Pencuri

75 3 0
                                    

BAB 25

      Pencuri"kau nak selamat,kau serahkan semua duit masuk dalam bag ni,kalau kau tak serah duit,kau akan mati"pencuri beritahu dan guna pisau letak leher amirul bertenang.

     Pencuri"cepatlah kau masuk duit tu dalam bag ni,kau dengar tak,aku cakap ni"pencuri beritahu dan marah sikap amirul tak berduli cakap pencuri.

     Lili"kau lepaskan amirul ni,kasihan amirul,tolong ada pencuri"lili cakap jerit kuat dan tengok pencuri dengan marah dan guna pisau leher amirul muka biasa tak risau dirinya.

      Pencuri"wow sexy orang gaji ni,cik adik mari ikut abang ni.Kau berdua duduk di sana tangkap orang gaji sexy ni"pencuri cakap dan sikap gatal tak boleh tengok tino sexy.

     Pencuri"yeahlah,ni orang gaji sexy juga,kepala aku pening pilih mana satu orang gaji dan dua sexy"pencuri cakap bergaduh ni pencuri guna pisau letak leher amirul.

     Wawa"kau lepaskan amirul dan lili,tolong ada pencuri"wawa jerit kuat ada pencuri masuk dalam hotel ni dan tangkap lili dan amirul.

     Ros merah"kau lepaskan amirul dan lili,kalau tak,siap kau berdua ni ke"ros merah cakap dan jalan arah berlaku di tamu depan dua pencuri tangkap amirul dan lili.

     Pencuri"suara siapa ni keluar,tak sexy mana tino ni,kalau tino halang aku,tino sexy tak apa juga.Tino sexy berlawan tak apa juga ke"pencuri beritahu tangkap lili dan hina kepada ros merah.

    Ros merah"kau berani hina aku,kau pencuri gatal,kau kata aku tak sexy mana,boleh dah aku pukul kau.Aku dah lama dah pukul orang ni ke"ros merah marah dan geram pencuri kata tadi.

    Pencuri"tino di sana sebelah tino tak sexy mana dua tino tak sexy mana tak perlu jadi berlawan.Kalau tino jadi berlawan tino sexy baru orang takut ke"pencuri nada sombong tangkap amirul dan hina kemboja putih dan ros putih.

     Ros putih"kau berdua ni pencuri berani hina kita berdua ni,nak kena juga dua pencuri gatal.Aku dah lama sepak orang ni ke"ros putih cakap dan berasa sakit hati pencuri cakap tadi.

     Kemboja putih"aku tumbuk hilang muka kau tampan.Tangan aku gatal dan dah lama dah aku tumbuk orang ni ke"kemboja putih cakap dan berasa dirinya tak sexy.

     Dua pencuri"tiga tino tak sexy jadi berlawan,aku nampak tiga tino kurus kering.Tak ada nampak sexy mana tiga tino ni"pencuri cakap dan ketawa kuat kepada ros merah,ros putih dan kemboja putih tiga jenis bunga sumpah.

😄😄😄😄

     Husna"encik berdua ni nak air tak kali akhir.Saya buat air istimewa untuk awak berdua ni kali terakhir tak perlu bayar.Air ni free"husna beritahu dan senyum seram

     Husna seperti haiwan ular berbisa untuk pencuri dua air cawan letak atas meja di ruang tamu berlaku.

     Halim"encik berdua ni,saya dah siap masakkan makan istimewa untuk berdua kali terakhir,tak perlu bayar makan free"halim beritahu dan senyum seram seperti haiwan ular berbisa,jalan bawa makan istimewa arah di ruang tamu berlaku.

     Pencuri"tiba kau berdua baik hati buat makan dan minum untuk kita berdua ni,tadi kau berdua cakap kali terakhir maksud apa ke"pencuri cakap kurang pandai bertanya pada halim dan husna.

     Husna dan halim"tak ada apa,kau berdua sila makan dan minum.Makan dan minum tak ada racun kau berdua jangan risau ke"husna dan halim marah dalam senyap dengan senyum pada dua pencuri tak pandai.

👿👿👿

     Dua pencuri"sedapnya makan dan minum ni,tadi kita belum makan ni lagi.Bernasib baik ada orang masak dan buat air bagi makan dan minum untuk kita berdua ni"dua pencuri cakap dan tanya.

Gadis Kaya Sombong Suka Lelaki Pegawai PeribadiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz