פרק 6

1.8K 129 105
                                    

אני מרגיש נפלא, קמתי בבוקר וראיתי הודעות חדשות מנייל וליאם שהם יבואו היום לבר בסביבות השעה שמונה. דיברתי עם הארי וגם הוא יגיע המצב בינינו יותר טוב האמת, אני שמח שדיברנו והצלחנו להלבין את הכל ולפתור את כל מה שקרה בנינו, אני עדיין מרגיש שיש עוד על מה לדבר אך בנתיים אנחנו משאירים את זה בצד ומתמקדים על מה שחשוב עכשיו שנשאר חברים למרות הכל.

הארגנתי בחדר ואז ירדתי במדרגות הולך לסלון מתיישב בספה לצד פרדי שרואה טלוויזיה הוא כל כך שקוע בתוכנית שהוא לא שם לב שהתיישבתי לידו. עניתי לכל מיני הודעות שנשלחו לי והבטתי בפרדי שעדיין לא שם לב אליי. התחלתי לדגדג אותו קצת והוא ישר הסתובב אליי וחיבק אותי "אבבא" הוא צעק ונישק את כל פרצופי. "לא שמתי לב שאתה פה מצטער אבא" הוא אמר ועלה עליי כך שהוא מתיישב עליי ואני מחבק את בטנו והוא על ברכיי, מחזיר את ריכוזו לתוכנית. הפלאפון שלי צלצל וראיתי שזה ליאם ישר עניתי. "היי מה קורה?" שאלתי אך ליאם לא ענה "ליאם אתה שם?" שאלתי אך עדיין יש שקט.
"כן כן פשוט מישהו.. לא נותן לי לדבר" הוא אמר וציחקק בסוף וישר עלה בראשי שזה זאין ואני שמח שליאם והוא יחד אחרי מה שהוא סיפר לי, לא חשבתי שליאם גיי אבל אני מאושר בישבלו.

"רק רציתי לשאול אם זה יהיה בסדר אם אני וזאין נישן אצלך אחרי היום? כמובן שאתה לא ח-" קטעתי אותו "ברור שאתם יכולים יש לי המון חדרים בבית שרק מקווים שמישהו ישן בהם" אמרתי גורם לליאם לצחוק. "אז איך הולך עם זאין?" שאלתי "ואוו אתה אפילו לא מבין כמה אני שמח לואי" הוא אמר באושר והאמת שקינאתי, קינאתי שאני לא מרגיש כך שאין משיהו בחיי שאני יכול להרגיש מאושר איתו. "היי לואי אתה איתי?" הוא שאל כי שתקתי לאורך זמן. "הארי היה פה אתמול" אמרתי "מה? אתה בסדר?" ליאם שאל בקול מודאג.
"כן אני בסדר האמת שהלך די טוב היה לנו איזה ויכוח אך סגרנו את הכל בינינו ליאם סיפרתי לו את הכל, ומתברר שהוא ידע כל הזמן שלא בגדתי בו" אמרתי בקול חלש. " לואי.." הוא התחיל לומר ושמעתי את הרחמים שנובעים מקולו אז הייתי חייב לשכנע אותו שאני בסדר " ליאם אני בסדר באמת פשוט זה היה מוזר לראות אותו" אמרתי.
"לואי אם אתה צריך אותי אני פה" הוא אמר "אני יודע" לחשתי וניתקתי את הפלאפון. אנחה יצא מפי ופרדי הביט בי "אבא עצוב?" הוא שאל בלחש. ליטפתי את פניו "אני בסדר בן אני לא עצוב" אמרתי והוא חייך אליי וחיבק אותי. "עצוב?" קול קטע את חיבוקנו הבטתי לצד רואה את אלינור עומדת ופניה מבולבלות "פרדי מותק תשאיר אותי ואת אבא לבד רגע" היא ביקשה ופרדי הלך היא התיישבה לידי והביטה בי מחכה להסבר. "הארי היה כאן אתמול" אמרתי פוגש במבטה היא בהלם. "מה הוא עשה פה?" היא שאלה "הוא רצה לדבר.. ודיברנו" סיפרתי את הכל מההלם שנכנסתי אליו לוויכוח הקצר שהיה בנינו ועד לחיבוק שלנו. אלינור הקשיבה כל הזמן וחייכה בסוף שאמרתי לה שהתחבקנו "מה את מחייכת לי עכשיו" היא הביטה בי בחיוך "סתם אתה נראה שמח שאמרת שהתחבקתם" היא אמרה ואני השפלתי את מבטי " כן.. זה היה נחמד" אמרתי.
"אתה עדיין.." היא התחילה לומר וידעתי מה היא רוצה לשאול מה שכולם שואלים אותי מאז שאמרתי להם שנפגשתי עם הארי אם אני אוהב אותו ואני יענה לה את אותה תשובה "אני לא יודע" אלינור עזבה את הנושא והמשכנו לדבר על דברים אחרים.

Still Love You- L.S ✔Where stories live. Discover now