Cinta Itu Buta

119 2 0
                                    

BAB 23

      Likah"muklim playboy buat apa ada di sini dan jangan muklim main perasaan limas.Kalau muklim tak suka limas cakap,jangan muklim cari wanita lain"likah cakap dan marah pada muklim.

      Likah"muklim pergi kekasih baru kau,Jangan kau muklim sakit hati limas"likah benci limas tetap kawan likah.

      Likah geram sikap muklim main perasaan limas kawan likah.

     Maya"likah jangan masuk campur pasal limas dan muklim"maya nasihat dan halang likah.

       Likah"ok maya"likah terpaksa diam dan dengar cakap maya,maya melihat awak berdua kes selesai.

Muklim"terima kasih maya...limas dengar saya cakap,limas pandang saya,saya tak boleh hidup tanpa cinta limas,saya betul suka limas" muklim panggil limas tak pandang dan dengar kata muklim.

Limas"saya sedar tak cantik gita ke,muklim pergi kekasih baru muklim"limas air mata basah pipi dan sakit hati,tak pandang muklim.

Muklim"limas,limas tengok mata saya,kalau betul limas sayang saya..."muklim pegang muka limas dengan romantis dalam kelas ni.

Limas"saya tak suka muklim..."limas nada sedih tak melihat mata muklim.

Muklim"saya tahu limas tipu saya,saya pandang mata limas,limas suka saya,limas tak boleh tipu saya"muklim terus peluk limas tiba terkejut dan cuba tolak badan muklim,tetapi tak berjaya limas tolak peluk muklim.

Cikgu kiki"awak berdua buat apa tu,muklim dan limas buat pelukkan dalam kelas,muklim lepas limas tu,kalau muklim suka sangat limas,muklim sambung belajar,dapat kerja dan muklim nak kahwin limas,muklim melamar dan berjumpa orang tua limas,ikut awak berdua buat pun dah kahwin"cikgu kiki beritahu dan nasihat muklim dan limas.

Limas"muklim lepaslah,malulah semua orang tengok kita ni"limas rayu muklim peluk ni.Muklim"saya tak nak lepas peluk ni,limas boleh maafkan saya,baru saya lepas peluk ni"muklim tahu jawap limas jawap apa.

Limas"yeah saya jawap,saya maafkan muklim,saya suka sangat muklim,sekarang muklim lepas peluk ni"limas jawap berasa malu di depan semua orang dalam kelasnya tambah lagi cikgu kiki ada.

Muklim"ok limas,best juga peluk kita cintai,limas nanti kita balik sekolah bersama"muklim teringat peluk lagi limas,belum puas peluk limas.

Cikgu kiki"hi awak berdua muklim dan limas tak ingat cikgu ada di sini seperti patung hiasa,muklim suruh semua pelajar-pelajar bangun dan beri salam cepatlah."cikgu kiki geram juga muklim dan limas masa cikgu mengajar mesti ada masalah dalam kelas ni.

Muklim"saya terlupa,jangan cikgu kiki marah saya,semua pelajar-pelajar bangun,selamat pagi cikgu"muklim tak ingat tugasnya.

Semua pelajar kelas ni"selamat pagi cikgu dan ni file kami dah siap kerja sekolah...."senyum dan masing-masing keluar file karangan cikgu suruh kerja sekolah semalam.

Cikgu kiki"wow bagus semua siap kerja sekolah,limas dah siap buat kerja sekolah belum,selalunya limas tak siap buat kerja sekolah"cikgu bertanya limas senyum.

Limas"ni file saya,saya dah siap kerja sekolah,cikgu suruh..."limas keluar filenya dan serah file limas bagi cikgu kiki percaya kata limas cakap.

Cikgu kiki"limas berubah juga sikap limas berfikir mantan,baguslah limas buat kerja sekolah"cikgu kiki nasihat limas senyum seperti hamster comel.

Likah"akhirnya tamat bergaduh ni,limas suka tu,muklim terima cinta limas,kita semua tak tahu limas suka muklim,kita semua tak percaya limas cinta lelaki playboy seperti muklim,garang suka playboy cinta luar biasa"semua kelas ni ketawa dan melihat limas dan muklim malu kucing.

Maya"kuat dah likah ketawa orang lain,likah sama juga dalam hati likah suka kiko ke..."maya nasihat likah tak baik kata orang lain.

Likah"yeahlah...maya cantik,maya sama juga maya suka amir dalam diam-diam..."likah balas demdam maya.

Semua orang kelas ni ketawa dan melihat maya gurau likah di kelas maya,muklim tarik tangan limas dengan romantis di kelas ni,cikgu kiki fikir dan melihat limas suka muklim cinta itu buta,lelaki suka seorang gadis dalam dunia ni,tak ada orang lain dalam dunia ni selain seorang kita cintai.

cinta itu buta...

kita sayang seorang kita cintai sampai kita tak berduli orang lain tak ada dunia ni selain seorang cintai dalam dunia ni.

Dunia ni milik kita berdua tak ada boleh orang lain halang cinta kita ,cinta sederhana jangan kita lupa orang sayang sekitar kita dan kuat iman kita,kita cinta seorang kita cintai boleh,jangan kita ikut hati kita dan setan rasuk kita,bukan mungkin masa depan hancur dan tak boleh ubah lagi.Cinta sederhana selamat di dunia dan akhirat,kita banyak bersabar kekasih kita tak lari,kalau betul kekasih kita sayang kita,kekasih kita betul cinta kita,kekasih kita sanggup tunggu tak berduli beribu-ribu tahunnya dia tetap tunggu kekasih kita cinta datang melamar kita.

kita cari pasang susah nak cari ,pasang sanggup hidup bersama kita hidup susah dan senang,pasang cinta tulus kita,bukan sebabkan harta dan duit kita,sampai tua kita nanti,cinta tak boleh beli,cinta datang tiba dalam hati kita dan pasang kita,orang lain tak akan faham orang bercinta susah luah perasaan seorang kita cintai.

Hati kita berdebar dan susah nak cakap dekat seorang kita cintai di depan mata kita.Luahkan perasaan kita cinta seorang kita cinta bukan perkara mudah.

😃😃😃😃

-----------------------------------------------------------













Gadis Kaya Sombong Suka Lelaki Pegawai PeribadiWhere stories live. Discover now