פרק 4 - אופנוע

2K 71 0
                                    

מה יש לו ? חשבתי לעצמי והחלטתי לגשת אליו.
׳למה אתה עצבני?׳ שאלתי מתיישבת בכיסא לידו ׳אני לא עצבני׳ אמר לוגם מכוסו ׳אתה כן׳ ׳
אני לא׳
׳אתה כן׳
׳אני לא׳
׳אתה כן!׳
׳את עקשנית את יודעת?׳ הוא שאל/אמר והביט בי משועשע
׳זאת המומחיות שלי׳ טפחתי על שכמי בגאווה והוא גיחך.
לקחתי לי בירה ופתחתי אותה בעזרת השולחן כשדניאל הביט בי בהלם קצת ׳מה?׳ הכטתי בו במבט תמים ׳את שותה?׳ הוא שאל ׳רק בירה׳ משכתי בכתפיי לוגמת מהבקבוק ׳את לא נראת כזאת׳ הוא אמר אחרי כמה דקות ׳אז איך אני נראת?׳ שאלתי בהתחכמות ׳לא יודע, ילדה טובה כזאת, טובה אבל חוצפנית׳ הוא אמר עם החיוך צדדי הזה שכבר אמרתי כמה שזה יפה?
׳זה שאני שותה בירה לא אומר שאני לא ילדה טובה׳ משכתי בכתפיי שוב.
׳בוא נשחק 20 שאלות׳ אמרתי לאחר שישבנו כמה דקות בשקט והשתעממתי מאוד מכך שלא דיברנו ׳מה?׳ הוא שאל וצחק ׳די ברור שהרושם הראשוני לא היה הכי טוב אצלנו, בוא נתקן אותו׳ אמרתי והוא הביט בי לכמה שניות ואז סיבב את מבטו ׳נוווו יעקשן גם ככה משעמם פה׳ אמרתי תוקעת את האצבע שלי בצד בטנו במטרה לעצבן אותו ׳תפסיקי לעשות את זה׳ הוא אמר בקול אטום תופס את מפרק ידי, הוא דו קוטבי או משהו?
׳שחרר.את.היד.׳ אמרתי אדישה אך עצבנית ומשכתי את ידי ממנו ׳לא יודעת למה ניסתי בכלל׳ מלמלתי וקמתי ממקומי.
׳חכי׳ הוא אמר לפתע והחזיק בידי שלא אלך ׳בסדר, נשחק 20 שאלות כמו ילדים, אם זה מה שאת רוצה׳ הוא אמר מביט בי בתקווה ואני חייכתי מתיישבת בחזרה.
׳תתחיל׳ אמרתי והוא עשה מבט חושב ׳מי זה שהעלת איתו תמונה היום?׳ הוא שאל בקול מאופק(?) ואני ניסתי להיזכר מה העלתי היום, הוא מתכוון לקמרון?
נכנסתי לאינסטגרם לוודא מה העלתי והראתי לו את התמונה עם קמרון והוא מלמל ׳כן׳ והביט קדימה ׳חבר שלי׳ אמרתי מצחקקת ׳יש לך חבר?׳ הוא שאל מחזיר את מבטו אליי ׳זה שאלה נוספת, תצטרך לחכות לסיבוב הבא׳ אמרתי מושכת בכתפיי משועשעת מהמצב והוא נענע בראשו כלא מאמין.
׳למה אתה וחבר שלך עברתם אלינו לבית ספר?׳ שאלתי ׳זה לא עניינך׳ הוא אמר בקול נוקשה ולא העז להביט בי, מה?
׳משכתי את שפתיי לקו דק והחלטתי לא להתעקש, אם הוא היה רוצה הוא היה מספר נכון?
׳תורך׳ אמרתי ׳כמה זמן את וחבר שלך ביחד?׳ אמר נשען כל כסאו ׳סתם צחקתי איתך נו, זה לא חבר שלי זה בכלל אח שלי׳ אמרתי והתחלתי לצחוק והוא הביט בי לא מאמין ׳את רעה׳ הוא אמר והמשכנו במשחק.
׳מתי הייתה החברה האחרונה שלך?׳ שאלתי אותו לא בטוחה אם בכלל הייתה לו חברה מכיוון שראיתי אותו נכנס לשירותי בית הספר לא פעם ולא פעמיים עם כמה כחבות ׳אני לא בדיוק הטיפוס של מערכות יחסים׳ הוא חייך חיוך צדדי ׳אם את מבינה למה אני מתכוון׳ הוא הגדיל את חיוכו מביט בעיניי ולקח לי כמה שניות להבין את כוונתו ׳אוי, איכ׳ אמרתי עושה פרצוף נגעל והוא צחק ׳מתי היה האחרון שלך?׳ חזר על שאלתי ׳לא היה׳ עניתי ׳מה זאת אומרת לא היה?׳ הוא הרים את גבותיו ׳לא היה, אף פעם לא התאהבתי׳ משכתי בכתפיי והוא הביט בי מתעניין ׳אוכל אהוב?׳ שאלתי כשלא הצלחתי לחשוב על שאלה מספיק מעניינת ׳המבורגר׳ הוא ענה כשהוא צוחק מהשאלה המוזרה שלי ׳יאא תאוםםם׳ התלהבתי והוא גיחך.
׳אם אף פעם לא היה לך חבר, זה אומר שאף פעם לא התנשקת?׳ הוא חצי אמר חצי שאל ואני הנהנתי כתשובה ׳שקרנית׳ הוא אמר עם עיניים פתוחות, מה כל כך מפתיע בזה?
*נ.מ דניאל*
היא אף פעם לא התנשקה? היא אף פעם לא התנשקה!
איך זה הגיוני? אני בטוח שכל גבר היה רוצה לנשק אותה, ועוד עכשיו כשהיא יושבת פה מולי עם האודם הזה, איך מישהו לא ניסה לקפוץ על השפתיים האלה כשהייתה לו הזדמנות? אולי כי היא לא נתנה לאף אחד את ההזדמנות, היא באמת ילדה טובה. טובה מידי. 
וככה המשכנו את המשחק הקטן שלנו למשך כל הלילה כשעברנו ממזמן את ה20 שאלות.
-
השעה הייתה כבר 3 בלילה, ודור כבר הצטרף אליי ואל קורל ועשה לנו סטנדאפ מעניין עם הסיפורי פאדיחות שלו.
׳תגידי, מי זאת שישבת איתה בהתחלה?׳ דור פנה לקורל ׳מי מאיה?׳ היא ווידאה שהבינה אותו ׳לא יודע, ככה קוראים לה? הבלונדה הזאת׳ הוא אמר ׳כן מאיה׳ קורל חייכה ׳היא יפה׳ הוא אמר מביט במאיה שישבה רחוק מאיתנו ׳אני יודעת׳ קורל ציחקקה, מאיה באמת נורא יפה, בלונדינית עם עיניים כחולות ואף סולד מושלם, אבל פחות הטעם שלי אם להיות כנים.
אהבתי יותר יופי מחוספס, כמו של... קורל?
היה לה שיער חום שהיא צבעה לאומברה בלונדיני, היה לה נזם שכל כך הוסיף ליופי שלה, עיניים חומות וגדולות ועצמות לסת בולטות.
אם היא לא הייתה כזאת ילדה טובה היא כבר הייתה מסיימת אצלי במיטה.
׳יש לה חבר ?׳ דור המשיך בחקירה שלו ׳הופהה החבר הזיין שלי התאהב?׳ שאלתי טופח על כתפו בצחוק ׳שתוק, היא סתם ממש ממש יפה׳ הוא אמר וקורל ניסתה לא לחייך יותר מידי ׳לא, אין לה׳ אמרה ודור בתגובה פרע את שיערה של קורל וניגש במהירות למאיה, אוח מה אני אעשה עם הילד הזה.
׳נראה שחבר שלך נדלק על חברה שלי׳ קורל אמרה מביטה בהם בחיוך ואני משכתי בכתפיי.
׳-
׳איך את חוזרת לבית?׳ שאלתי אותה כשהתחילו לקפל את הכל מכיוון שמאיה לא נראתה בסביבה ורובם היו מסטולים ׳אממ לא בטוחה׳ אמרה מביטה מסביב מחפשת מישהו שהיא מכירה ולא שתה ׳בואי׳ אמרתי ׳לאן?׳ היא כיווצה את עינייה ׳אני אקח
אותך׳ אמרתי בפשטות ׳שתית׳ היא אמרה נעמדת גם ׳זו רק כוס אחת, זה לא משפיע׳ ׳אתה בכוח רוצה שיקחו לך תרישיון?׳ היא התעקשה ואני גלגלתי את עייני בחיוך קטן, אוי היא כל כך לא מכירה אותי ואת העבר שלי.
׳אני לא. תסמכי עליי פשוט׳ קבעתי והיא הנהנה ויצאנו לכיוון האופנוע שלי.
׳יש לך אופנוע?׳ היא שאלה מביטה בי בהלם כשהגשתי לה קסדה ׳כן?׳ שאלתי מבולבל ׳יוואווווו החלום שלי זה אופנועעעע׳ היא התלהבה מעבירה את ידה על מושב העור ׳תחזרי על זה רגע׳ אמרתי עם עיניים פתוחות ׳מה?׳ היא לא הבינה ׳החלום שלך זה אופנוע?׳ היא הנהנה ׳את נראה לי הבחורה היחידה שראיתי שלא מפחדת מאופנוע ועוד רוצה כזה משלה׳ אמרתי מופתע ממנה כל פעם מחדש ׳כל פעם שאני אומרת את זה למישהו הוא טוען שזה של גברים ושזה לא נשי׳ היא אמרה צוחקת והתיישבה על האופנוע ומשחקת אותה כאילו היא נוהגת, דאמט היא שווה.
׳מי שאומר את זה הוא ילד. בחורה על אופנוע זה הדבר הכי סקסי שיש.׳ קבעתי בכנות ונשכתי את שפתיי כשהבטתי בה מתיישבת כך (ה.כ- התמונה למעלה), בחורה על אופנוע זה באמת הדבר הכי סקסי שיש.
היא חייכה מסמיקה מעט וסיבבה את ראשה, צחקקתי עולה על האופנוע גם כן והחלנו ליסוע כשהיא מכוונת אותי לביתה.
׳תודה על הטרמפ׳ היא חייכה מגישה לי את הקסדה ׳נתראה מחר?׳ היא שאלה מתכוונת לבית ספר, אני לא הולך לבית ספר ׳לילה טוב קורל׳ חייכתי אליה והיא צחקה מבינה שאני לא מתכוון לבוא והתקדמה אל ביתה ונסעתי משם אחרי שהיא נכנסה.
*נ.מ קורל*
נכנסתי אל ביתי סוגרת אחריי את הדלת נשענת עליה וחייכתי כשהערב הזה עבר בראשי, אולי הוא באמת לא כזה נורא אחרי הכל.

The new bad boyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant