הקדמה (הודעה בסוף)

2.9K 135 27
                                    

(רק מזכירה שזה חלק 2 של הסיפור הקודם שלי " what if" אם לא קראתם אותו, תקראו אותו לפני, ואם עדיין קראתם את זה לפני, אזהרת ספויילר!)

טאהיונג וג׳ימין היו שני חברים הכי טובים מתחילת התיכון. המצב החברתי שלהם לא היה גרוע אבל תמיד העדיפו להיות אחד בחברת השני בלי הסחות דעת אחרות.

ג׳ונגקוק היה נער באותה השכבה של טאהיונג וג׳ימין. הוא היה חבר די טוב של ג׳ימין וילד מאוד מקובל, אבל תמיד הסתובב עם חבריו הקרובים ג׳ין, הוסוק, נאמג׳ון ויונגי בן דודו שג׳ונגקוק גר אצלו כי הוריו גרים בבוסאן, ולא היה לו איפה לגור כשעבר לסאול ללמוד.

יום אחד כשג׳ימין וטאהיונג הבריזו משיעור, הם ישבו בסיפרייה והשתעממו, טאהיונג התחיל לדבר על סרט שראה על ילד שהתאבד וזכה לראות איך החיים של כולם נראים אחרי שהוא התאבד, ומפה לשם הם סיימו בלהמציא סיפור על מה יקרה אם השני יתאבד, טאהיונג סיכם את זה בצחוק אבל ג׳ימין לקח את זה רחוק ופתח סיפור שלם ועולם שלם שסחף את שניהם.

הוא הפך את זה לסיפור אהבה בין טאהיונג לג׳ונגקוק, למרות שהם אף פעם לא דיברו יותר משלום קצר במסדרון. טאהיונג יודע שג׳ונגקוק חבר טוב של ג׳ימין אבל אף פעם לא התעניין בו, עד הסיפור שג׳ימין סיפר. הוא ידע שזה רק תוצר מוחו של ג׳ימין אבל מאז הוא לא יכל לחשוב על איך זה להיות בזוגיות איתו במציאות ולא רק בסיפור מומצא.

אחרי הפגישה הקצרה של טאהיונג וג׳ונגקוק בסיפרייה, טאהיונג החליט שיש לו מטרה לשנה האחרונה שלהם בתיכון,
להפוך את ג׳ון ג׳ונגקוק לשלו, והפעם, בדבר האמיתי.

אז האם הוא יצליח? ג׳ימין יעזור לו?
כנראה שתגלו את זה בסוף הספר :)
(אני נשמעת כמו קריין חדשות)

כמה נקודות:
- הרבה דברים בספר הזה יתקשרו לעלילה בספר הקודם, כדאי שתזכרו אותה כי זה יתן המון רמזים במהלך הספר ;)
- יכיל תכנים מיניים
- יחסים בין בנים, אם אתם הומופובים למה אתם קוראים את הסיפורים שלי בכלל חחחח
- שיפים צדדיים, מינהופ ונאמג׳ין
- גם הומור וגם דרמה (אם אתם מכירים אותי טוב אתם יכולים לדעת שזה בעיקר דרמה😂)
- חלק גדול מהספר יהיה כתוב בהודעות, ולכן הפרקים יהיו גם יותר קצרים
- הפרקים יעלו בימים ראשון, שלישי וחמישי
- טופ ג׳ונגקוק, בוטום טאהיונג

———————————————————————
אוקיי אז סוף סוף חזרתי???? אני ממש מקווה שהתשובה היא כן האמת שאני בעצמי לא בטוחה😅, אבל!! יש כבר פרקים מוכנים ולכן החלטתי כן להעלות את העונה השנייה! :) אני חושבת שעד שאני אעלה את כל הפרקים שכתובים כבר, יחזור לי החשק לכתוב חדשים, אולי גם אתם תעלו לי אותו💖 אני משאירה את 6 soulmates בהקפאה לעוד זמן קצר, אבל גם הוא יחזור בקרוב. תודה שחיכיתם זה לא מובן מאליו, מקווה שתהנו!

the real thing / taekookWhere stories live. Discover now