Selamat Malam

203 3 0
                                    

BAB 18

     Maya mulai ngantuk dan buat kerja sekolah belum siap lagi.Amir bangun maya jangan tidur belum siap kerja sekolah.

     Maya"saya berasa ngantuk,susah buka mata saya,kerja sekolah belum lagi"maya cakap dan gosok matanya seperti hamster.

     Amir"jangan cik maya tidur belum siap kerja sekolah,cepatlah cik maya siapkan buat kerja sekolah ke"amir beritahu dan risau maya belum siap kerja sekolah,maya masih ngantuk lagi.

    Maya"ngantuk saya dan susah buka mata,saya cuba siapkan kerja sekolah ni,amir cerita pasal lain baru saya bersemangat buat kerja sekolah"maya beritahu dan ngantuk dan buat kerja sekolah tak boleh fokus.

     Amir"boleh tak,saya nak yanya cik maya,sebab apa cik maya suka saya ke"amir cakap dan sahaja tanya maya masih ngantuk ni cakap jujur dalam hatinya.

      Maya"saya suka awak amir sebabkan muka amir comel dan bibir sexy,amir seorang lelaki tampan di depan mata saya,malulah saya cakap amir ni"maya beritahu dan tak sedar cakap di depan amir.

    Amir"ok tak apa,cik maya fokus buat kerja sekolah"amir baru faham sebab apa maya tak mengaku kerana bibir amir dan muka comel ni.

    Maya"dah siap kerja sekolah dan akhirnya ngantuknya saya kemas file masuk dalam bagnya,saya boleh tidur"maya beritahu dan masuk file dalam bagnya,tarik amir tidur sekali dengan maya tempat tidur maya.

      Amir"tak apa,cik maya letih buat kerja sekolah banyak hari ni"amir tak berkata apa maya tarik amir tidur bersama maya.

     Maya tak sedar peluk amir tempat tidur bilik maya kenangan terindah maya tidur bersama amir.Amir malas bangun maya masih tidurnya.

good night sweet dream honey
I LOVE YOU MAYA
amir bising telinga maya masih tidurnya.
wangi rambut cik maya
amir main rambut maya masih terlena.

😳😳😳😳

-----------------------------------------------------------

Gadis Kaya Sombong Suka Lelaki Pegawai PeribadiWhere stories live. Discover now