that we were nothing
And I don't even need your love..
But you treat.. me like a stranger and that feels so...rough
קולי רעד אך עדיין הרגשתי שאני צריך להמשיך לשיר להוציא את כל הכעס שאני מרגיש כרגע, לא להשאיר דבר.
No you didn't have to stoop so low
Have your friends collect your records and then change your number
I guess that I don't need that though
Now you're just somebody that I used to know..

כל כך התרכזתי בשירה ולא בדבר אחר שלא הסכלתי על האנשים שבוהים בי, הסתכלתי על חבריי עדיין הרגשתי את הכעס מבעבע בתוכי אך מבטו של לואי הוציא אותי מכל מה שהרגשתי, מבטו היה עצוב ודמעות עמדו בעיניו. שיט. לואי קם מהכיסא וצעד במהירות מהבר עם דמעות בעיניו. ישר רצתי אחריו קורא בשמו אך הוא לא עונה לי, ברנדון עצר אותי והביט בי במבט שואל "אני חייב ללכת אליו ברד" אמרתי והוא הנהנן אליי ועזב את גופי נותן לי ללכת ללואי.

יצאתי מהבר מחפש בעייני את לואי ומוצא אותו עומד  ליד הרכב שלו ונכנס לבפנים רצתי מהר בשביל להספיק אותו. והספקתי ולפני שהוא הצליח לנסוע נכנסתי לבפנים פוגש את פניו העצובות שמלאות בדמעות.

"הארי?" הוא אמר כיאלו לא ציפה שאני ארוץ אחריו לכאן. " אני מצטער לא תכננתי אתה יודע.." ניסתי לחבר משפט אך לא הצלחתי.. לואי הביט בי ודמעות חדשות התווצרו בעיניו "אתה שונא אותי עדיין?" הוא לחש בקול חנוק. מה? הוא חושב שאני שונא אותו?
"לא לואי למה שאני אשנא אותך?" הוא ניקה את פניו מהדמעות, רציתי כל כך לנגב את דמעותיו אך לא ידעתי אם זה יהיה לו בנוח שאגע בו. "אתה.. ששרת כל כך כעסת ואני.. אני רק מישהו שהכרת עכשיו?" הוא שאל,

Still Love You- L.S ✔Where stories live. Discover now