PART 32 🍑

3.3K 53 3
                                    

"Mummy " Kedengaran suara kecil Rhea Ilmelda seperti berada dalam mimpi dan kemudian kedengaran pula bunyi esakan tangis yang perlahan dari wanita itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Mummy " Kedengaran suara kecil Rhea Ilmelda seperti berada dalam mimpi dan kemudian kedengaran pula bunyi esakan tangis yang perlahan dari wanita itu.

     Tidur Tengku Azry Mateen agak terganggu dengan tangisan kecil Rhea Ilmelda lalu lantas dia menghadap wajahnya ke arah Rhea Ilmelda dan perlahan-lahan memujuk wanita itu supaya berhenti menangis dan kembali tidur dengan lena.

     "Stop sayang, I'm promise to you kalau I dah dapat apa yang I nak I janji kita akan hidup bahagia " Ujar Tengku Azry Mateen sambil mengusap lembut rambut Rhea Ilmelda.

     Senyap.

     Serentak itu tangisan Rhea Ilmelda sudah berhenti dan perlahan-lahan tangan wanita itu melingkari pinggang Tengku Azry Mateen tanpa disedari oleh Rhea Ilmelda sendiri.

     "I love you sayang " Selepas itu Tengku Azry Mateen mengucup dahi Rhea Ilmelda lembut.

🍑

"Rhea, I nak bincang dengan you " Ujar Tengku Azry Mateen tiba-tiba apabila lelaki itu baru sahaja pulang dari kerja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Rhea, I nak bincang dengan you " Ujar Tengku Azry Mateen tiba-tiba apabila lelaki itu baru sahaja pulang dari kerja.

     Rhea Ilmelda hanya memandang sepi Tengku Azry Mateen dan sebenarnya dia masih marah dengan tindakan Tengku Azry Mateen yang memasuki bilik yang menjadi bilik dia selama sebulan ini kerana dia telah menetapkan kepada Tengku Azry Mateen yang dia tidak mahu sebilik dengan lelaki itu.

     "Rhea, listen here " Ujar Tengku Azry Mateen dan kali ini lelaki itu menarik lengannya.

     "Don't touch me !" Marah Rhea Ilmelda lantas menarik lengannya daripada dipegang oleh Tengku Azry Mateen. Cukuplah ! Dia sudah penat hidup dengan lelaki bukan muhrim ini.

     "Then, dengar apa yang I nak bincang dengan you "

     "No ! I taknak sekarang I nak you lepaskan I, I tak sanggup hidup dengan you and kita bukan muhrim Mateen " Ujar Rhea Ilmelda perlahan dan dia berharap yang Tengku Azry Mateen faham dengan apa yang dia maksudkan kepada lelaki itu.

     "Easy, then marry me" Balas Tengku Azry Mateen sambil menekup pipi Rhea Ilmelda dan memandang tepat ke arah anak mata coklat milik wanita itu.

Once again ? ( COMPLETED )Where stories live. Discover now