-11- הבא לי את ליבה

256 26 40
                                    

חברים, שימו לב שהתפרסם פרק נוסף אתמול!

~~~

עצרי יקירה, עצרי במהירות,

חרטות יגיעו להן ללא קושי.

רשעים מנהיגים את חייך בקלות,

בתוכנית המתרחשת ללא דופי.

~~~

היא שמה לב אליו באיחור.

זה היה היום היחידי ההוא, שלא ראתה את הנסיך באזור הבאר בעודה העניקה מבט חטוף לבאר הבודדה שניצבה לה ביער מבין העלים והענפים שהסתירו לה את דרכה. היא זקפה גבה ופלטה קול מופתע חטוף ושקט שנקטע באותה המהירות בה הוא התחיל. זה... זה היה קץ לתקופה ארוכה, כמעט ושבוע.

שלגייה המהוססת זקפה גבה והתחילה לפלס את דרכה בין הצמחייה עד שהגיעה אל קרחת היער בהלם כמעט, ועיניה חלפו בבלבול מסביבה, קולטות שלא היה ולו זכר אחד ליצור חיי מסביבה. לא, היא קלטה רק את ההבזקים הירוקים כהים של העצים, השיחים והעלים מסביב. היא לא שמעה דבר מלבד הרוח שהתנגנה באוזניה ושיחקה עם שיערה ורגליה שרמסו עשבים בדרכן המוכרת אל הבאר. היא הסתובבה מספר פעמים במקומה, בקושי מצליחה להאמין למה שעיניה רואות. משום מה, היעדרו של הנסיך - שלא אמר בקול שהוא נסיך, משום מה - נראה ונשמע בזארי לכל אחד ואחד מחושיה.

זה היה... זה כבר הותיר תחושה לא נעימה שזלגה במורד גבה בעצבנות.

היא לא הבינה למה.

שלגייה שלשלה את הדלי בדרכו מטה, אל הבאר, הידיים שלה נאחזו בחבל, דרוכות. היא הקשיבה היטב לקולות היער מסביבה, לטבע. היא הייתה קשובה וזהירה, כל כך דרוכה. לא היה שום צליל, לא קלוש. כאילו היער... פשוט החליט לשתוק למספר רגעים. היא גמעה את רוקה בחדות, כאילו גורמת לברק להתפשט מסביבה. עיניה נעצמו. לא, לא, יהיה בסדר, הוא ידעה. לא, לא יהיה בסדר. המוח שלה התחיל לרעום לו, המחשבות שלה הלכו לאיבוד.

היא הרגישה ממש מבועתת. למה היא הרגישה כל כך מבועתת?

והיא ידעה לענות לעצמה, היא ידעה למה בדיוק. כי לפעמים יש הרגשה כזאת, הרגשה חורשת רעות, ולפעמים היא הייתה שגויה... ולפעמים היא צדקה במאות האחוזים.

לקחו לה שתי שניות להבין שכפות ידיים נסגרו מסביב לכתפיה. כל גופה קפץ בתגובה, והיא שמטה באחת את הדלי אל מעמקי הבאר עד שנשמע קול התזה שבישר את הגעתו אל התחתית. כפות הידיים היו גדולות וחמות אם כי קרות בו זמנית, והן לפתו בה בגסות כזאת שהיא לא יכלה להסביר את זה.

היא שמעה פתאום הכל, את הנשימות של האדם שאחז בה, שרצדו על עורפה ועורה וגרמו לרעידות להתפשט בכל גופה, את הטבע מסביבה, שהמשיך בצורה הטבעית וההגיונית ביותר שעה שהיא הייתה שם, לכודה.

מלכה מרשעת (שלגיה)Where stories live. Discover now