פרק 13

1.6K 114 8
                                    

"די קים תנשמי" אמר סטיב והניח את ידו על כתפי

"איך הוא מסוגל לחשוב שאני זו שפרצה למלון שלו?" צעקתי והוצאתי את כל העצבים שלי על סטיב המסכן "איך הוא מסוגל לחשוב את זה בכלל? זו אני! אני גרתי איתו בתקופה האחרונה ואני נישקתי אותו, שכבתי איתו! אני פגשתי את המשפחה שלו והתחברתי עם אחותו, אני ביליתי איתם. אני פתחתי בפניו את הרגשות שלי, את הלב שלי!" קולי הלך וגבר

"די קים תירגעי" אמר סטיב

"אני חייבת למצוא את מי שעשה את זה סטיב" אמרתי "אני חייבת למצוא את הפושע האמיתי"

"את באמת חושבת שזה רעיון טוב?" שאל סטיב "אם הוא יחזור אליך רק בגלל שמצאת את הפושע האמיתי זה יעשה אותך מאושרת? לנסות להוכיח לבן אדם שאת ראויה לאהבה שלו במקום שהוא יראה את זה לבד, זה מה שאת רוצה? אם הוא מסוגל לחשוד בך ככה קים בלי הוכחות ובלי שום ראיה, ואם הוא צריך שתמצאי לו את הפושע האמיתי כדי להאמין לך אז אני מצטער להגיד לך אבל הוא לא שווה אותך"

"אני לא רוצה למצוא את הפושע האמיתי כדי שהוא יאמין לי ויחזור אלי" צחקתי לשמע הדברים שהוא חשב, עד כמה פתטית אני נראית לו? "אני רוצה למצוא את הפושע האמיתי כדי שאני יוכל להסתכל לו בעיניים ולחייך בזמן שהוא יבין איזה טעות הוא עשה ועד כמה הוא מתחרט שעשה אותה. הוא עוד יצטער על זה שהוא פקפק בי וביושר שלי בכזאת צורה"

"קים לא עדיף שפשוט תניחי לזה וזהו? תרדי מכל העניין הזה ותחזרי לחיות נורמלי, בלי פשעים ובלי דניאל"

"לא" אמרתי "אני אמצא אותו, אני יוכיח לדניאל שהוא טעה, ואז אני יהרוס אותו. לא מבחינה כלכלית או משהו כזה, אלא מבחינה רגשית. הוא אוהב אותי אני יודעת את זה, ולראות אותו נשבר ואוכל את עצמו על כך שפקפק בי וטעה בקשר אלי זה בדיוק מה שאני צריכה כדי לעבור הלאה ממנו"

"לראות אותו סובל, זה מה שיעשה אותך מאושרת?" שאל סטיב

"הוא התחיל!" יריתי לעבר סטיב

"בוגר מאוד" הוא גלגל את עיניו

"טוב אני לא רוצה לדבר על זה יותר" אמרתי והלכתי לנגב כוסות שעמדו ביבוש "אני פשוט רוצה לחזור לעבודה"

"את לא כזאת קים" סטיב מיהר אלי ותפס בפני בכוח "תצאי מזה. את לא כזאת. את הרבה דברים אבל את בחיים לא תפגעי במישהו שחשוב לך בכוונה. את פוגעת במישהו רק בצדק ורק שאין לך ברירה. את לא בחורה רעה ואת לא בחורה נקמנית, בבקשה אל תתני לו להפוך אותך לאחת כזאת" מבטו של סטיב היה כאוב ומתחנן ודבריו הצליחו להעיר אותי

"אתה צודק" מלמלתי בנשימה רועדת "מה חשבתי?" אלוהים אני כל כך מבולבלת, אני לא מצליחה לחשוב בצלילות, מה דניאל עשה לי, מי אני? "אני לא כזאת, אני גם לא אהיה כזאת, אני לא אתן לו את התענוג לראות שהוא הצליח להפוך אותי לכזאת"

רואה לך בעינייםWhere stories live. Discover now