Kıraşım tuvalete girdiğinde birden Dallon kankiştom beni öpmeye başladı. O an ani bir şok geçirdim. Kıraşım tuvaletten hızla çıktı. Dallon kankiştomu ittim ve:
"Dallon kankiştom napıyosun ya!!!! Kıraşım benim bı orspu olduğumu düşünucek şimdi!!"
"Ama zevkli değil miydi?"
O an orspuluk hormonlarım azdı ve:
"Zevkliydi" dedim hafif bir gülümseme yaparak Dallon kankiştomun dudaklarına yapıştım.
Dallon kankiştomla sınıfa geri döndüğümüzde Kıraşım sırasında oturuyordu. Ve Dallon kankiştoma tehdit dolu bakışlar atıyordu. Aman tanrım kıraşım beni kıskandı!!!
Bütün ders boyunca kıraşım bi bana bi Dallon kankiştoma kötü kötü baktı. Zil çaldığında tam kıraşımın yanına gidecekken o Dallon kankiştomu takip etmeye başladı. Eyvah Dallon kankiştomu dövücek!!! Hem heyecanlandim hem de korktum. İyi yanı kıraşım beni kıskanıyo kötü yanı Dallon kankiştom dövülücek. Dallon kankiştom hep barıştan yana bir insandır oysa.
Koşarak onlara yetişmeye çalıştım ama olmadı. Gözümden kayboldular!! Koridorda yanlışlıkla bı kıza çarptım. Ve çarptığım kişi bed görl holziydi. Yanında gezdirdiği yapılı erkekler birden üzerime yürümeye başladı. Beni tek hareketleriyle duvara kıstırdılar. Korkudan altıma sıçtım. Ama belime cool olmak için bağladığım hırka sayesinde sıçtığımı belli etmedim.
Adam tam bana geçirecekken kendi görl Melanie önümüzden geçti ve bed görl ashleye baktı. Ve bana baktı ağzı açık bir şekilde
"omg inanamyrum sana ashlii!!"
"Mel açıklayabilirim!!"
"Neyini açıklyablirsin yha! Yanına beni alacağına niye bu iki adamı aldın sana gerçekten innamyorm. Ben güçszmym??!!!"
Bed görl ashlii, kendi görl Melanie'nin peşinden koştu. Adamlar beni bıraktı ve yere düştüm. Allah allah bu okulda nası bi ilişki yaşanıyo amk dedim ve koşarak kıraşımla Dallon kankiştomu ararken birden aklıma bizim kıraşımla gizli yerimiz geldi. Koşarak oraya gittiğimde bir de ne göreyim?!!
Kıraşım ve Dallon kankiştom frenç kis yapıyo!!!
YOU ARE READING
Tek İstediği Emo Olmaktı (Brendon Urie's Sad Story)
ChickLitKıraşı ve brenin maceralarına tanık olundbsjdnkr