Letih Berjalan

289 5 0
                                    

Bab 10

     Maya"letih saya,berapa luas kawasan di sekolah ni,semua pelajar lain di sekolah ni dan tak letih jalan ke"maya cakap dengan letih dan jalan seperti nenek tua.

    Amir"biasalah cik hamster,hamster bukan cik maya,saya minta maaf cik maya"amir cakap tak sedar dengan tersalah sebut nama maya depan maya

    Maya"amir cakap apa tadi,saya hamster,saya bukan hamster,nama saya maya,maya,maya,maya,berapa kali saya cakap ni,saya maya bukan hamster faham amir"maya geram dengan cakap amir dalam hati maya suka amir sebut hamster comel.

     Amir"ok cik maya,berapa tangga naik ni pergi bilik pengetua ni"amir naik tangga satu bersatu pegang tangga dengan cakap maya muka marah tiba sikap mir.

    Maya"tak tahu saya cakap ni,saya letih juga naik tangga tak sampai naik atas pergi bilik pengetua"maya naik tangga dan letih cakap amir.

     Amir"sikit lagi nak sampai naik tangga terakhir pergi cari bilik pengetua,sabar cik maya,saya selalu ada sisi cik maya"amir beritahu dan cakap ayat-ayat romantis dengan maya.

     Maya"saya berasa nak muntah tiba dan geli,siapa nak couple dengan amir,mesti perempuan otak tak betul suka amir,betul tak"maya beritahu dan katanya diri sendiri otak tak betul sebenarnya bukan wanita lain.

     Amir"saya harap gadis dengar saya cakap ni,gadis suka menyusah dan selfish,saya terima kurang diri gadis tu"amir beritahu dan senyum maya.

    Maya"tak tahu saya,kalau jumpa gadis sikap pelik di dunia ni"maya beritahu dan sikap tak nengaku gadis tu maya bukan wanita lain.

    Maya dengan amir cakap dan berapa jam naik tangga tak sampai sejak tadi,maya dengan amir dan jalan cari bilik pengetua.Maya daftar sebagai pelajar baru.

🐌🐌🐌🐌🐌🐌

-----------------------------------------------------------

Gadis Kaya Sombong Suka Lelaki Pegawai PeribadiWhere stories live. Discover now