עונה 2 הקדמה

2.9K 84 8
                                    

החלטתי לא לעשות ספר חדש אלה להמשיך פה❤️
(כמו תמיד, סורי מראש על השגיאות כתיב🙏🏼😁❤️)

למיקרא אם שחכתם אני יזכיר, ליאם היה בקומה שנתיים אחרי המיקרא עם נתי(שהוא פגע לו בראש), וכשהתעורר איבד את זיכרונו.
אור הבינה שהיא עדיין אוהבת אותו, אז נישארה איתו, מה היא עכשיו תעשה? לאן היא תלך מפה? תגלו בהמשך....❤️.

בקיצור אז ככה... היא וג׳ייס התחברו בזמן האחרון, בוא נגיד שהם חברים הכי טובים, כרגע שניהם לא רוצים שהזיכרון יחזור לו, למה?? תגלו בהמשך❤️🤗.

אור לא עובדת יותר כמלצרית מיכוון שהיא כבר בת 22 ורוצה לעבוד בעבודות יותר רציניות וגם בגלל שהבוס שלה עזב לארצות הברית.
אור לומדת או יותר נכון כבר הספיקה לסיים את הלימודים, ללהיות עורכת דין, כמו אמא שלה, שפרשה מתפקיד זה כי רצתה להיות יותר עם הילדים שלה.

אור החליטה להישאר בעבר ולהיות עם ליאם, אבל לא רק זה היא החליטה, אחד הסיבות שלה שהיא עורכת דין, זה כי היא רוצה לדעת על אבא שלה, ומה הסיבה למוות שלו ובגלל שהיא רוצה גם לעזור לאנשים חלשים, שזקוקים לעזרה, ולאנשים שחפים מפשע.

באותו הזמן, ליאם חזר לתפקיד שלו כמנהל חברה, איש עסקים מאוד גדול.
לא זוכר שום דבר רק את השם שלו ואת המשפחה שלו.
כמובן שהמשפחה הזכירה לו מי הוא.... במה עוסק.... ודברים על עצמו. אך הם לא סיפרו לו שאור וג׳ייס היו חברים.

יחסית לליאם הקודם בעונה הראשונה הוא השתנה, אך עדיין נשאר עם ביטחון עצמי רב, אמיץ, בעל יכולות של מנהיג/מנהל, אבל דבר אחד השפיע עליו, זה שהוא כל יום חולם על העבר שלו, קטעים קצרים ושחורים שלא מובנים מופיעים אצלו כל יום בחלום, כנירא שהתת מודע מנסה להחזיר לו את הזיכרון, אבל כמובן שזה לא היה קל.

טריילר לעונה השנייה.
אור וליאם יפגשו הרבה פעמים, ליאם לא יתנגד לפגישות שלהם... הם יפגשו... ידברו...
הסיטואציה שליאם נימצא בא זאת ״האם להאמין לאור?״, ליאם שלא מכיר אותה, ״לא ראה אותה בחיים״, היא מופיעה מולו ומודיעה שהיא אהובתו ושהם היו זוג שלוש שנים, איך ליאם יכול להאמין לזה??, אבל באיזה שהוא מקום הוא כן מרגיש שהיא קשורה אליו, ושהוא מכיר אותה אך לא יכול להיזכר מי היא.....

בעונה הזאת היה יותר אקשן מיכוון שאור תתחיל לעבוד כעורכת דין, ובמיקרא שלה זה לא היה קל, אז אקשן יהיה מספיק😉.
חוץ מזה הצטרפו שלוש דמויות חדשות!!!!.

רון: בחורה בת 25, שיער בלונדיני ועיניים כחולות, מאוד עשירה, מנהלת קניון גדול ויוקרתי בעיר, באה ממשפחה עשירה, שנתיים הייתה חברה של ליאם כשהיה בארצות הברית, היא מנצלת את העובדה הזאת שהוא איבד את הזיכרון וחוזרת אליו, ההורים שלו סיפרו לו שהם חברים, כי הם לא ידעו שהם ניפרדו, וליאם מאמין לכך.

אדיר: בחור בן 24, בעל עיניים חומות ושיער חום בהיר, באותה מסגרת ובאותה קבוצה עם אור, הם שותפים ביחד לעבודה, יעבדו רוב הזמן ביחד, אדיר לא עשיר אבל יש לו מספיק כסף, בחור עדין, בעל ביטחון עצמי, שרירי, מראה טוב, מאוד אחריי.
במהלך העונה השנייה אדיר יתחיל להרגיש לאור רגשות והתאהב בה, מה יקרא? איך היא תגיב?, תגלו בהמשך❤️.

ליאור: בחורה בת 21, בעלת שיער שחור ועיניים ירוקות, המזכירה של אור, הם הכירו כשאור הייתה בשלבי הסיום של הלימודים שלה, ליאור עובדת אצלה שנה וחודשיים כמזכירה פרטית זאת אומרת שליאור עונה לטלפונים, עוזרת לאור בעבודה, נותנת שירות וכו׳......

האם ליאם יחזיר לעצמו את הזיכרון?? ומה יקרא אם כן?? האם יסלח לעצמו?? איך אור וג׳ייס יגיבו לכך...?? מה יקרא עם הרגשות של אדיר אל אור??.
נגלה ביחד בהמשך❤️❤️❤️

מה אומרים/ות??❤️

איתי לתמיד || הושלםWhere stories live. Discover now