פרק 25

1.5K 107 25
                                    

הפרק מכיל סמאט, אם אתם לא אוהבים אתם יכולים לדלג על הפרק כי לא יהיה בו משהו הכרחי לעלילה.

וזה פאוור בוטום טאה אגב 😏
-

הצעיר הזיז את ידיו שיאחזו בישבנו של אהובו כדי להחזיק אותו ומיהר לחבר את שפתיהם שוב, הפעם לנשיקה תשוקתית.

טאהיונג ניתק את הנשיקה והניח את מצחו על כתפיו הרחבות של ג׳ונגקוק וגנח כשהרגיש את השני מניח נשיקות קטנות על צווארו, שהפכו מיד להיות גדולות יותר, כשהוא מוצץ את האזור ומסמן את בן זוגו בסימנים כחולים-סגולים.

ג׳ונגקוק מיהר להפסיק ותפס את מותניו של טאהיונג. הוא הוריד אותו ממנו והשכיב את הבוגר על המיטה, ממהר לעלות מעליו ולחבר את שפתיהם שוב.

ידיו של טאהיונג היו חסרות אונים, לא ידעו במה לגעת כשהוא הניח אותם על כתפיו של השני, אבל ידיו של ג׳ונגקוק הרגישו כל חלק וחלק בגופו של השני, חוקר את הגוף של האדם שאהב.

הוא מיהר לקום מעט ולהוריד את חולצתו, אבל פתאום טאהיונג שלח את ידו קדימה ועצר אותו. ג׳ונגקוק הביט בו מבולבל והשני הסמיק כל כך חזק שהזכיר גוון של עגבנייה.

״א-אני יכול להפש-להפשיט א-אותך?״ הבוגר שאל והסמיק אפילו חזק יותר שראה את החיוך שעלה על פניו של בן זוגו. ״כל מה שתרצה פרינסס״ ג׳ונגקוק ענה ויכל לראות את עיניו של טאהיונג נפערות מהכינוי, אבל הוא מיהר לקום ולשבת מול השני על המיטה הזוגית.

טאהיונג המשיך להסמיק כשהוא תפס בקצוות החולצה של השני והרים אותה כלפיי מעלה, ג׳ונגקוק הרים את ידיו ועזר לו בזמן שניסה כמה שיותר לא לחייך מהחמידות שטאהיונג הפגין אפילו כשעשה מעשים לא כאלה תמימים.

טאהיונג ישב על ברכיו והשכיב את השני על המיטה. הוא עלה מעליו והניח את ישבנו בדיוק על מפשעתו של השני, שגנח בהפתעה. טאהיונג חיבר את שפתיהם והתחיל להניע ולחכך את ישבנו במפשעתו של ג׳ונגקוק שהופתע שהבלגן סומק שהיה מולו לפני שנייה, פתאום הפגין דומיננטיות וביטחון, וזה גרם לו לאיברו להתקשות אפילו מהר יותר.

טאהיונג ניתק את הנשיקה והפסיק להזיז את אגנו, הוא זז מעט ועכשיו פניו היו מול המפשעה המכוסה של ג׳ונגקוק, התפקידים התהפכו, עכשיו ג׳ונגקוק הסמיק כמו מטורף. בכל זאת- ג׳ונגקוק היה בתול.

טאהיונג הוריד את המכנסיים של השני ואת הבוקסרים בבת אחת ופגש באיברו הקשה והגדול של ג׳ונגקוק שקפץ מעט ופגע בבטנו השרירית. ״הולי שיט״ טאהיונג אמר כשהסתכל על האיבר של השני, ״אוהב את מה שאתה רואה?״ ג׳ונגקוק התגרה וטאהיונג הנהן וחייך.

the real thing / taekookWhere stories live. Discover now