The Paladin's

335 10 2
                                    

The Paladin's

Unit Khas Kesatria Templer yang ditubuhkan dan "Diberi Kuasa" selepas penjarahan Jerusalem atas tujuan memburu dan menghapuskan Metahuman (Manusia berkemampuan luar biasa) , Pengamal Sihir, dan Demigod (Manusia Hybrid) diserata dunia atas nama Crusades.

Mereka juga telah merampas Kitab Ars Notoria dari Kubu Raja Sulaiman dibawah Al Aqsa yang mengandungi Pelbagai Rahsia dan Ilmu kemampuan sebenar manusia yang direkodkan diserata dunia.

Tiada lagi kemampuan Sapu Awan oleh Pendekar2 Timur, Tiada lagi kemampuan Besi Qursani oleh Pendekar Tanah Sunda, Tiada Lagi Hikmat Lipatan Bumi oleh Pahlawan2 Parsi dan Arab, Tiada lagi Amalan2 Sihir di Utara Eropah dan Tiada lagi Manusia2 Hybrid.

Tujuan hanya satu supaya manusia2 akhir zaman lemah selemah2nya, sebelum Fasa kedua mereka menghapuskan AGAMA supaya manusia lalai dan Fasa Akhir, dan apabila Lemah dan Lalai Manusia hanya bergantung harap pada golongan kaya harta yang mencipta ilmu baru di akhir zaman.

Iaitu Mereka...

Kemungkinan Asif Ibn Barqiya salah seorang Metahuman yg pernah wujud

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kemungkinan Asif Ibn Barqiya salah seorang Metahuman yg pernah wujud....wallahualam

Metahuman ada yang menuntut untuk memperoleh ilmu itu...ada yang dilahir memilikinya....Manusia Hybrid itu separa manusia dan separuhnya dari DJin...

Kitab itu direkodkan oleh Kerajaan Sulaiman tentang Ilmu2 dan kewujudan Manusia2 Istimewa yg wujud dan pernah wujud diserata dunia....

Templer yg hapuskan institusi Gereja lepas habis perang salib...yg ada sekarang ni, paham2 je le...

Yang MisteriWhere stories live. Discover now