פרק חמישי - מתחילים

342 34 2
                                    

נחתנו בניו יורק ומיד תפסנו מונית. "אז ככה," אמריקה אמרה ודחפה ליד שלי מפה. "אתה הולך לעשות קניות. הינה הכסף." היא אמרה ודחפה ערמה של שטרות ליד שלי.

"מתי הספקת לעשות את זה?!" שאלתי ובהיתי בערמה.

"איזה בחור עשיר הפיל את זה בטיסה. לקחתי את זה."

"אמריקה!!!!!!!!"

"מה? המוצא זוכה המאבד מתאבד. עכשיו קדימה, יש לך מה לעשות." היא אמרה והסתובבה ללכת.

"אמריקה!!!!!!!!!!" קראתי אחריה אבל היא כבר נעלמה בין כל האנשים. לעזאזל עם האישה הזו!!! פתחתי את המפה בעצבים, והיא סימנה לי לאן ללכת ומה לקנות, וגם רשמה הערה.

'יש לך שלוש שעות. ניפגש בדיוק כאן. קדימה!' נהמתי והתחלתי להסתובב בניו יורק. חנות ראשונה, בגדים לאמריקה. כמה בתים מכאן. הלכתי שתי דקות ונכנסתי לחנות. מיד קפאתי ויצאתי. הלבשה תחתונה לנשים. נשמתי עמוק שוב, ונכנסתי לחנות. ניגשתי ישר לדלפק ולאישה.

"איך אני יכולה לעזור לך?"

"אממ... א.... אני....."

"החברה שלך שלחה אותך לקנות לה הלבשה תחתונה?"

"כן. רגע, לא!! היא לא החברה שלי."

"כן. בטח. טוב, מידות? מחיר?" נתתי לה את הרשימה והיא הנהנה. "חכה כאן." היא אמרה והתרוצצה בין ה.... הדברים האלו ובסוף הגיעה עם הכל ושמה בשקית. "זה יעלה לך מאתיים דולר." נתתי לה את הכסף, לקחתי את השקית וברחתי משם.

קניתי הכל וחיכיתי במשך חצי שעה לאמריקה, והיא הגיעה עצבנית. "מה קרה?" שאלתי והיא המשיכה ללכת. הלכתי אחריה במהירות.

"אבא שלי סגר לי את חשבון הבנק. הוא הוציא את כל הכסף אז כל מה שיש לנו כאן זה כל מה שיש לנו בעצם." היא נהמה בכעס. "מה עושים עכשיו אדון מוסר?!?!" היא הסתובבה אליי בכעס.

"טוב, נחשוב. עכשיו צריך לברוח. נשאר לנו מספיק כסף לקחת מכונית ולנסוע מכאן עכשיו." היא הנהנה ושרקה למונית. המונית עצרה והיא נכנסה לתוכה בעצבים.

"מקום להשכרת מכוניות. ומהר." אמריקה אמרה ונעצה את מבט המוות, ותוך שתי דקות היינו במקום. היא זרקה עליו את הכסף ויצאה. יצאתי אחריה והיא נתנה כסף לבחור. הבחור הנהן בחיוך ענקי, ונתן לה מכונית כחולה ישנה, עם גג נפתח. "תודה." היא אמרה לו בחיוך והתיישבה במושב הנהג. נכנסתי למכונית, זורק מאחור את כל הבגדים שקנינו. אמריקה לחצה על הגז, והתחילה לנסוע. "המכונית הזו שלנו. הבחור הזה ניסה להיפטר מהמכונית הזו כי היא הייתה של איזה רוצח שנתפס לאחרונה."

"מה?!?!?!" קראתי וקפצתי במקומי.

"אתה כל כך פתטי!!!!!!! שב." היא אמרה והתיישבתי חזרה. אלוהים בבקשה תציל אותי. "אנחנו יוצאים מהעיר הזו." הנהנתי ונשענתי לאחור.

^~^ פרק סופר קצר כי לא רציתי למרוח לכם אותו.... אז העלתי הסבר קצר על הסיפור החדש שיעלה, ומחר יהיה הפרק הראשון. אתם מוזמנים לקרא ולהינות. תודה :) ^~^

המסע עם השטןWhere stories live. Discover now