PART 44 🍑

2.9K 45 0
                                    

Hari ini Rhea Ilmelda telah mempersiapkan dirinya untuk appoinment bersama doktor. Temu janjinya itu akan dilakukan setiap bulan untuk memastikan tumbesaran bayi dalam keadaan baik dan tiada apa-apa masalah terhadap bayi.

     Sehelai dress berwarna putih telah menjadi pilihan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

     Sehelai dress berwarna putih telah menjadi pilihan. Wajah jelitanya dicalit dengan make up yang nipis bagi menambahkan lagi seri di wajahnya. Blusher Sephora yang berwarna peach disapu sedikit di rahang pipi kemudian lip tint dari Etude house dicalit sedikit di bibir supaya tidak kelihatan pucat.

     Rhea Ilmelda tersenyum melihat dirinya. Tidak ketinggalan subang permata kecil dipakai.

     "Dah siap ?" Tanya Tengku Azry Mateen sedikit sebanyak berjaya mengejutkan Rhea Ilmelda yang tidak menyedari akan kehadiran suaminya itu. Dia menjangka Tengku Azry Mateen sudah ke pejabat dan terlupa dengan appoinmentnya harini maklumlah pagi-pagi lagi lelaki itu sudah hilang.

     "I thought you would forgot about this " Ujar Rhea Ilmelda tanpa menghiraukan Tengku Azry Mateen yang membelai rambutnya.

     "My bad, abang jogging tadi nak bagitahu Rhea tapi abang tengok Rhea lena tidur " Ujar Tengku Azry Mateen seperti tahu sahaja apa yang terkandung di fikiran Rhea Ilmelda.

     Tengku Azry Mateen memeluk pinggang Rhea Ilmelda dan mengusap perlahan perut Rhea Ilmelda yang dirasakannya amat comel dan dia dapat merasakan tendangan kecil dari perut tersebut.

     "I love you sayang "

     Rhea Ilmelda terkedu dan dia dapat rasa nafas panas Tengku Amirul Mateen di telinganya. Janganlah suaminya itu berbuat macam-macam.

     Gementar.

     "Are you blushing ?" Usik Tengku Azry Mateen, dia suka melihat keadaan wanita itu apabila dia malu.

     Rhea Ilmelda mengalihkan pandangan dan terus mencapai kunci kereta Volkswagen Tiguannya dan terus berlalu. Di bawah dia mencapai sandals berwarna hitam yang dihiasi dengan manik-manik putih kecil.

     Kunci kereta ditangan terus dirampas oleh Tengku Azry Mateen. Rhea Ilmelda menoleh

     "Let me drive"

     Rhea Ilmelda melepaskan keluhan berat dan mengangguk perlahan. Kalau dia berdegil pun mahu memandu sendirian pasti perkara yang sama seperti semasa mahu menghadiri majlis Thalia Henderson akan berlaku lagi. Oleh itu, Rhea Ilmelda mengambil keputusan untuk membenarkan Tengku Azry Mateen memandu. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Once again ? ( COMPLETED )Where stories live. Discover now