פרק שלישי - צרות

414 38 2
                                    

"לכל הרוחות והשדים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

"אלוהים ישמור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" קראו כולם ביחד במקלחות לפני הלימודים, גם הבנים וגם הבנות. רצתי למלתחות של הבנים והתאפקתי שלא לפרוץ בצחוק. הם כולם היו צבועים בוורוד. יופי אמריקה, נורא בוגר.

הם ניסו לשפשף את הצבע, והצליחו להוריד מהגוף. אבל הצבע נשאר בשערות שלהם, משהו שהיה מבדר בצורה אפלה ומטמטמת.

אכלתי עם ג'סיקה ארוחת בוקר (בערך), והלכנו ישר לכיתה. השיעור התחיל, וכולם העלו חיוכים כשהסגן מנהל נכנס. כשהסגן מנהל מופיע, זה תמיד חדשות טובות. אנחנו מלאכים אחרי הכל, ושינויים במערכת תמיד הלכו רק לטובתנו.

אבל היום לא.

"סליחה על ההפרעה." הסגן אמר בחצי חיוך. "המנהל רוצה לדבר עם הנסיך." כל המבטים מיד הופנו אליי. המבט של הסגן היה לא מרוצה, וכבר לא הבנתי מה עשיתי.

"אני אגיע עוד כמה דקות. אני רוצה רק לסיים את ההכתבה שהמורה התחיל." הסגן הנהן ויצא מהכיתה. המורה הכתיב במהירות, ויצאתי. הסגן לא היה שם. חשבתי שהוא יחכה לקחת אותי כמו את השאר. באנחת הקלה, התחלתי ללכת לכיוון המשרד ולקחתי את הקיצור דרך בבריכה. נכנסתי לשטח הבריכה, ולפתע דרכתי על משהו רך. הסתכלתי למטה, וראיתי שדרכתי על ערמת בגדים. יש מישהו בבריכה בשעה כזו? בדרך כלל שיעורי השחייה התקיימו או בשעת אפס או אחרי הלימודים.

הסתכלתי לתוך הבריכה, וראיתי אותה. השיער הכחול שלה היה פזור סביבה כמו הילה, והעיניים שלה היו עצומות. היא הייתה עמוק במים, שוכבת בתחתית, לא זזה כלל. נשארתי שם, לוודא שהיא עדיין חייה. אבל אחרי דקה וחצי, התחלתי להילחץ. היא לא זזה.

מבלי לחשוב, הורדתי את החולצה, זרקתי על הרצפה. הורדתי את הנעליים במהירות ובדיוק כשבאתי לקפוץ למים להוציא אותה, היא פתחה עיניים והחלה לשחות למעלה. היא עלתה על פניי המים, כשחיוך קטן של עונג והנאה מתנוסס על פנייה. אוקי, עכשיו אני מבולבל. היא הביטה לעברי, והבלבול שהיה שם לרגע קטן התחלף בחיוך פלרטטני ומתגרה.

"אהבתי את החיוך הקודם יותר אמריקה." אמרתי לה בחצי חיוך. היא הנידה בראשה בצחוק קטן ושחתה לעברי. הצעתי את ידי לעזור לה, והיא לקחה אותה. משכתי אותה למעלה ועזרתי לה לעמוד היא סחטה את המים מהשיער שלה, ואז פיזרה אותו קלות. היא הזדקפה מולי.

"יופי של שרירים אדוארד." היא אמרה ודחפה אותי קלות עם האצבע. "אתה לא סתם נאה. אתה חתיך." היא אמרה בצחוק קל. "נסיך ראוי." הסתכלתי עליה, והתאפקתי כל כך לא להסתכל על הגוף שלה, אבל לא הצלחתי. היצר הגברי שלי החל לחקור את מתארי גופה. היא לא לבשה בגד ים, רק חזיית תחרה שחורה ותחתון שחור גם מתחרה, נראית סקסית כל כך, במיוחד עם הרגליים הארוכות.

אי אפשר שלא לחשוב על הרגליים הארוכות שלה.

"העיניים שלי פה אדוארד." היא מלמלה והרימה את הסנטר שלי. הייתי נמוך ממנה, גם כשהיא הייתה יחפה. זה דיי חרא. הסתכלתי בעיניים שלה למעלה, והירוק בהן היה מכושף. היו לה עיניים מדהימות, סוחפות. העוצמה שלהן הייתה אין סופית. לולא הרעש של הצלצול הגואל, אני חושב שהייתי נשאר להביט בעיניים האלו עוד הרבה זמן.

המסע עם השטןWhere stories live. Discover now