פרק 7

2.1K 126 8
                                    

עבר שבוע מאז שהתחלתי בחקירה האישית שלי על הפריצה למלון של דניאל.

בזמן הזה הספקתי כבר להתעדכן בכל הדברים החשובים שאני צריכה לדעת במסגרת העבודה שלי במלון, ללמוד דברים חדשים מתומאס (תתפלאו היו לו כמה דברים ללמד אותי) וגם הספקתי לעבור כמה שיעורים בהגנה עצמית אתו. כמובן שהוא זה שהיה צריך לנסות להגן על עצמו ולא אני, לבן אדם לא היה סיכוי נגדי כיסחתי לו את הצורה. הוא אמנם טוב אבל לא עד כדי כך טוב. תומאס אמנם חזק אבל כבר נלחמתי עם חזקים ממנו כמו קלוד לדוגמה, ההבדל ביניהם זה שקלוד היה הרבה יותר מהיר. קלוד ואני מאוד חזקים וזריזים מאוד אבל אנחנו לא שווים בכוחות שלנו, קלוד יותר חזק ממני ואני יותר מהירה ממנו. אני וקלוד למעשה השילוב המושלם, יכולתי להגיד שהוא הכוח ואני המוח אבל אני גם חזקה מאוד וקלוד בהחלט לא טיפש. ההבדל הוא שקלוד יותר חזק וכוחני ממני, ואני בניגוד אליו זריזה יותר וכן חושבת פעמיים.

המבחנים לקבלת העבודה בתור מאבטחי המלון החלו היום. אני ותומאס יושבים בחדר שארגן לנו דניאל ובוחנים את המועמדים. תומאס שואל שאלות כלליות ומשעממות שלא מעניינות אף אחד, בטח שלא אותי. הוא בודק את קורות החיים ומחליף איתם כמה משפטים נחמדים וזהו, שום דבר מעבר לזה. אין פלא שהאבטחה כאן כל כך עלובה, גם הבחינות קבלה עלובות.

"תודה זה הכל אתה יכול להמתין בחוץ עם שאר המועמדים" קטעתי את תומאס ואמרתי למועמד שאתו הוא דיבר. תומאס לא אמר מילה, רק הסתכל עלי בחוסר הבנה מוחלט וחיכה שהמועמד יצא החוצה וישאיר אותנו לבד.

"מה זה היה בדיוק?" שאל

"בוא, הולכים" קמתי ממקומי והלכתי לכיוון היציאה מהחדר

"לאן?" הוא שאל וקם אחרי

"להודיע על בחינות הקבלה" עניתי

"לא עשינו את הבחינות האלה הרגע?" הוא שאל בבלבול

"אני לא יודעת מה איתך אבל אני בוחרת את האנשים שאמורים לעבוד אצלי לא ע"פ קורות חיים וחילופי משפטים יפים, אני בוחרת אותם לפי היכולות שלהם והרושם שהם משאירים כשהם עוזבים את המקום, וברושם אני מתכוונת ליריב מאולף על הרצפה"

"סליחה?" קולו גבר והוא נעצר "את מצפה מהם להרביץ אחד לשני?"

"אולי" אמרתי "בינתיים יש לי כמה מבחנים אחרים בראש"

"אני מקווה שאת יודעת מה את עושה קים" אמר תומאס כשחצינו את המסדרון

"רבותי" הגברתי את קולי ומשכתי את תשומת ליבם של כל המועמדים "הראיונות הסתיימו להיום. אבקש מכולכם להשאיר את קורות החיים וכל המסמכים שלכם אצל אחראית הקבלה. בהמשך ישלחו לכולכם מועדי בחינות שבהם תעברו מספר מבחנים פיזיים אשר יבחנו את היכולות שלכם. מי שיעבור את המבחנים האלה יזומן בהמשך לראיונות אישיים מעמיקים. מי שיעבור גם אותם נשקול לקבל אותו לתפקיד. שיהיה לכם המשך יום טוב" סיימתי את דברי והמשכתי את דרכי לכיוון המעליות, משאירה את תומאס והשאר מאחור, ועליתי אל הקומה של דניאל. במשך כל השבוע הזה דניאל דאג לי ופינק אותי מלא, האמת שלמרות כל המוזרות והאי נוחות המסוימת שזה גרם לי, זה דווקא היה די בסדר. הוא לקח אותי לאכול בכל מיני מקומות, הסתובב איתי בעיר, וכמובן שניצלנו חלק גדול מהזמן בשביל סקס, סקס עדין, סקס חזק, ובכל מיני מקומות, בג'קוזי, בסלון, באמבטיה וכמובן שבמיטה, זה כבר הפך להיות חלק מהשגרה היום יומית שלנו, לא שאני מתלוננת על זה.

רואה לך בעינייםWhere stories live. Discover now