פרק 22 - PANIC!

3.3K 300 93
                                    

בגלל שהגעתי ל5.3K החלטתי להעלות מהר פרק בשבילכם.

תהנו :)

"סקיי! האנה! תראו מה מצאתי!" מלודי צרחה בהתרגשות כשהיא נופפה בהתרגשות בפלאייר. רצתי צוחקת אליה. "מלודי נראית כמו איזו קוף שמצא בננה רוקדת." אני אומרת באקראי.

"אני הבננה הרוקד! מצטערת שאתן לא ידעתן את זה, ס'הה." האנה אמרה, ואז היא עשתה חיקוי של בננה רוקדת. "אז יש לי חברה שהיא קוף, וחברה שהיא בננה רוקדת. נחמד. אז מה אני?" אמרתי בטון נעלב. "אני יודעת! את אה..." מלודי התאמצה לחשוב על משהו וכיווצה את גבותיה. "את כרוב כבוש מתגלגל!" צרחה. "וואו. איזו הברקה." גלגלתי עיניים.

"אוקיי אוקיי אבל זה לא משנה כי יש לי תכנית מה נעשה היום אחרי הבית ספר!" האנה ואני התקרבנו אליה. בפלאייר הייתה תמונה של מופע קסמים, עם שני קוסמים גבוהים. כל אחד לבוש כובע שחור גבוה ועליו פס אחר של צבע. היה לשניהם מעיל שחור ארוך עם עניבה תואמת לפס שהיה על הכובע. מגפיים שחורות וכפפות לבנות. לקוסם הבלונדיני היה מקל שחור ארוך שבקצהו עיגול לבן. למטה הייתה נערה צעירה, בלונדינית עם שתי קוקיות ארוכות ופוני שהייתה אדישה, בלבוש של שמלה ורודה מנופחת עם פסים ושרשראות של פנינים.

                                 PANIC!

תתכוננו למופע הכי מפחיד, הכי קסום, והכי מדהים על פני כדור הארץ!

וזה גם בחינם!

שעה: 21:00-23:00

מקום: הפארק המרכזי

גיל: 15-20

                        

"אז מה אתן חושבות?" מלודי שאלה. "טוב אין לכן על מה לחשוב, בשעה 20:30 אני אוספת אותכן! ביי!"

מלודי הלכה. "המ. אין ממש דרך להתווכח איתה ולהבריז משם נכון?" שאלתי את האנה. "נופ. נתראה בערב ביי!" האנה הנידה בראשה והלכה גם. אני נותרתי עומדת באמצע הפארק. עכשיו היה סתיו, ועלי השלכת הסתחררו במערובלות מהרוח. הפלאייר נותר בידי. בחנתי אותו שוב. כל הזמן שמלודי דיברה אני הרגשתי שזה מאוד מוכר לי. הבטתי שוב בקוסמים. אחד היה בלונדיני והשני עם שיער שחור. אולי יכול להיות... לא. טלטלתי את ראשי. הם סתם דומים.

השעה הייתה 15:42 כשמלודי צלצלה אליי.

"הלו?" עניתי לה.

"סקיילר האני (האני- honey - מותק)! את מזמינה גם את מייקל כן?" שאלה.

"אה... מייקל? למופע קסמים? את חושבת ששני אלה מתקשרים אחד לשני?"

"ברור! עכשיו תתקשרי אליו ותזמיני אותו. וחוץ מזה, זאת הזדמנות טובה בשביל זוג היונים-"

"מלודי! די! בסדר אני אתקשר אליו..."

"יופי ביי!"

היא ניתקה ואני נמרחתי על המיטה שלי. לפעמים אני לא מאמינה שהתחברתי אליה. זה כמו אני וונדי לפני שהיא מתה. לקחתי את הטלפון ושלחתי הודעה למייקל.

בלפיירWhere stories live. Discover now