Nakon toga smo izašli iz Lukine kuće i krenuli prema firmi da predstavimo projekat.U firmu sam došla sa Martinom.
"Ana,ti predstavljaš ovaj projekat.Najviše si jučer radila na njemu." - rekao je,a radnici su se složili s njegovim riječima.
"Um..Ne znam šta da kažem.Hvala vam.." - rekla sam.Predstavili smo projekat i Marku se svidio.Mislim da sam dala doprinos tome.Nakon toga sve se rasčistilo,svi su otišli iz firme.Imamo slobodan dan.Ja sam ostala još da pokupim neke stvari koje su mi ostale u kancelariji.
"Nisam znao da si tu." - rekao je dok je uzimao mobitel sa svog stola.
"Da,ovaaaj sad ću ići." - rekla sam i krenula,a on me uhvatio za ruku.Okej wtf?
"Nikad mirnije nisam spavao.." - rekao je,a ja sam pomaknula ruku.
"Hahahaha a baš mi je drago zbog vas." - rekla sam.
"Ana,ti,ti." - rekao je.
"Ok,zbog tebe.Sad idem da odmaram kući,baj." - rekla sam i poljubila ga u obraz..Mislim da je ostao bez riječi.Vratila sam se u stan i spavala sve dok Andrea nije došla s posla.Ispričala sam joj šta se desilo..
"Moram ti nešto reći..Jako je loše.." - krenula je pričati i plakati.
"Alo šta je bilo..?" - rekla sam.
"Znaš..Moji roditelji dolaze iz Francuske i prodat će stan..Vraćam se u Fancusku." - rekla je..NE NE NE,ne želim to da se desi jebote..
"Molim?" - rekla sam..
"Da..Moram se vratiti,moji moraju prodati svu imovinu koju imaju sem naše kuće u Francuskoj." - rekla je.
"Sutra dolaze.." - rekla je.
"Sve će biti okej,ne brini se." - rekla sam i otišla odmah po kofer da ga pakujem.Spakovala sam stvari..Sutra poslije posla se vraćam u stan po stvari.Ako se pitate gdje idem? Ne znam ni sama.Morat ću pronaći neki stan,ali teško za tako kratko vrijeme..A i nisam baš u mogućnosti.
Krenula sam na posao i svratila do kantine da uzmem kafu.Zatim sam otišla u moju kancelariju.Zabrinuta sam,za sebe,za Andreu,za sve.."Šta te muči?" - pitao je Luka ukazeći u moju kancelariju.
"Ništa." - rekla sam praveći se da je sve savršeno.
"Nije ništa,ajde reci mi.Pa mi smo sad prijatelji,zar ne?" - rekao je i sjeo u fotelju.
"Pa i nismi baš.Ali evo,reću ti..Moja cimerica mora da se vrati u Francusku,a ja nemam gdje da budem." - rekla sam.
"Au,ti si baš u sranju.Znaš kako ćemo?" - rekao je.
"Ma nikako,vratit ću se u Sarajevo.Ne znam kud sam i došla." - rekla sam.
"Ne,nee,možeš biti moja cimerica." - rekao je.Ok? Nas dvoje u istoj kući? Na šta bi to ličilo?
"Da razmislim..NE." - rekla sam.
"Hajde,bar dok se ne snađeš.Ne možeš otići kad je Andrej oduševljen tvojim peojektom,za sad." - rekao je.Andrej je inače vlasnik firme za koju radim projekat.
"Ok,ali samo par dana dok ne pronađem stan." - rekla sam,a on se tako slatko nasmijao...
"Kad moraš izaći iz stana?" - pitao je.
"Danas." - rekla sam.
"Onda poslije posla idem s tobom da uzmeš stvari i idemo kod mene." - rekao je.
"Ok." - rekla sam.Brzo je došao kraj radnog vremena.Izašli smo zajedno iz firme i krenuli prema zgradi.Krenuo je sa mnom da mi pomogne nositi stvari.
"Luka možeš li me sačekati ispred?" - rekla sam.
"Naravno." - rekao je i napustio stan.
"Nemoj biti tužna,sigurna sam da tvoji roditelji imaju opravdanje za ovo.Ja sam odlično,pronaći ću sebi stan,a ti se možeš vratiti kad god želiš.Čekat ću te Andreiić." - rekla sam i zagrlile smo se.
"Volim te i čuvaj se." - rekla je.Još par minuta smo pričale i onda sam izašla iz stana.Ušla sam u auto i krenuli smo prema njegovoj kući..Stao je ispred restorana brze hrane i uzeo nešto,zatim je otišao do prodevnice i kupio pune kese nečega..
"Napokon." - rekla sam dok je on ulazio u auto.
I naapokon ulazimo u njegovu kuću,odveo me do moje sobe.Tačnije,do sobe preko puta njegove."Je l' morala baš biti ova soba?" - pitala sam.
"Da.Primio sam te u kuću i još želiš birati koju sobu hoćeš? Pihih." - rekao je.
"Svinjo." - rekla sam na šta se on nasmijao.
"Idemo dole da jedemo." - rekao je,a ja sam krenula za njim."Eh sad,da se dogovorimo nešto." - rekao je.
"Ovo nešto kao sastanak kućnog reda? Hahahaha.." - rekla sam.
"Pa,nešto tako.Ne smiješ dovoditi ovdje muškarce,to ne radim ni ja." - rekao je.
"Pa da,ti ne dovodiš muškarce.Ti dovodiš cure." - rekla sam.
"Ne,ne.Ne dovodim nikoga,tako da to je prvo pravilo.Drugo pravilo je da ćemo dnevnu sobu koristiti zajedno,zatim trudit ćemo se da zajedno večeramo i ručamo." - rekao je.
"Ouuuf,jesi zahtjevan." - rekla sam.
"Ne više od tebe." - rekao je,na šta sam se kiselo nasmijala.Poslije večere sam otišla u "svoju" sobu.Krenula sam da stavljam odjeću u veliki ormar..Stvarno je savršeno ovdje.Poslije toga sam obukla šorc u kojem spavam i široku majicu.Otišla sam do kuhinje po nešto slatko..Da,kasno volim jesti slatko hahaha.Ušla sam u kuhinju i počela tražiti,kao lopov hahahhaa.
"Šta tražiš?" - pitao je glas koji je upalio svjetlo.
"Umm..slatkiše." - rekla sam a on se nasmijao.Prišao je i otvorio jedan dio kuhinje,te izvadio moju najdražu čokoladicu.
"Ok,počinjem se plašiti.Kako si znao hahahaah?" - rekla sam.
"Paa vidio sam." - rekao je.
"Šta ćeš ti sad raditii? Ovaaaj,mislim hoćeš li spavati ili?" - pitala sam ga.
"Pa obično idem vani,ali glupo će biri ako te ostavim samu u kući,već prvu noć." - rekao je.Uf,kako je arogantan.
"Ok,idi ti ako hoćeš.Ako su ti važnije one plastične djevojke rugobe onsa idi." - rekla sam.Ok zašto sam to rekla?? Jesam ja retardirana ili šta?
"Hahaha,možda pretjeruješ malo..Znam da si ljubomorna ali pssst." - rekao je.
"Uopšte nisam." - rekla sam.
"Seksi ti je pidžama." - rekao je..Ok.
"Dobro,sad laku noć." - rekla sam i otišla u sobu.Zaspala sam..Iskreno malo me bilo strah,mislim ono sa šefom sam u kući,bukvalno wtf?
Danas je sunčan i prelijep dan,obukla sam ovo:Nadam se da nije zabranjen šorc,mislim da nije.S obzirom ko je šef,čudo nije obavezno dolazit bez odjeće.
"Auhh." - rekao je Luka izlazeći iz svoje sobe.
"Ju u isto vrijeme hahah." - rekla sam.
"Da nije malo kratko?" - pitao je.
"Mogu se ja presvuć,je li zabranjeno?" - pitala sam.
"Ne ne,nemoj." - rekao je.
"Idemo zajedno." - dodao je uz to.Ušli smo u firmu zajedno i svi su nas gledali..Ovo postaje neprijatno.
YOU ARE READING
Oči boje pakosti
RomanceNa dan vjenčanja je saznala da je zaručnik vara? Započinje novi život selidbom.Njen šef je velika nevolja..Da li će se ona zaljubiti u tu nevolju? // nadam se da će vam se svidjeti //