פרק 6 - ידיד

1.6K 68 0
                                    

נ.מ קורל *
נכנסתי עם מאיה לחדרנו אחרי שחילקנו בין כולם את החדרים כשהיא מצלמת את הרגע בו הכנסתי את המפתח למנעול ופתחתי את דלת החדר, ובהתאם למסורת שלנו רצנו לעבר המיטה מקפצות מעליה כמו ילדות קטנות, זו מסורת שהתחלנו עוד בכיתה ז׳ בטיול השנתי וכך הקפדנו על המסורת כל פעם שהיינו יחד בטיול או נסיעה שכללו שינה וחדרים.
דור  נכנס לחדרנו והניח את המזוודות שלנו ליד המיטות, כשהגענו הוא התעקש להיות ג׳נטלמן ולסחוב לשתינו את המזוודות, מה הוא לא יעשה בשביל כמה נקודות אצל מאיה.
׳You can leave your hat onnn' דור התחיל לשיר את שיר החשפנים הידוע וקיפץ אל המיטה מצטרף אלינו בריקודים ׳Yeah you can leave your hat on' צעקתי ממשיכה את השיר ודור הוריד את חולצתו מסובב אותה מעל ראשו כשדניאל צחק בקול מלווה בשריקות מצידו וצילם אותנו, מתי הוא נכנס בכלל?
-
לאחר שכולם החליפו את הבגדים בבגדי ים יצאנו לחצר שכללה בריכה, כמה ספסלים מחוברים ומנגל. הגיעו הרבה ילדים שלא הכרתי והסתבר שהם מהבית ספר הקודם של דניאל ודור.
כל אחד לקח על עצמו חלק בארגון העלאש - חלק היו אחראיים על התיבול של הבשר, חלק סידרו את הספסלים עם מפות ניילון, סידרו את השתייה או לשירים להשמע בחוזקה ברחבי הוילה, אני עזרתי להכין את הסלטים, זאת אומרת, לא ממש הכנתי את הסלט כי אני נזק בכל מה שקשור לבישול אבל ידעתי לחתוך את הירקות בצורה ממש דקה כך שיכולתי להועיל במשהו אחד לפחות.
׳אח׳ אמרתי כשחתיכה של מלפפון פגעה בראשי והבטתי מולי רואה את דניאל מחייך, לא נשארתי חייבת וזרקתי לעברו חתיכה אפילו יותר גדולה, הוא החזיר לי שוב פעם וככה המשכנו לזרוק שאריות וקליפות של ירקות אחד על השני כשאני לא יודעת מה עשיתי יותר - צחקתי או קיללתי אותו ׳יהיה לי בשיער ריח של בצל בגללך מפגרר!׳ צעקתי עליו מנסה להחביא את פניי ממנו ׳את תצטרכי לצום כיפור לחודש עם כל הקללות האלה׳  הוא  אמר משועשע מאוד מכל הקללות שזרקתי לעברו  מצדו השני של הספסל נשען קדימה אליי בעזרת ידיו ׳לא נראה לי שצום  יעזור אחרי שאני ארצח אותך׳ אמרתי  נשענת גם אני עם ידיי על הספסל אך מצידו הנגדי ׳הוו באמת׳ הוא אמר בחיוך צדדי והרמת גבה ובדיוק כשבאתי לענות לו מישהי גבוה עם שיער שטני וגווני בלונד נעמדה על ידו מניחה את ידיה על כתפו ׳היי׳ היא לחשה בחיוך, אני לא יודעת מי זאת אבל היא ממש יפה, ויש לה גוף מושלם ומלא בכל המקומות שצריך.
אני כבר שונאת אותה.
׳מה את רוצה?׳ דניאל שאל אותה בקול אטום לא מסיט את מבטו ממני ׳מה יש לך בזמן האחרון?׳ היא שאלה מרימה את קולה מורידה את ידיה ממנו ׳אל. תרימי עליי. את הקול.׳ הוא אמר מאופק נועל את לסתו משתדל להישאר אדיש ככל האפשר ואני הרגשתי לא נעים לעמוד שם במצב הזה אז הסתובבתי על עקביי מורידה את הכיסוי של הבגד ים והתקדמתי אל מדרגות הבריכה היכן שמאיה, רון, דור ועוד איזה שני בנים ישבו על המדרגות.
׳מה נגמר לכם האוכל לזרוק אחד על השני?׳ דור שאל מצחקק ׳סוג של, תגיד מי זאת?׳ שאלתי מתייבשת לידו מתכוונת לבחורה שמדברת עכשיו עם דניאל ׳שיר?׳ הוא שאל מחווה לעבר הבלונדה ודניאל עם סנטרו והנהנתי לחיוב ׳סתם יזיזה שלו מהבית ספר הקודם׳ דור אמר בקצרה ולגם מהבירה שבידו, למה כבר לא מפתיע אותי מכמה שרמוטות בנות יכולות להיות?
׳היי׳ שמעתי קול מאחורי וסובבתי את מבטי פוגשת בנער שנראה לפחות בן 19 ׳היי׳ השבתי והוא התיישב על ידי ׳אריאל׳ הוא חייך מציג את עצמו ׳קורל׳ חייכתי בחזרה.
-
׳ואז היא פשוט הרימה את הצלחת עם הספגטי ושפכה אותה עליי׳ הוא אמר תוך כדי שהוא צוחק מספר לי על הדייט ההזוי שהיה לו. ישבתי עם אריאל הזה קרוב לשעה כשאנחנו מעבירים בינינו סיפורים מצחיקים, הוא היה ממש חמוד ומצחיק .
׳אתה בא למים?׳ שאלתי אותו אחרי שנרגענו מהצחוק ׳אנחנו לא כבר במים?׳ הוא שאל מכווץ את גבותיו ׳אני לא מתכוונת ללשבת על המדרגות. למים למים׳ אמרתי מטה את ראשי לעבר המים העמוקים והוא חייך מתרומם מהמדרגה מושיט לי את ידו ׳ליידיס פירסט׳ הוא אמר מנסה לצאת ג׳נטלמן ׳בדיוק, אז תיכנס׳ אמרתי צוחקת מושיטה את ידי לכיוון המים ׳מניאקית׳ הוא אמר צוחק והתחלנו לשחות לעבר המים העמוקים.
-
׳להכין לך כוס?׳ אריאל שאל אותי מתכוון לוודקה אחרי שכולנו התיישבנו סביב השולחן הגדול כשדור ודניאל עשו החלפות ביניהם במשמרת על המנגל ׳היא לא שותה׳ דניאל אמר חושק שיניים מביט קדימה ולא זורק אף מבט אליי או לאריאל ׳נראה לי שהיא יכולה לענות בעצמה׳ אריאל סינן ודניאל התרומם ממקומו מטיח את ידו על השולחן בחוזקה ׳לא אני לא שותה׳ אמרתי בקול שקט לאריאל והנחתי את ידי על הכתף של דניאל מנסה להרגיע את העצבים שלו שעלו במהרה ולהושיב אותו חזרה, הוא נאבק בי לכמה שניות ואז נאנח וזרק את המשפט ׳הלכתי להחליף את דור׳ בקצרה והלך לעבר המנגל.
׳מה לך ולו?׳ אריאל שאל אותי אחרי כמה שניות שדניאל הלך ואני בחנתי אותו מרחוק, סיבבתי את מבטי לעבר אריאל  ׳ידיד׳ עניתי לא דואגת לפרט יותר מידי והחזרתי את מבטי לעבר דניאל שהיה עם הגב אלינו והפך את הסטייקים על המנגל, הוא הוריד את חולצתו והניח אותה על כתפו ואני נאבקתי בצורך לנשוך את שפתיי למראה גופו השרירי, גב שרירי זה כל כך סקסי, אני מניחה שזו אחת מהחולשות הכי גדולות שלי אצל בנים.
קורל! הוא ידיד שלך! את לא אמורה לחשוב על זה! נכון, אבל דאמט הוא כל כך יפה.

The new bad boyWhere stories live. Discover now