Part 3: Black Dress

17.7K 298 5
                                    

Aku baru sahaja sampai di kawasan parkir kondo milikku. Waktu-waktu genting sebegini, jalanraya akan dipenuhi oleh warga kota yang ingin pulang ke rumah setelah seharian bekerja.

Enjin kereta dimatikan. Pintu kereta dibuka. Dengan keadaan penat, aku melangkah menuju ke lif. Keretaku dilock dari jauh menggunakan kunci kereta milikku. Dalam perjalanan menuju ke lif, Aku dapat merasakan diriku seperti diekori dari belakang. "Perasaan aku je kot?" Fikirku positif.

Makin laju aku melangkah, makin laju juga bunyi tapak kaki yang mengekoriku tadi. Aku toleh ke belakang. Tiada siapa. Aku meneruskan langkah laju menuju ke dalam lif. Button nombor 9 ditekan olehku.

*TING*

Pintu lif terbuka menandakan telah sampai di tingkat rumahku. Aku melihat jam di tangan. "Shit it's already 6:30!" Rungutku kekalutan.

Dengan sepantas kilat aku berlari ke dalam bilik tidurku mengapai tuala dan terus berlari anak ke dalam bilik air. Yelah takut tak sempat bersiap untuk dinner bersama Noah malam ni.

Ketika di dalam bilik mandi, aku terdengar bunyi loceng rumahku dibunyikan dari luar.

*DING DONG* *DING DONG*

"Siapa pulak datang senja-senja gini ni? Ni mesti Sara nak tumpang tidur malam ni."

Tuala mandi ku gapai dan terus menutup apa yang patut. Aku menuju ke pintu rumahku dengan keadaan basah kerana tidak sempat mengeringkan diri.

*DING DONG* *DING DONG* *DING DONG* *DING DONG*

"Hold on! I'm Coming! Kejaplah!" Teriakku.

Pintu rumah aku buka luas kerana aku pasti tuan empunya badan itu ialah Sara. Sara tidak akan datang mengejut melainkan dirinya sedang menghadapi masalah dan akulah tempat yang akan diluahkan masalah olehnya.

"Yes babe ada apa? Kalau nak datang pun bagilah tahu du-"

Namun sangkaanku salah. Alangkah terperanjatnya aku apabila susuk tubuh tinggi melampai tampil dihadapanku dengan keadaan aku separa bogel begini.

"Noah?!" — jeritku sambil menyembunyikan badanku di sebalik pintu.

"You panggil i apa tadi? Babe?" — sambil mata Noah memerhatikan "lauk" yang dihidangkan secara tidak sengaja.

"Tak.. eh.. t-tak.. ahh fuck. What are you doing here?!"

"Would you look at the time?" — jawab Noah selamba.

Aku mengerlingkan lirik mataku ke arah jam di dinding. "7 o'clock???"

"Yes. Kan i dah cakap, you janji dengan i  pukul 8, jangan katakan pukul 8, pukul 7 pun i sanggup datang tau." terang Noah.

"Oh and by the way, you look so sexy with this towel. You should wear like thislah. Ni pun dah cukup cantik dekat mata i." —Sambung Noah sambil tersenyum nakal.

"Eh you ni dah gila ke? Takkanlah i sanggup nak pakai tuala mandi then berkemban macam ni pergi dinner?" Sambil menutup bahagian dadaku yang dari tadi dicuri pandang oleh si Noah.

"Yes of course i dah gila. I gilakan you."

"Jangan buat hal Noah. Jangan sampai tak jadi dinner kita malam ni."

"Okay i'll behave. Tapi you taknak jemput i masuk ke? Tak kesian ke dekat i dari tadi diri je dekat luar?"

"Oh yeah, come in. Duduklah dulu ye. I nak siap jap." Lalu aku berjalan menuju ke bilik tidurku.

*NOAH POV*

Aku melangkah masuk ke dalam kondo Nyna. Mewah juga kondo dia ni. Kemas, wangi and cantik. Macam tuannya.

Mataku mula mengekori gerak-geri Nyna menuju ke biliknya. "Badan kau menjadi idaman setiap para teruna. Untung siapa dapat kau ni Nyna." kataku dalam hati. Pintu biliknya ditutup rapat.

Nyna Amanda. Sedap nama tu. Sesedap tuannya. Fikiranku mula berimaginasi yang bukan-bukan. Kulit kau yang putih gebu. Leher kau yang jinjang. Suara kau yang lunak dan manja. Rambut kau yang panjang dan ikal.

Eh apa aku fikir ni? Aku cuba mengawal nafsu jantanku.

"Not now Noah Jr. Not now." — sambil mengusap bonjolan di dalam seluarku.

Aduhai Nyna. Apa kau dah buat pada aku ni? Aku dah mula jatuh hati dengan kau from the first day i saw you Nyna.

*NYNA POV*

Aku duduk di atas katil. Termenung. Macam mana Noah boleh tahu rumah aku tingkat berapa? Nombor rumah berapa? Adakah dia yang ikut aku dari belakang tadi? Adakah dia seorang stalker? Siapa sebenarnya kau ni Noah? Fikiranku mula serabut.

"You know what? Just forget it. Asalkan dia tidak ada niat buruk so nothing's wrong right?" Aku berdialog sendirian.

Aku membuka almari baju. Tiada dress yang menarik perhatianku. Satu persatu baju diselak. Akan tetapi, mataku tertarik pada sehelai dress yang berwarna hitam. "How can i forgot about this beautiful black dress?" Aku menyarungnya di badan. It's fit perfectly. Di bahagian dada agak sendat. "That's what mans want." Bisikku nakal.

Rambut ikal paras bawah bahuku dilepaskan dan ditolak ke depan menutupi bahagian bahuku. Aku mengenakan minyak wangi kegemaranku iaitu Bombshell by Victoria's Secret. "Your make up is on point, your dress, and smells good too? Goddamn girl you slay!" Puji diriku sendiri.

"Now Nyna, go make a man beg on his knees or go home."

Aku membuka pintu bilik. Kelihatan sepasang mata hazel sedang memerhatikan gerak geriku sambil duduk di atas sofa di ruang tamu kondo. Lalu aku terus menuju ke arahnya.

Aku berdiri betul-betul dihadapannya. Matanyaku renung sedalam yang mungkin. Cuba untuk menguji tahap keberanian tuan empunya mata untuk bertentangan denganku. Aku pun tidak tahu dari mana datangnya keberanian diriku ini. Noah mulai gelisah namun cuba dikawal. Tetapi akhirnya gagal. "What are you doing Nyna?!"

Aku membongkokkan badanku dan berbisik ke telinganya. "Sorry for taking too much time." Sambil tangan kananku bermain dengan rambutnya dan tangan kiriku mengusap lembut dada bidangnya. Sengaja aku menggodanya. "Let's go babe." Bisikku lagi dengan nada manja. Noah kaku. Tiada respon. Kelihatan matanya mengerling ke arah bahagian dadaku. Damn, this man. Aku tersenyum nakal.

Badanku ditegakkan semula sambil memetik jari di hadapan mukanya. "Hello? Noah? Are you still here?"

"Hah? Oh my god. I'm so sorry." Jawab Noah sambil meraup mukanya. "A-are you done? L-let's go."

Noah bangun dari sofa. sekali lagi Noah meraup wajah tampannya. Noah mendahuluiku. Dia bagaikan tersedar dari alam mimpi. Adakah ini caranya apabila seorang lelaki melawan nafsunya ketika digoda? Damn that's cute. Aku tersenyum lagi.

Malam itu Noah mengenakan kemeja putih yang menampakkan lagi susuk tubuhnya yang gagah dan seluar jeans hitam yang mengikut bentuk kakinya. Tersemat juga bowtie diikat rapi di pergelangan lehernya. Simple but nice. I like it.
-
-
-
-
-
TO BE CONTINUED
So, from 1-10, rate this part? It just getting started ;)

Abusive Mate Where stories live. Discover now