part 14

334 5 0
                                    

SAKI tidak mengendahkan soalan dan pertanyaan wanita itu. Dia hanya khusuk dengan satay dan sup yang terhidang dihadapannya. Tidak lama kemudian, muncul beberapa orang lelaki menuju ke gerai tersebut.

Fukuniwa Shio menyambut mereka dengan senyuman yang amat manis dan melayan mereka dengan sopan sekali. Pada malam itu, gerainya dipenuhi dengan pelanggan tetapnya. Sehinggakan satay yang ada tidak mencukupi untuk mereka.

"Macam mana ini Fuku? Satay kamu tidak cukup. Tidak puas saya memakannya. Sup wagyu juga tidak kurang hebatnya. Enak sekali. Apa rahsia kamu, Fuku? Sehinggakan masakan kamu ini berhasil menghasilkan rasa yang begitu menyelerakan?" Kata Shoba, lelaki miang yang pernah mengomoli tubuh kecil itu.

"Apakah benar kamu tidak puas hati?" Tanya Fukuniwa tersenyum.

"Kamu membuatkan hati saya berdegup kencang." Ujar Shoba, tangannya mengenggam celananya.

"Oh ya, itu saya sudah tahu." Fukuniwa mencebik bibir.

Shoba lantas bangkit dari tempat duduknya dan menuju kearah Fukuniwa yang sedang mengemas kerusi meja. Kelakuan lelaki itu diperhatikan oleh Saki yang duduk tidak jauh dari mereka.

"Ayuhlah kita pulang ke rumah tumpangan", kata Yuki. Dia dapat mengagak akan terjadinya sesuatu yang tidak diingini selepas ini.

"Sebentar, lihat lelaki itu sangat tidak sopan terhadap penjual satay itu." Kata Saki dengan nada geram.

"Ish, biarkan saja. Itu bukan urusan kamu. Ayuhlah kita pergi sekarang. Besok kalau kamu mahu, kita datang lagi kemari." Ujar Yuki lagi yang sudah kerisauan.

"Tunggu dulu." Kata Saki sepontan.

"Janganlah masuk campur hal mereka berdua. Ayuhlah... " , pinta Yuki lagi.

"Fuku, adakah hari ini saya boleh beradu tenaga dengan kamu?" Soal Shoba. Matanya kelihatan kuyu menjamah tubuh kecil dihadapannya.
Mahu saja dia terkam wanita itu, tetapi masih ada pelanggan yang belum beredar dari gerai tersebut.

"Kamu mahu?" Tanya Fukuniwa memalingkan wajah kearah Shoba.

"Tentu sekali! Apakah kali ini layanan kamu sebuas singa betina kelaparan?"

"Lebih dari itu." Jawab Fukuniwa tersengih. Kali ini dia tidak akan melepaskan lelaki jahanam ini. Akan dilunyai-lunyaikan daging dan lemak ditubuh lelaki miang itu. Fikiran jahatnya kian meronta-ronta untuk membunuh lagi. "Kau tunggu, sebentar lagi giliran mu wahai Shoba yang miang", bisik Fukuniwa Shio.

Fukuniwa beredar meninggalkan Shoba yang sedang dalam kegersangan dan menuju kearah Saki dan Yuki. Sambil melemparkan senyuman, Fukuniwa bertanya, "Adakah kamu berdua menunggu seseorang?" Tanya Fukuniwa Shio.

"Oh tidak, sebentar lagi kami akan pergi, tetapi... Adakah kamu tidak takut berseorangan disini? Lebih-lebih lagi dengan adanya lelaki miang itu. " Tanya Saki kegelisahan.

"Ya, saya boleh. Saya sudah biasa tinggal bersendirian. Pasal lelaki itu, kamu jangan khuatir. Kamu baliklah. Adakah satay yang dibungkus tadi mencukupi?"

"Ya lebih dari cukup. Kamu pasti ke, yang kamu selamat bersendirian dengan lelaki itu? Nampaknya dia sedang mengambil kesempatan terhadap kamu." Tanya Saki lagi dengan nada kerisauan.

"Saya amat pasti, dia tu pelanggan tetap saya. Saya sudah biasa dengan sifatnya yang miang. Saya boleh uruskan dia, jadi  kamu tidak perlu risau. Sekarang baliklah. Sampai jumpa lagi." Kata Fukuniwa menjelaskan keadaan itu kepada Saki.

"Baiklah kalau begitu, kami berdua pergi dulu."

"Hati-hati dijalan, kalau gelap sangat dijalanan, bawa sumbu ini untuk memudahkan langkah kamu." Ujar Fukuniwa lagi, dia memberikan satu batang sumbu api kepada Saki. Saki menyambutnya sambil mengucapkan terima kasih.

***********************
"Kamu rasa, wanita itu dalam bahaya ke?" Soal Saki kepada Yuki.
Yuki hanya menggangkat bahu.

"Manalah saya tahu. Kenapa kau risau sangat dengan perempuan tu? Kau tertarik dengan dia ke?" Yuki mencebik bibir.

"Ish, kesitu pula. Saya tidak suka jenis lelaki yang hanya mengambil kesempatan terhadap golongan lemah seperti wanita tu."

"Bagaimana pula dengan saya?"

"Kau lain."

"Lain? Apa maksud kamu saya ini lain?"

"Kau ni, ada penjaganya." Jerling Saki kearah wanita yang berjalan beriringan dengan nya.

"Kau tidak sejuk?" Kata Saki lagi.

"Penjaga saya? Siapa, kamu? Heheh... Dalam maksud kau ini. Kalau saya kata, saya kesejukan? Apa yang boleh kau buat?" Pancing Yuki lagi.

"Kita berteduh dahulu dipondok tadi, sudah lewat malam." Saki memintas kata-kata Yuki.

"Jadi, kau mau keduakalinya?" Tanya Yuki, darahnya bergemuruh lagi seakan mahu digomoli lagi oleh lelaki itu.

"Kali ini saya ada syaratnya."

"Ada syarat juga? Ingatkan terus menerus saja",  terhinjut-hinjut bahu Yuki menahan tawanya.

"Apa kau ingat, kau seorang saja yang ada syarat untuk bergomol?" Tingkah Saki , keberangan.

"Jadi, apa syaratnya?" Tanya Yuki akhirnya.

"Yuan saya akan berikan pada kau, tetapi, kau harus ikut saya kemana saya pergi."

"Maksudnya, saya ini jadi kekasih kau?"

Saki Tamara tersenyum sinis. Tidak sabar lagi dia untuk merasa sekali lagi daging lembut wanita itu. Sungguh asyik. Pengalaman pertamanya bersama Yuki begitu memberangsangkan. Dia seolah-olah berada di awangan bersama malaikat-malaikat yang memimpin dia menuju ke syurga. "Oh, alangkah nikmatnya!" Bisik Saki sambil tersenyum.

"Kau kenapa tersenyum sendirian? Sudah gila?" Perli Yuki.

"Tak, saya teringatkan sesuatu. Cepatlah, hari sudah jauh malam. Nanti kemalaman kita di hutan ni." Saki melangkahkan kaki dengan laju diikuti oleh Yuki.

"Kalau ya pun, perlahankanlah hayunan kaki kau tu. Macam mana saya mahu cepat kalau kau berjalan laju sangat?" Herdik Yuki.

"Ah ya lah",  Saki mengusap dahinya dan memegang erat jemari Yuki.

"Jadi, adakah kita sekarang ni... Sepasang kekasih?" Tanya Yuki inginkan kepastian.

"Kau sanggup ke bersama dengan saya yang miskin ni?" Soal Saki pula.

"Kalau boleh, saya mahu, saya sanggup... Tapi... ",

"Tapi apa?" Saki memberhentikan langkahnya dan merenung wajah Yuki.

"Saya tidak mahu mengandung. Saya tidak suka kanak-kanak",  jelas Yuki.

"Saya tidak bermaksud untuk mengawini kau, tapi kalau begitu kemahuan kau, saya turuti. Saya akan lebih berhati-hati. " Lantas Saki memaut wajah Yuki dan menariknya rapat ke wajahnya. Hujung hidung runcing mereka bertebung. Perlahan lahan bibir Saki melingkari bibir mungil wanita itu. Lidah di julurnya keluar dan menjelir masuk kedalam mulut Yuki. Yuki menyambut kehangatan lidah itu dengan mengulum lidah Saki dengannya.

"Uhmm...",  rengekan ciuman berahi mereka bergermersik di hutan belantara itu.

"Haruskah kita bersetubuh disini saja?" Saki mematikan ciuman itu.

"Disini?" Kata Yuki kehairanan.

"Dalam semak",  jawab Saki. Jiwanya kian memberontak. Batangnya sudah mengeras lantaran ciuman hangat yang Yuki berikan sebentar tadi.

"Tidakkah tanahnya basah?" Soal Yuki kegelian.

"Kalau begitu, ayuh cepat kita ke pondok itu. Saya sudah tidak tahan!"

"Dasar gatal!" Yuki memukul lembut bahu Saki dan berjalan berpimpinan tangan bersama kekasih barunya itu.

Dari kejauhan, dengan nafas termengah-mengah, kedua mereka berlarian menuju ke pondok yang sudah begitu hampir kepada mereka. kelihatan jelas sekali atap rumbia pondok itu dimata mereka.

"Cepat Yuki, saya sudah tidak tahan!"



BURAKUMIN s1(COMPLETED)Where stories live. Discover now