17

2.8K 455 231
                                    

Jungkook: Sape nak gocoh? Haa mai laa aku nak serang pakai kuda ni 🌚

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jungkook: Sape nak gocoh? Haa mai laa aku nak serang pakai kuda ni 🌚

First time buat double update ff ni 😂


—————☻☻☻ —————




Badan Chaejun dihempas kasar di atas katil. Kelihatannya dia kini sangat lemah. Mungkin effects dari wine yang sudah hampir tujuh gelas dia dipaksa minum itu yang membuatkan dia mabuk teruk sebegini. Sekejap menangis, sekejap tergelak.

Kini mereka bertiga berada di dalam sebuah hotel yang berada di tingkat atas dengan kelab tadi.

Taehyung dan Jimin tersenyum sinis. Camera berjenama Canon dari beg Jimin keluarkan lalu mengambil beberapa keping gambar gadis itu sebelum membuat membuat high five dengan Taehyung.

"So? Siapa nak start dulu?" soal Jimin.

"Main kawi bawi bo."

"Okay."

"Kawi bawi bo!"

***

Jungkook memegang kemas stereng keretanya. Matanya tajam saja memandang ke hadapan walaupun keretanya itu langsung tidak bergerak. Entah kenapa kaki dia terasa kaku untuk menekan minyak dan meninggalkan kelab ini sekarang. Fikirannya betul-betul bercelaru. Betul ke apa yang dia telah buat?

"Argh!" Dia memukul kasar stereng kereta itu.

"Kenapa dengan aku ni?"

Dia cuba melupakan Chaejun tetapi tetap tidak boleh. Rasa kesian dan tidak rela Chaejun diperlakukan seperti itu semakin menjadi-jadi. Nak ambil Chaejun balik? Bukan senang bila dia sendiri yang buat perjanjian bodoh dengan Taehyung. Macamlah dia tak kenal Taehyung tu macam mana? Bab jual beli perempuan ni memang dah bawah kuasa dia. Kadang-kadang Jungkook sendiri pun terikut-ikut dengan kerja haram dia itu.

Belum sempat dia menekan pedal minyak untuk menggerakkan kereta itu, tiba-tiba,

"TING!"

"TING!"

Beberapa chat dari Whatsapp masuk melalui telefon bimbitnya. Lantas Jungkook mengambil telefon itu yang berada dalam poket seluarnya.

Pujaan Crush Malaun ◽ jjkWhere stories live. Discover now