BAB1🍄

99K 2.9K 210
                                    

Pagi yang dingin itu membuatkan mata Zara Medina susah untuk dibuka.Ditambah lagi dengan kepenatan membuat kuih semalam.

Namun,tidur yang aman tidak lama apabila pintu biliknya diketuk kasar dari luar. Zara Medina mencelikkan matanya perlahan lahan.

Pintu biliknya dituju dan dikuak perlahan.

"Abah?" soalnya terkejut.Pakcik Hamid yang berdiri di hadapannya sudah mengepal penumbuknya.Mukanya merah menahan marah.

" Mana sarapan aku ? Kau ni membuta sampai tak sedar matahari dah terpacak atas kepala. Kau ingat kau tu siapa hah?" jerkah Pak Hamid kuat. Rambut Zara Medina ditarik dan badan wanita itu diheret ke bilik air.

"Abah,sakit.Jangan buat Zara macam ni" Zara Medina memegang rambutnya yang ditarik oleh Pakcik Hamid.

"Kau tu bodoh.Kenapa tak siapkan sarapan aku hah?" kepala Zara Medina diselam ke dalam baldi besar yang berisi air.

Tercungap cungap wanita itu menahan nafas. Dua kali kepalanya diselam,dua kali jugalah tangannya terkapai kapai kehabisan oksigen namun sedikit pun tidak dihiraukan oleh bapa kandungnya itu.

Setelah puas mengerjakan wanita itu, badan Zara Medina terus ditolak ke penjuru bilik air sebelum mukanya diludah beberapa kali.

"Kau mandi, pakai baju cantik cantik lepas tu ikut aku. Aku nak keluar kejap tapi nanti bila aku balik ,aku nak tengok kau dah siap.Kau faham tak?" Jerkahnya kuat. Zara Medina hanya mengangguk.Tidak berani melawan syurganya itu.

_______________________________________

Kaki Zara Medina terpaku apabila matanya melihat Kelab malam yang terletak di tengah tengah ibu kota itu. Ragam ragam manusia di hadapannya kini membuatkan dia terasa asing.

Namun,pemerhatiannya tidak lama apabila lengannya ditarik kasar oleh ayahnya.

Apabila kakinya melangkah masuk ke dalam,matanya meliar memadang sekeliling. Kelab malam itu masih kosong memandangkan sekarang masih petang.Hanya kelihatan beberapa orang pekerja di situ yang sibuk melakukan tugas masing masing.

"Halim,apa khabar?" sapaan seseorang mengejutkan Zara Medina.Terlihat ayahnya sedang berbincang dengan seorang lelaki cina yang memakai gelang emas dan rantai emas sebesar jari kelingkingnya.

"Baik. Aku datang ni nak langsaikan hutang aku.Haritu kau cakap, hutang aku boleh settle kalau aku bawa 'ayam segar' kan? Sekarang,aku dah bawa dia" lengan Zara Medina ditarik kasar.Terinjak tubuh wanita itu ke hadapan.

Beg bajunya masih dipeluk kemas. Tidak dilepaskan!

Thong mula menjalankan kerjanya.Zara Medina dipandang dari hujung kepala sehingga ke kaki menyebabkan wanita itu tak selesa.

"Okey,deal.20 ribu gua kasi sama lu. 10 ribu hutang,10 ribu hadiah sebab lu bawak gua ayam yang memang fresh. Gua untung besar lu tau ka?" bahu Pakcik Hamid ditepuk perlahan.

"Abah,sampai hati abah jual Zara.Zara ni anak abah tau,darah daging abah.Kenapa abah sanggup buat Zara macam ni?" kata Zara Medina dengan air mata yang mengalir deras di pipinya.

Lengan Pakcik Hamid cuba dipaut namun ditepis kasar.

"Anak? Aku tak ada anak nama Zara Medina. Ada ke anak yang sanggup bunuh mak dia sendiri? Kalau kau betul anak aku,kau tak akan sanggup bunuh bini aku la bodoh" kepala Zara Medina ditunjal beberapa kali.

Zara Medina [COMPLETE]✔Where stories live. Discover now