פרק 4

1.7K 121 50
                                    

" תוציאו אותי מכאן בבקשה!!" צרחתי בועט בדלת בחוזקה אך אף אחד לא שומע אותי, אף אחד לא בא לעזרתי, אני לבד.
"בבקשה אני רק רוצה הביתה אני לא אשתמש שוב אני נשבע לוטיי" לחשתי אל הדלת בתקווה שהיא תבוא ותיקח אותי, אני יודע שהיא פה והיא מתעלמת מצעקותיי, היא לא רואה שאני כאוב, שאני צריך אותה.
קמתי מהרצפה הולך לכייון המזרון מרים אותו רואה שהסכין גילוח שמצאתי עדיין פה, שמתי את זה לפני שבוע אך בחיים לא השתמשתי בזה אך עכשיו אני מרגיש כל כך רע, ועצוב.
רק תתך אחד. לא יקרה ליי כלום. הנחתי את הסכין על הזרוע שלי מתחיל ליצור חתך קטן, הרגשתי כאב הכל גופי אך אהבתי את זה. באתי לעשות עוד חתך אך מישהו עצר בעדי "לואיי מה לעזאל ?" לוטי צרחה "לואיי למה?" "לואי?" "לואי למה אתה נראה כך?" לפתע פרצופה של לוטי נהפך לשטני וחיוך מוזר היה על פניה "לוואיייי' היא צרחה חזק.

קמתי מהמיטה כולי מזיע, הבטתי על הכרית שספוגה בזיעה שלי, זהה חלום זה היה חלום.. לא היה לי סיוטים כבר זמן ועכשיו הם חוזרים ואין לי מושג למה. קמתי מהמיטה הולך לכיוון המטבח לשתות כוס מים מזגתי לי כוס מוסיף קצת קרח. אני שומע צעדים קטנים באים לכיוון המטבח ורואה את לוטי מתקדמת אליי בפרצוף ישנוני "היי למה את ערה?" שאלתי והיא מזגה לעצמה גם כוס" הייתי צמאה. ואתה ?" היא שאלה שותה מהמים. "הסיוטים חזרו לוטי" אמרתי והיא הפסיקה לשתות והביטה בי. "מה נעשה? אתה רוצה ללכת לפסיכולוג שוב אולי אתה צריך עוד פגישות איתו אני אשלח לו הודעה מחר בבוקר" היא החלה לומר במהירות אך עצרתי אותה" לוטי הכל בסדר זה רק סיוט אחד בנתיים אני בסדר את יודעת שאם זה יהיה באופן קבוע אני אלך אליו" אמרתי מרגיע אותה, אני כבר לא אותו לואי שלא אכפת לו מהחיים, יש לי משפחה יש לי את פרדי שהוא כל עולמי. אני לעולם לא אזלזל בחיי שוב, לא עוד.

חזרתי לחדר ניסתי לישון אך לא נרדמתי וכבר ארבע לפנות בוקר אז החלטתי להישאר ער, אולי אלך לריצה מאוחר יותר ואכין ארוחת בוקר טובה, אלינור צריכה להגיע בבוקר לקחת את פרדי אז לפחות שנאכל יחד. הגיע כבר השעה חמש ויצאתי עם הבגדי ספרט לריצה שמתי אוזניות ושמעתי שירים רץ מסביב לשכונה שלנו ומחשבות לגבי המפגש עם כולם מלחיצות אותי. אני אפגוש את זאין שלא דיברנו שנים ואת הארי פאק את הארי מה אגיד לו? הוא בטח עוד כועס עליי כי הוא חושב שבגדתי בו עם אלינור אני כזה דפוק איך יכולתי להגיד את זה, אם יכולתי להחזיר את הגלגל אחורה הייתי אומר להארי להגיע אליי ולחבק אותי ואולי.. אולי עוד היינו יחד. אבל אנחנו לא והוא המשיך הלאה ואני שמח בישבלו ואני חייב להראות לו שאני שמח ומאושר בישבלו אני לא רוצה להרוס לו את מה שהוא בנה עם אותו בחור ואני בטוח שהוא אוהב אותו כך שאני חייב לא משנה מה להראות להארי שאני לא אוהב אותו.. למרות שאני כן.

חזרתי לבית מזיע, התקלחתי והלכתי למטבח להכין ארוחת בוקר. פרדי עדיין ישן ואלינור צריכה להגיע עוד שעה. נייל סימס לי שגם הוא יגיע עוד איזה שעה הו רוצה שאני יעזור לו במשהו והאמת שזה נחמד אני אוהב את נייל ואני שמח שאנחנו מבלים יחד. "אבא" שמעתי את פרדי צועק מלמעלה, הוא ירד במדרגות באטיות עם ידו על העיניים משפשף אותם ובא אליי מחבק אותי. "אוו בן שלי" אמרתי מתכופף אליו ומנשק את הלחי שלו. "לך תתארגן אמא צריכה לבוא ויש מישהו שאתה תכיר היום" אמרתי רואה איך הוא מסתקרן" מי מי מי זה?" הוא שאל בהתלהבות "זה דוד נייל ואתה תאהב אותו" אמרתי הוא הלך במהירות לחדר שלו והתחיל להתארגן. בנתיים התחלתי לטגן את הפנקיקים וריח טוב ממלא את הבית. דלת הכניסה נפתחה ונייל נכנס ובא למטבח במהירות "פניקייקים?" הוא שאל בחיוך אין האהבה שלו לאוכל אף פעם לא תשתנה. " כן אני משפרת לאט לאט" אמרתי בחיוך לחברי. "לואי זה מריח מעולה" הוא אמר לוקח פנקייק אחד מהצלחת ומכניס לפה , מתענג על הטעם הנהדר "וגם הטעם מעולה" הוא אמר בפה מלא מסמן לי לייק עם היד. "תעיף את הידים ותחכה" אמרתי מאיים עליו עם המרית שבידי. שיחתנו נקטעה על ידי פרדי שירד באטיות במדרגות הוא הביט בנייל ואז בי. הוא הלך אליי והתחבא מאחורי רגלי. "פרדיי זה נייל דוד נייל אמרתי לך שהוא יבוא" אמרתי מנסה לגרום לפרדי להיות פחות ביישן. "היי אני נייל החבר של אבא שלך" נייל אמר מתכופף אל פרדי בחיוך פרדי הביט בו ולאט לאט נפרד מהרגל וצועד את נייל. "היי אני פרדי" הוא אמר והושיט את ידו נייל הביט בהלם מהחינוך שיש לילד הזה וללחץ את ידו. "רוצה לראות את הצעצועים שלי?" פרדי שאל את נייל בחיוך בהתלהבות ובגלל שלנייל יש נשמה של ילד בן שלוש הוא הסכים ועכשיו הם משחקים ביחד. הבטתי לכיוון הסלון רואה איך פרדי נפתח אל נייל ומדבר איתו וחייכתי איך יכולתי לנתק את הקשר ממנו לעזאל? רואים איך פרדי נהנה בסביבותו. אני בטוח שהוא יאהב את ליאם בוודאות וגם את הארי אם הארי ירצה לפגוש אותו בכל זאת זה מה שגרם לנו לריב כל כך ההריון של אלינור. אבל אני בטוח שהארי ישתנה לא רק במראה אלא גם במחשבות שלו והוא לא יטור לי טינה על זה. ברגע שיפגוש את פרדי אני בטוח שהוא יאהב אותו הרי איך אפשר שלא?

Still Love You- L.S ✔Where stories live. Discover now