♥sinopsis♥

251 18 0
                                    

Kerana satu ikatan , mereka dipertemukan dalam perjumpaan yang tidak tersangka. Si lelaki yang masih dengan dendamnya dan si gadis yang terpaksa menahan dan memendam segalanya. Tapi...kenapa ? Kenapa dalam cara ini mereka di pertemukan ? Dan kenapa lelaki itu masih membencinya walaupun perkara itu sudah berlaku bertahun-tahun yang dulu ? Hakikatnya yang di perlu terima , dia hidup untuk dibenci... Reaksi apa yang dia harus berikan ? Sudah di abaikan oleh eomma sendiri. Dan sekarang ? Dendam yang lama kembali.

"Sematkan dalam kepala kau tu dengan elok. AKU-BENCI-KAU. Sampai bila-bila aku benci kau ! Dendam aku belum tamat , pembunuh !"

-BYUN BAEKHYUN-

"Saya tak salah ! Kenapa saya ? Kenapa saya yang kena tanggung semua ni ?!"

-YOON BOMI-

Dia , YOON BOMI. Gadis yang terpaksa menerima cacian dan kata hinaan yang dia tidak sepatutnya terima. Acap kali dia di hina dan di maki , sehingga dia hampir membunuh diri tanpa sesiapa tahu kecuali rakan baiknya , JUNG EUNJI. Dia bangkit kerana semangat yang di berikan Eunji tapi semuanya hanya sia-sia bila lelaki yang dia pernah cinta , kembali dalam hidupnya dengan dendam. Dendam yang dulu...

Dia , BYUN BAEKHYUN. Lelaki yang masih tidak dapat menerima hakikat yang kekasihnya , KIM NAMI sudah tiada. Kesalahan diletakkan pada Bomi yang kebetulan ada di tempat kejadian. Dia harus buat Bomi terseksa bagaimana Nami terseksa. Mungkin lebih dari itu.

Satu persatu kebenaran muncul membuatkan Baekhyun pula yang dilanda kekesalan. Dia buat dua hati terseksa kerana dendamnya. Bomi pergi jauh meninggalkannya di kala dia dalam kesusahan. Dia menyesal ! Sungguh menyesal ! Ikatan itu yang akan menemukan mereka kembali. Ikatan itu yang akan menentukan segalanya. Sama ada mereka bersama atau tidak , itu tidak pasti. Yang pasti , orang yang bertanggungjawab harus di berikan hukuman yang setimpal !

 Yang pasti , orang yang bertanggungjawab harus di berikan hukuman yang setimpal !

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[C] That Bonding // BaekMiWhere stories live. Discover now