part 16

330 8 0
                                    

"Fuku... ",  rengekan manja Shoba yang dari tadi mengekori dimana saja wanita itu pergi.

"Boleh ke kau duduk sebentar? Tidakkah kau nampak saya sedang sibuk? Kalau mahu merasa daging dibawah saya ni, tolong saya kemaskan gerai."

"Kenapa dari tadi tidak kau katakan",  Soal Shoba sambil menyusun kerusi meja dan meletakkan barang-barang itu di tepi dinding.

"Sudah jam 1 pagi. Kalau sudah siap, kau masuk kedalam,  tutup dan kunci pintu rapat-rapat." Jawab Fukuniwa lalu hilang dari pandangan mata Shoba.

****************

"Fuku... Dimana kau?" Tanya Shoba setelah habis mengemas. Dengan memperlahankan langkahnya, dia menyusup masuk kedalam sebuah bilik yang sedang terkuak pintunya.

"Adakah Fuku berada didalam bilik ini?" Bisik Shoba.

"Ermm... ",  kedengaran satu suara kecil seperti merengek disuatu sudut bilik tersebut.

"Gelap sungguh bilik ini",  kata Shoba sambil meraba-raba didalam kegelapan.

"Sini shoba",  suara Fukuniwa berbisik didalam kegelapan.

"Adakah ini salah satu permainan kau, Fuku?"

"Sepertinya...", Fukuniwa yang sudah berbogel, memeluk lelaki itu dari belakang. Buah dadanya digesek-gesekkan kearah belakang baju lelaki itu lagi.

"Wah... Macam kau tidak sabar lagi dimakan ye, Fuku?" Kata Shoba, dia memusingkan badan dan merangkul tubuh telanjang itu dan mencumbui buah dada wanita itu dengan rakus.

"Oh...!" Rengek Fukuniwa Shio. Dibiarkan saja mulut lelaki itu meneroka buah dadanya.

"Sebentar Fuku, saya mahu bertelanjangan."

Fukuniwa tersenyum didalam gelap.

"Dimana kau Fuku?" Tanya Shoba , dia meraba-raba lagi didalam bilik kosong itu.

"Sini...",  lantas Fukuniwa menerkam lelaki itu dihadapannya. Shoba kegirangan, tangannya mula bertindak memicit dan meramas-ramas buah dada Fukuniwa. Suara erang erangan bergema gema diruang bilik itu.

Shoba yang sudah tidak dapat menahan nafsunya, menolak Fukuniwa kearah dinding dan mengangkat satu kaki wanita itu dilengannya. Batangnya yang dari tadi tegak menegang, merodok lubang gawang Fukuniwa dengan ganas sekali.

FAP!FAP!FAP!

Dinding gerai itu seperti mahu runtuh disebabkan hentak punggung Shoba yang begitu kuat menghentam Lubang gawang Fukuniwa Shio.

"Ah!Ah!" Fukuniwa menjerit-jerit kesedapan. Pautan tangannya pada leher lelaki itu semakin erat.

Tidak puas dengan itu, Shoba yang bertubuh gempal dan sasa, mengangkat kedua belah kaki Fukuniwa yang terkangkang luas, lalu membuai tubuh kecil itu mengikut rentak goyangannya. Terbuai-buai tubuh kecil Fukuniwa diawangan apabila lubang gawangnya dirodok dengan kasar oleh lelaki itu.

Nafas mereka bersatu, lantas itu, Shoba menyondol keseluruhan batangnya masuk kedalam lubang gawang wanita itu. Shoba mencium dan menghisap lidah wanita itu yang sedang menjerit kesakitan.

"Uhmp! Uhmp!" Suara Fukuniwa tenggelam timbul dimulut rakus Shoba.

Sambil mengeratkan lagi gengamannya pada punggung Fukuniwa, Shoba sekali lagi menghentam lubang gawang itu sekuat tenaganya, tanpa henti sehinggakan Fukuniwa terpekik terlolong dek kesedapan yang tidak terhingga.

"Kau suka, Fuku? Kau puas?" Kata Shoba tercungap-cungap sambil berhempas pulas merodok lubang kemaluan Fukuniwa Shio yang sarat dengan air mazi yang mencurah-curah keluar membasahi batang kerasnya.

"Ohhh Fuku! Lubang faraj kau sungguh luar biasa! Enak sekali!"

Fukuniwa mengemutkan Farajnya dengan ketat untuk mencengkam batang gemuk Shoba.

ZAS! ZAS! FAP!

"Oh! Ah! Ah!" Air liur mengalir keluar dari mulut Fukuniwa, kenikmatan terasa tidak terhingga. Bulu romanya meremang tatkala batang gemuk itu merodok lubang farajnya bertalu-talu dengan laju.

"Kuat lagi Shoba! Kuat lagiii!! Ah! Ah!"
Fukuniwa menjerit-jerit seperti cacing kepanasan. Punggungnya dihentak kuat mengikut hayunan lelaki itu.

"Gah! Ah!" Shoba memekik kuat dan menghayun laju punggungnya.

Setelah seketika memerah keringat dalam persetubuhan itu, akhirnya kedua mereka mencapai kemuncak ejakulasi. Shoba memancutkan air maninya kewajah Fukuniwa yang tertiarap diatas lantai.

"Luar biasa sekali... ", kata Shoba setelah selesai memerah air maninya.
Dia duduk dan bersandar didinding,  Shoba menarik nafas panjang sambil mata terkatup rapat.

"Shoba... ",  suara Fukuniwa kedengaran dengan lembut memanggil namanya.

Shoba membuka matanya perlahan-lahan..

ZAAAAAPPPPPPP!! 🔪🔪🔪🔪🔪

DARAH memercik ke dinding dengan lebatnya. Fukuniwa menyalakan sumbu api didalam bilik itu. Sambil ketawa mengilai, " hahahahaha! Shoba... Shoba... Alangkah bodohnya kau",  kata Fukuniwa, parang pemotong daging terpacak diwajah lelaki gemuk itu.

Fukuniwa berjalan kearah dapur dan mencapai bilah kapak dan kembali ke bilik tersebut.

ZAP!🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

Dada lelaki itu terbelah dua dan menampakkan jantungnya yang masih berdegup.
Parang pemotong daging masih terpacak diwajah lelaki yang sudah mati itu. Darah membuak-buak mengalir dipermukaan lantai.

Wanita itu ketawa berdekah-dekah sambil duduk mencangkung dihadapan mayat itu. Hujung kapak digengamnya dengan erat, lalu mencabutnya dari dada mayat lelaki tadi.

"Murah rezeki saya hari ini, terima kasih pada kau Shoba kerana sanggup korbankan nyawa  untuk saya. Hahahahaha!"

Malam itu, seperti kebiasaannya pada Fukuniwa Shio. Segala kerjanya dilakukan dengan teliti. Tidak ada satu jejak pun yang ditinggalinya.

***

Disatu sudut bilik, di celah-celah lubang dinding, sepasang mata yang dari tadi menjadi saksi diatas semua perbuatan jijik yang dilakukan oleh wanita kejam itu, Sako Tamara mengeluh-kesah. Mulut yang diikat ketat, amat sukar untuknya menjerit meminta tolong. Tubuhbadannya juga diikat seperti pocong. Dia hanya mampu berdoa agar seseorang datang menyelamatkan dirinya dari cengkaman wanita gila itu.



BURAKUMIN s1(COMPLETED)Where stories live. Discover now