פרק 1 - שמיניסטים

3.7K 84 15
                                    

׳קורללל קומי נגמר החופש׳ שמעתי את אמא שלי קוראת לי מלמטה, חזקתי אתמול מאוחר לבית אחרי שישבנו כל החברים, שאגב כל החברים שלי סיימו שנה שעברה או שהם בבית הספר השני בעיר כך שהיחידות מהחבורה שפה זה אני, מאיה, ורון.
מאיה זאת החברה הכי טובה שלי מאז שאני זוכרת את עצמי ורון הצטרפה אלינו בכיתה י׳, היא לא קרובה אליי כמו מאיה אך עדיין איתנו הרבה.
קמתי בעייפות יתר מהמיטה והתקדמתי אל השירותים לעשות את כל אירגוני הבוקר שלי.
פן נשאר לי מאתמול כך שלא הייתי צריכה לעשות יותר מידי בשיער, ובאיפור הלכתי על מלא, אני אוהבת איפור ואני לא רואה בזה משהו רע.
שמתח את החולצה האדומה שהדפסנו לכל השכבה לכבוד היום הראשון שנשאה את שם השכבה שלנו ״מחזור נ׳דיר״ מקדימה ומאחורה המשפט ״הידעת? לחילזון לוקח 12 שנה לגמור״ הזויים? כן.
קשרתי את החולצה שתיהיה קצת בטן והחלקתי על רגליי ג׳ינס בהיר וצמוד וגבוה שכיסה את כל הבטן כך שזה לא היה חשוף.
נעלתי את הנייק הלבנות הגבוהות שלי - מטר וחצי, קצת גובה בנעליים לא יזיק- ובדיוק שהרמתי את תיקי שמעתי את מאיה צופרת באוטו את הצפירה הסודית שהמצאנו בתור אות.
נשקתי לאמא שלי בלחי ויצאתי במהרה מהדלת יודעת שמאיה לא הבן אדם הסבלני ביותר שקיים, מה שגרם לנו למלא ריבים בכך שאני מאחרת כרונית.
׳ווווהוווו קורל לא איחרה? את בסדר? יש לך חום?׳ היא שאלה מגזימה עם המשחק של הדואגת ושמה את ידה על מצחי לבדוק אם יש לי חום ׳בוקר טוב גם לך, ותעיפי את היד את תהרסי לי את האיפור׳ צחקתי מעיפה את ידה והיא בתגובה נשקה ללחי והחלה לנסוע לבית הספר כשאנחנו שמות מוזיקה על פול ווליום וצורחות שירים של וואן דיירקשן, היי! אז מה אם הם התפרקו ממזמן! הם יישארו איתנו לנצח!.
-
לאחר שקפצתי על כל החברות שלא ראיתי במהלך החופש וצעקנו כראוי לנערות מתבגרות, שמענו את הטראנסים מבחוץ ויצאנו לרחבת בית הספר ששם כל שנה השמיניסטים של בית הספר רוקדים וחוגגים.
׳קורללל׳ מאיה צעקה מאחורי וכשהסתובבתי ראיתי שהיא מסמנת לי שהיא מצלמת אז הוצאתי לשון לכיוונה תוך כדי הריקודים והקפיצות

׳קורללל׳ מאיה צעקה מאחורי וכשהסתובבתי ראיתי שהיא מסמנת לי שהיא מצלמת אז הוצאתי לשון לכיוונה תוך כדי הריקודים והקפיצות

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

וכשהיא סימנה לי שהיא צילמה חזרתי לרקוד.
-
׳נו באמתתתתת׳ צעקתי כשעמית, אחד מהאנשים שאני עוד אוהבת בשכבה, התנגש בי וכתוצאה מכך האקסל שהיה בידו נשפך עליי והרטיב קצת מחולצתי. הזתכלתי עליו המבט רצחני והוא פשוט הסתכל עליי במבט מפוחד ׳מצטער?׳ אמר ׳רוץ׳ אמרתי לו מתחילה לרדוף אחריו ברחבי בית הספר, מה שהיה מיותר מכיוון שהוא מרבה להתאמן ואני בטטה שלא זזה מהמיטה.
באיזשהו שלב לא הייתי בטוחה לאן אני רצה ואם אני בכיוון וכשעשיתי פנייה במסדרון נתקעתי בילד שעבר שם ונפלנו על הרצפה כשאני עליו כתוצאה מההתנגשות.
׳סורי׳ אמרתי בשקט כשאני מנסה להתרומם ממנו ׳כבר קמה? סבבה לי ככה׳ הוא אמר ואני הבטתי לכיוונו נפגשת בעיניים חומות שלא הראו שום רגש וחיוך צדדי ויהיר, גלגלתי את עיניי לדבריו וקמתי ממנו במהירות וכשבאתי להמשיך בדרכי הוא תפס בידי ומשך אותי אליו ׳פעם הבאה תסתכלי לאן את הולכת׳ הוא לחש באוזני בקולו העמוק והעבה ׳תעיף תיד׳ אמרתי בקול אדיש אך עצבני והעפתי את ידו ממני והוא פשוט הסתכל עליי משועשע שילדה מטר וחצי מנסה להיראות מאיימת. הוא העביר את עיניו עליי ונעצר כשראה את החולצה ׳את בי״ב?״ הוא שאל והרים גבה ׳כן. יש בעיה?׳ שאלתי משלבת ידיים והוא גיחך, מה כל כך מצחיק אותו ?
׳משהו מצחיק אותך?׳ אמרתי את מחשבותיי ׳את יודעת יש לך הרבה אומץ קטנה׳ הוא אמר משלב את ידיו גם, ׳אל תקרא לי קטנה. אני צריכה אומץ בשביל לענות לך?׳ שאלתי אותו בזלזול ׳את לא יודעת לאן את נכנסת, קטנה׳ הוא הדגיש את המילה ״קטנה״ יודע שזה יעצבן אותי וחייך את החיוך הצדדי המעצבן והיפה שלו, היי! הוא לא יפה!

(הערת הכותבת-ראיתם אי פעם דבר יותר מושלם מזה? לא אתם לא!) בדיוק כשבאתי לענות לו מאיה הגיעה לשם ׳קורל מה את עושה? השיעור תכף מתחיל זה רק היום הראשון ואת מכירה את אורנה! היא תאכל אותך חיה!׳ אמרה לחוצה ורק אז קלטה את הילד שמולי ושלחה לעברי מבט שואל ו...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(הערת הכותבת-ראיתם אי פעם דבר יותר מושלם מזה? לא אתם לא!) בדיוק כשבאתי לענות לו מאיה הגיעה לשם ׳קורל מה את עושה? השיעור תכף מתחיל זה רק היום הראשון ואת מכירה את אורנה! היא תאכל אותך חיה!׳ אמרה לחוצה ורק אז קלטה את הילד שמולי ושלחה לעברי מבט שואל וסימנתי לה ״אחר כך״ עם ידיי.
העפתי מבט אל המעצבן וראיתי שהוא נהנה מכל המצב, התקדמתי אליו ולחשתי באוזני ׳זה לא נגמר׳ והתקדמתי לכיתה נתקעת בכתפו בכוונה ושמעתי אותו מגחך.
מי זה היה לעזעזל? בחיים לא ראיתי אותו פה מאיפה הוא בא פתאום באמצע המסדרון? ולאן לעזעזל עמית נעלם?????? עדיין לא הרבצתי לו על האקסל ששפך עליי!!!!!!

The new bad boyWhere stories live. Discover now