Part 7: I Want You

15.5K 288 2
                                    

Author's notes: If this part getting 10 votes, i'll publish the next part😉

*NOAH POV*

Aku keluar dari kereta bagai orang tidak tentu arah dan terus menuju ke kondo milik Nyna. Itu sahaja yang bermain di fikiranku. Aku bagaikan orang gila. Ya, aku gilakan kau Nyna.

Sebaik pintu lif terbuka, aku terus menekan nombor tingkat kondo milik Nyna. Dengan harapan untuk dapat melihat mukanya sahaja aku akan berasa tenang. Bagaikan orang gian, aku melangkah terus ke pintu utama milik Nyna.

Dengan semangatnya aku menyusun langkah, alangkah terperanjatnya apabila kelihatan figura seorang lelaki berbadan tegap dihadapan pintu Nyna. Langkahku terhenti. Bukan itu sahaja, lelaki itu juga mengusap manja pipi gebu milik Nyna sambil berkata-kata. Namun sepatah perkataan pun tidak kudengari. Nyna hanya memandang ke dalam anak mata lelaki itu seakan ada sesuatu di antara mereka berdua. Untuk menghormati privasi mereka, aku mengambil keputusan untuk menjauhkan diri dalam situasi begitu. Hatiku remuk. Dunia bagaikan terhenti. Dahiku berpeluh.

Aku duduk jauh dari mereka. Sambil memerhatikan gerak geri mereka, fikiranku kusut. So, sebenarnya Nyna dah berpunya? Bodohnya kau ni Noah. Itulah padan muka kau awal-awal sombong taknak bertanya. Tengok sekarang? Kau sendiri yang patah hati. Tak boleh jadi ni. Aku akan dapatkan Nyna tak kira apa cara sekali pun. Selagi aku, Noah Ahmad tidak dapatkan Nyna Amanda, tiada siapa yang boleh dapatkan dia. Dahiku berpeluh. Aku rasa tercabar.

.
.
.
.
.

"Boss tak masuk harini." Kata Nuren, rakan baik sepejabat Nyna.

"Seriously? Thanks god." Jawab Nyna selamba.

"Kau ni, boss kita tu hensem apa orangnya. Baik, lemah lembut, tutur kata dia fuh cair aku beb. Kalau aku cantik, dah lama aku tackle boss tu. Kalaulah. Tapi muka aku ni pun dah macam baru lepas kena langgar lori." Kata Nuren berseloroh.

"Kalau kau kenal dia serta merta hancur tanggapan kau dekat dia." Bisikku.

"Hah? Apa Nyna? Cuba cakap kuat sikit! Kau bercakap dengan semut ke?"

"Tak, kalau aku cantik pun aku akan buat benda yang sama macam kau cakap tadi tu." Aku mengiyakan kata-kata Nuren sambil senyum terpaksa.

"Yelah, orang tukan dah memang cantik, mana boss kita tak terpikat. Ye dok?"

"Ish apa kau merepek ni Ren. Dahlah sambung buat kerja." Nuren beredar sambil tertawa.

*NYNA POV*

Thanks god dia takde harini. Tapi kenapa dia tak masuk? Musykil juga. Tak pernah pulak Noah tak masuk office sebelum-sebelum ni. Ada problem maybe? Or ada hal yang perlu diuruskan? Atau jangan-jangan... haih stop it Nyna. Stop pretending that you are care about him. Kau ni dah jatuh hati ke apa ni Nyna? Tapi kalau satu hari aku tak dapat tengok muka dia, aku jadi resah. Apakah ini tanda-tanda yang aku dah suka dekat dia?
.
.
.
.
.
Noah lewat masuk ke office hari ini. Dengan tidak semenggah, Noah berjalan menuju ke biliknya. Rambut dan bajunya yang tidak kemas dipandang pelik oleh staff lain termasuk Nyna. Suasana yang bising tadi bertukar menjadi senyap. Dalam perjalanan masuk ke biliknya, mata Noah sempat memandang tajam ke arah Nyna yang leka memandangnya sedari tadi. Lalu Noah mengarahkan salah seorang dari staff di office itu untuk memberi arahan kepada Nyna masuk ke dalam biliknya.

"Boss kita nak jumpa you sekarang. Ada hal yang nak diselesaikan katanya." Kata Khairy kepada Nyna. Nyna angguk tanda faham. "Ada je si Noah ni tau." Rungut Nyna sendirian.

Pintu bilik office Noah diketuk. Namun tiada jawapan. Diketuk sekali lagi oleh Nyna dengan harapan jawapan "come in" muncul dari dalam. Sekali lagi, tiada jawapan.

"Can i come in?"

Pintu terbuka lantas lengan Nyna direntap ganas dan ditarik masuk ke dalam bilik itu. Tirai ditutup dan suasana gelap menyelubungi seluruh bilik itu. Pintu dikunci. Yang tinggal hanya dua figura manusia di dalam bilik itu. Badan Nyna ditolak ke dinding. Nyna tersentak. Kedua belah lengannya di genggam erat oleh Noah menyebabkan Nyna sukar bergerak.

"What are you doing?! What do you want?!"

"I want you."

Itu sahaja jawapan ringkas yang keluar dari mulut Noah. Tetapi 3 perkataan itu mempunyai maksud yang tersirat.

Nyna cuba melawan tetapi tidak berjaya. Apalah sangat kudrat yang dia ada untuk melawan dengan tenaga seorang lelaki. Noah mula bertindak luar kawalan. Dia menerkam bibir Nyna dan tangan Nyna ditarik ke atas.

"Let me go

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Let me go. Please stop. Ni tempat i bekerja Noah. Tempat i cari rezeki. What are you doing?"

Noah tidak pedulikan kata-katanya lalu dikucup rakus bibir Nyna menyebabkan bibirnya kemerahan. "Stop Noah please!"

"Oh you tak suka? Then you buat apa pagi tadi? Dengan mamat mana duk usap-usap pipi you. Ke you ni suka kena belai dulu baru boleh dapat?"

Muka Nyna mula merah. Mengingati kembali peristiwa pagi tadi membuatkan Nyna sakit hati. Noah kembali menguncup rakus sepasang bibir milik Nyna itu. Dka hanya mampu menadah. Tidak mampu untuk melawan. Tangannya liar berjalan ke kawasan privasi milik Nyna. Nyna mendesah.

"You like it hm?" Soal Noah sambil menyelak turtle neck Nyna untuk mencium leher jinjangnya. "Now i know why you've been wearing this today. Looks like your lovebytes will have lots of friends today." Kata Noah sambil mengenyitkan matanya.

"Maybe um- maybe i should go Noah." Nyna menolak lembut badan Noah yang sedari tadi mendekati tubuh kecil miliknya.

Noah menghentikan tindakan liarnya itu dan memandang anak mata Nyna tajam.

Noah: "Come here. Let's talk."
Nyna: "About what?"
Noah: "Us."

Noah menyorongkan kerusi untuk memberikan kesempatan kepada Nyna untuk duduk dan dia bersandar di meja lalu menghadap Nyna sambil memeluk tubuh.

Noah: "So, who's that man?"
Nyna: "Who?"
Noah: "Jangan pura-pura tak tahulah. I datang rumah you pagi tadi. Syok tadi berasmaradana dengan dia?"
Nyna: "Wait, what?"

Noah mengangkat keningnya tanda menunggu jawapan dari Nyna. Nyna tunduk.

Nyna: "He... he is um.. uh my ex-boyfriend."
Noah: "Wow? Ex? Boleh belai-belai sampai macam tu sekali?"
Nyna: "Look, what you see this morning is not what you think. Okay? Past is past."
Noah: "Okay kalau macam tu i want you."
Nyna: "You want me? You ingat i ni barang ke sesuka hati nak dapat?"
Noah: "Yeah. I mean it. You're mine since the first say i saw you. There's something different about you that makes me want you even more."

Nyna terdiam. Mukanya merah.

"If there's nothing else we can talk, i nak sambung buat kerja." Ujar Nyna, seperti mengelak. Nyna bangun dari kerusi dan bersedia untuk keluar dari bilik Noah.

"Oh yeah, before that. Fix your lipstick. Hide your-" sambil tangan Noah memberikan isyarat di lehernya.

"And don't forget my "lamaran"! I want the answer as soon as possible."

Nyna menoleh dengan senyuman nipis.

"Oh! And one more thing, I love you Nyna Amanda." Bisik Noah.

-
-
-
-
-
Hello everyone! How's your weekend? Mine was fun! This part kinda bored idk why. Have fun reading guys. Ily💕 and don't forget to vote! Thank you!❤️

Abusive Mate Where stories live. Discover now