עונה 2 פרק 24

1.6K 76 17
                                    

(סורי מראש על השגיאות כתיב🙏🏼❤️)
סורי על החפירה אבל אני מאוד אשמח שתנסו את הספר החדש שלי💜.
קריאה מהנה❤️.

״גם אני אוהבת אותך!! וזה לא משנה עכשיו מה עשית לי!!!״ אמרה ונשקה לשפתיי במהירות ואגרסיביות, היא עצמה את עיניה אך אני לא את שלי, רציתי לעצור ולהתנגד אך לא יכולתי, היה בחדר חושך ורק קרני האור של הירח האירו את החדר, הנשיקה משכה הרבה זמן, ללא הפסקה ומנוחה, לא היה לי אוויר כבר בראות, התנתקתי מהנשיקה בכך שהזזתי את ראשי לצד, שנינו התנשפנו בכבדות, לשנינו לא היה אוויר.
״את משגעת אותי....״ אמרתי לה והסתכלתי עלייה וראיתי של הפנים שלה יש מבט של ״אני רוצה עוד״, הושטתי את ידי לפנים שלה, ניגבתי בעדינות את הדמעה שירדה מעיניה זה גרם לה לסגור את העיניים לאט לאט ולהרדם.

למחרת בבוקר נ.מ אור
התעוררתי מקרני אור שהיו מכוונים בדיוק על העיניים שלי, פתחתי אותם לאט לאט והתיישבתי ישיבה מזרחית, הסתכלתי מסביב וראיתי שאני לא בחדר שלי, אה!! נכון!! אני בבית של ההורים של ליאם!! רגע!!, הסתכלתי לצד וראיתי את ליאם שוכב יושן, לא הופתעתי לראותו כי אני זוכרת מה קרה אתמול, אתמול הייתה לנו נשיקה!!! פאקינג נשיקה!!!!.

המשכתי להסתכל עליו, הוא כזה חמוד כשהוא יושן!!! התחלתי להתקרב אליו לאט לאט, כשהגעתי ממש קורב ראיתי שהוא מתעורר, הוא פתח את עיניו ואני הופתעתי ובמהירות התרחקתי ממנו, מרוב שהופתעתי נפלתי מהמיטה.
״מה את עושה? את בסדר?״ אמר עדיין רדום.
״כן!!! כן!! אני בסדר גמור!! זה אפילו לא כאב!! איך אתה מרגיש? איך נרדמת אתמול? מה הרגשת אתמול? זאת אומרת אחרי האוכל!! אני הרגשתי מפוצצת!! האוכל של אמא שלך מאוד טעים!!״ אמרתי מסיקה ממבוכה ומבולבלת.

״אני בסדר״ אמר והתחיל לקום על הרגליים, לפתע הטלפון שלי צלצל הלכתי אליו וראיתי שבן מתקשר אליי, עניתי ״הלו? אתם כבר הגעתם??״ שאלתי סקרנית אם הם כבר נחתו, הטיסה היא ארוכה במיוחד שלוקחת חצי יום.
״אור!!״ אמר בן בוכה??.
״מ-מה קרה? הכל בסדר?״ אמרתי וקמתי על הרגליים מודאגת (נ.ב ליאם עומד ומקשיב לשיחה).
״אמא.... אני לא מוצא אותה!!״ אמר ובכה עוד יותר.
״מה?? איפו היא?? היא לא איתכם?? תביא לי את יעל!!״ אמרתי מופתעת ומודאגת, מה קורה פה? אפילו לעזעזל אמא???.
״הלו אור??״ אמרה יעל.

״יעל!!! איפו אמא שלי??״ אמרתי.
״לא יודעת אנחנו חיפשנו אותה בכל מקום, שאלנו גם את המשטרה אף אחד לא יודע איפה היא, הטלפון שלה נשאר במזוודה שהשאירה במטוס״ אמרה עצובה.
״מה?? היא עלתה בכלל למטוס?? טוב תקשיבי תתקשרי אליי אם תמצאו אותה!! ביי!!״ אמרתי וניתקתי, בלעתי את רוקי והתחלתי להתקדם לכיוון של הדלת.
״אור! מה קרה? הכל טוב אם אמא שלך??״ שאל לפתע ליאם.

״מה? אה! כן!! ברור!! מה יכול עוד לקרות לה??״ אמרתי ויצאתי מהחדר, ירדתי במדריגות אף אחד לא היה בבית, כולם בעבודה, התכוונתי לצאת מהבית אבל דחיפה קטנה עצרה אותי.
הסתכלתי לצד וראיתי שזאת רון עומדת ומחייכת אליי, היא התחילה להתקדם אליי.
״מה הבעיות שלך?״ אמרתי עצבנית.
״לי אין שום בעיות, אבל אני חושבת שלך יש, מה יש לך מליאם?״ אמרה.
״כלום למה שיהיה?״ אמרתי עייפה.

איתי לתמיד || הושלםWhere stories live. Discover now