מומלץ!

193 8 0
                                    

לכל מי שאוהבת לכתוב ספרים- ממליצה לקרוא !
אני מאוד אוהבת לכתוב, ולמרות התגובות המפרגנות ברמות של המון אנשים כאן, מבחינתי הכתיבה שלי עדיין לא מה שהייתי רוצה שהיא תהיה.
בתחילת השנה התחלתי קורס של כתיבה יוצרת אצל עורך ספרותי מוכר ומוכשר ברמותתת
כמובן שלא הלכתי על עיוור, נכנסתי לאתר, דיברתי עם כל מיני סופרות ישראליות שעבדו אצלו, למדו אצלו והוא גם ערך להן את הספרים. (ממה שהן סיפרו, הן עדיין מגיעות לרענון כל פעם כי תמיד יש מה להוסיף ומה ללמוד).
אני חייבת להגיד, הבן אדם פשוט גאון. בחיים לא חשבתי שאפשר לקחת טקסט שנראה כל כך טוב, ממש מתוך ספר, ולהפוך אותו ליותר טוב!
השיעורים הם במחשב (דרך וידאו) והוא עורך ומתקן תוך כדי בעזרת שיתוף מסמך שלכם. יש מצגת תמיד, תרגולים ובקיצור זה באמת חוויה.
שאלתי אותו אם אפשר להמליץ עליו כאן כי אני באמת נהנית מהשיעורים והם נותנים לי המוןןןןן ומשפרים את הכתיבה יותר ויותר בכל פעם מחדש.
הוא הסכים, ויותר מזה, הוא אפילו אמר שבגלל שהצעתי להמליץ לכן עליו הוא גם מוכן לעשות הנחה ממש משמעותית- 1000 ש״ח פחות! מה שהופך את העלות לאפילו מצחיקה ככה שזה ממש שווה!
והחבילה כוללת שני שיעורים (פעמיים בשבוע) למשך שנה. בנוסף יש 100 שיעורים מוקלטים באתר, מי שנרשם מקבל שם משתמש ויכול לעבור על השיעורים מתי וכמה שירצה. שיעורים על הכל, ממש מהבסיס והלאה.
בנוסף יש פגישת עורך אישי (😱😱😱)
ובקיצור, ממש ממש שווה!
לכל מי שאוהבת לכתוב ורוצה לשפר ולשדרג וללמוד יותר, אני באמת ממליצה בחום. אני אצלו בסך הכל שלושה חודשים ואני נהנית מכל רגע ופשוט מופתעת בכל פעם מחדש!
בנוסף גם יש בכל תחילת חודש שני שיעורים של עריכה אונליין, שזה בכלל פצצה!
בקיצור לכל מי שמעוניינת, אתן מוזמנות לפנות אלי בפרטי ואדע לקשר ביניכם 😁
(כמובן למי שיש שאלות על הקורס ורוצה יותר פירוט, אני כאן)
שיהיה אחלה סופש ושבת שלום! ❤️

רואה לך בעינייםWhere stories live. Discover now