בונוס

398 25 23
                                    

טוב, שלום לכולם!!!!!!!!!!!!DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:

היייי אני כל כך שמחה לסיים עם הפרוייקט הזה, הידד לי!

למי שלא מוכר: פרק בונוס הוא פרק בו אני משתפת עובדות מאחורי הקלעים ומעניקה לכם קצת מהתובנות מאחורי הקלעים של הדמויות והפרויקט באופן כללי. הידד!

.

אזזזזזזזזזזזזזזזז עובדות!

-השירים בתחילת הפרק הם היו החלטה רגעית לחלוטין שהחלטתי כשהבנתי כמה... טוב, לירקי הסיפור הזה עומד להיות. הוא יצא ה ר ב ה יותר מעמיק ואפל משתכננתי, למען האמת. הוא היה אמור להיות קליל.

-הסוף לא פתוח, אם מישהו מכם תוהה. התשובות ליטרלי שם, הוא פשוט נכתב בצורה כזאת כדי שקודם כל תחברו בין הקווים ואז תסיקו איך לעזאזל זה נגמר.

-הסיפור לא היה אמור להסתיים בצורה טרגית, הוא היה אמור להסתיים בטוב בהתחלה, אבל אז לאט לאט הבנתי שזה לא אפשרי כי טיאר באמת לא אהבה את שלגייה, זאת הייתה אהבה מלאכותית שניצתה ונולדה ברגע. הטרגדיה הגדולה של טיאר היא שהיא פשוט ניסתה לעשות את מה שהיה הכי טוב בשבילה, אבל אף פעם לא הבינה את הגבולות המוסריים כי לא היה אף אדם מסביב שיכל ללמד אותה כראוי. המראה, טוב, היה מראה. המבוגר היחיד שיכלה ללמוד ממנו משהו היה המלך או כל סוחר עבדים ששלט עליה קודם לכן, וזאת הסיבה שהסוף שלה כל כך טראגי. לו שלגייה הייתה גדלה בסביבה הגונה אולי הייתה יכולה ללמד אותה דרכים טובות ואוהבות, אבל אף היא לא קיבלה שום לימוד טוב ובכך שתיהן נועדו לאבדון פחות או יותר.

-בנימה זו, הסיפור לא היה אמור להיות כל כ ך ABUSIVE, אבל לנוכח העובדה שטיאר כל כך התעללותית באופי שלה, זה היה חלק בלתי נפרד מהעלילה.

-בנוסף לזה, טיאר היא כל כך לא תקינה בכוונה. כשיצרתי אותה, רציתי לבדוק כמה רחוק אוכל ללכת עם דמות שהיא רעה, שידוע שהיא רעה, שידוע שהיא עושה דברים לא תקינים, לא בריאים, שטועה כל הזמן, שהיא הרע באגדה - ועדיין לגרום לאנשים לחבב אותה, להתחבר אליה, ולהרגיש אליה אמפתיה. אני חושבת שהצלחתי עם האחד הזה, למען האמת. מקווה לפחות.

-שלגייה הייתה אמורה לקבל פיתוח דמות משלה אבל ליטרלי לא היה לי מקום בשביל זה.

-הרבה דברים בסיפור מסתמכים או על תיאוריות קונספירציה או על סרטים ושכתובים אחרים. העובדה שהמראה בלעה את טיאר בסופו של יום מושפע מה"הצייד: מלחמת החורף", השריפה ברגליים של טיאר בפרק האחרון היא שחזור של האגדה המקורית בה שרפו את רגליה של המלכה (או גרמו לה לשים נעליים בוערות, אני לא הכי זוכרת) ואילצו אותה לרקוד בחתונה של שלגייה והנסיך עד שהיא מתה, והעובדה שהנסיך יצר אנטיגוניזם כל כך גדול בשלגייה מושפע מתיאוריית הקונספירציה שאומרת שהנסיך באגדה המקורית הוא המוות, מה שמסביר למה שלגייה כל כך מבוהלת ממנו. ניסיתי להפוך אותו למוות בהתחלה, אבל אז הבנתי שזה לא יהיה אפשרי לטיאר, כי רציתי שהיא תזכה לסוף הירואי בהשוואה לבחורה הלא הירואית שכמותה.

מלכה מרשעת (שלגיה)Where stories live. Discover now