פרק 17

1.6K 158 76
                                    

קוקי🍪💘:
כשאתה מגיע פשוט תבוא לחדר שלי

—-

טאהיונג חייך כשקרא את ההודעה, הוא בדיוק חנה ממול הבית של ג׳ונגקוק. הוא אף פעם לא הגיע לבית שלו ושל יונגי בשביל ג׳ונגקוק, תמיד בשביל יונגי, זה הרגיש שונה הפעם לדעת שיונגי בכלל לא בבית.

הוא פתח את הדלת לאט ונכנס לתוך הבית החם. הוא המשיך ללכת לכיוון המסדרון בו החדרים נמצאים והביט בדלת החדר של יונגי, מחייך אליה כשנזכר מה קרה בפעם האחרונה שהיה שם, והפנה את גבו לכיוונה, עומד הפעם עם הפנים לכיוון דלתו של חדרו של ג׳ונגקוק. הוא יכל לשמוע רעשים של משחק מחשב מהחדר וצחקק קצת,

הוא פתח את הדלת לאט וראה את ג׳ונגקוק יושב ישיבה מזרחית על המיטה שלו, מקלדת על ברכיו, ג׳קט גדול עליו, הכובע על ראשו, ומשקפיים גדולות ועגולות שנחו על אפו היפה. טאהיונג חייך למראה החמוד שהיה מולו והתקרב אל ג׳ונגקוק. הוא נגע בכתפו בעדינות והוציא אותו מהעולם הקטן שהוא היה שקוע בו, ״טאהיונג!״ ג׳ונגקוק קרא בשמחה וזז מעט, מפנה מקום לבוגר ממנו לשבת לידו.

״אתה משחק אוברווץ?״ טאהיונג שאל בסקרנות כשהסתכל על מסך הטלוויזיה שהמשחק היה מוצג עליה, ״כן..״ ג׳ונגקוק מלמל ובא לסגור את המשחק, אבל טאהיונג החזיק בידו ועצר ממנו, ״לא! אני רוצה לשחק איתך, אני אוהב לשחק אוברווץ! אולי אפילו טוב מאוד בזה..״ הוא התגרה וג׳ונגקוק הרים גבה, ״טוב בזה? אתה בטוח לא יותר טוב ממני״ הוא התגרה בחזרה (אוקיי האמת שאין לי מושג איך אוברווץ עובד אז במקרה שזה לא משחק שמשחקים עם מקלדת אל תהרגו אותי) והניח את חצי המקלדת על ברכו של טאהיונג, ״בואו נראה מי טוב יותר״ טאהיונג אמר והשניים התחילו לשחק.

-

״לעזאזל!״ ג׳ונגקוק צעק וזרק את עצמו אחורה על המיטה לאחר ההפסד החמישי בערך לטאהיונג. טאהיונג רק חייך והסתכל על הנער לידו, ״אמרתי לך שאני טוב״ הוא אמר וג׳ונגקוק הסתכל עליו וצחק, ״טוב??? זה טוב??? אתה פאקינג מקצוען״ הוא אמר וטאהיונג צחקק, ״טוב, אני המנצח. אני מקבל פרס?״ הוא שאל וג׳ונגקוק קם חזרה לשבת והסתכל עליו, ״אם אני אבשל לך ארוחת ערב זה מספיק?״ הוא שאל וטאהיונג חייך והנהן, ״כל עוד היא טעימה זה נחשב״ הוא אמר וג׳ונגקוק נעמד על הרצפה, ״אל תדאג, אתה מקצוען בלשחק אוברווץ ואני מקצוען בלהכין ראמן״ הוא אמר וטאהיונג צחק כשג׳ונגקוק רץ מהחדר לכיוון המטבח.

-

טאהיונג התיישב על השיש ממול לשיש שג׳ונגקוק בישל בו, ״זה נראה לך כיסא?״ ג׳ונגקוק שאל בזמן שערבב את מה שהכין, ״ברור״ טאהיונג ענה וראה לחמנייה לידו על השיש, הוא תפס אותה ונתן בה ביס, גורם לג׳ונגקוק לכעוס, ״יא! אתה תתמלא ואז אני לא אוכל להוכיח לך שגם אני טוב במשהו״ הוא אמר ולקח את הלחמנייה מידו של טאהיונג שצחק, ״אתה פשוט תינוק קטן אתה יודע?״ טאהיונג אמר לשני שרק שתק והסמיק.

the real thing / taekookWhere stories live. Discover now