Episode 17

159 4 0
                                    

Setelah makan semua ahli Bts pergi ke ruang tamu kecuali Tae Hyung yang mencuci pinggan sebenarnya Tae Hyung tidak diminta mencuci pinggan oleh Seok Jin tetapi Tae Hyung memberitahu Seok Jin bahawa dia ingin menolong Seok Jin mencuci pinggan dan juga hukuman baginya kerana membuat Seok Jin tidak dapat makan buah pagi ini.
-
Seok Jin merasakan Tae Hyung sekarang mesti sangat bersalah kerana membuat buah itu menjadi busuk.
-
Ketika Seok Jin mengetahui bahawa Tae Hyung melakukannya, dia tidak marah kepada Tae Hyung tetapi yang Seok Jin marah adalah Ji Min dan Jung Kook yang meninggalkan Tae Hyung seseorang di dapur makan buah tanpa menemaninya bagaimana jika ada yang berlaku pada Tae Hyung semasa dia bersendirian di dapur?
-
Sekiranya orang lain melakukannya, Seok Jin akan memarahinya tetapi jika Tae Hyung yang membuatnya Seok Jin tidak akan marah kepada Tae Hyung kerana Seok Jin sangat memanjakan Tae Hyung, semua ahli Bts tahu bahawa Seok Jin tidak akan pernah memarahi Tae Hyung kalau Seok Jin marah kepada Tae Hyung, dia pasti memujuk Tae Hyung supaya tidak menangis.
-
Seok Jin sangat menyangi Tae Hyung sehingga ahli Bts kadang-kadang tertanya-tanya bagaimana Seok Jin Hyung memperlakukan Tae Hyung secara berbeza daripada mereka.
-
Mereka kadang-kadang merasakan Tae Hyung adalah kekasih kepada Hyung mereka.
-
To be continued

Will You Be Mine?Where stories live. Discover now