פרק 8

292 7 0
                                    

נכנסנו לכיתה הקטנה ההיא שכבר הפכה להיות מקום המפגש שלנו ובזמן הזה התפללתי שאני אעלם משם איכשהו.
״נאיה...״ אמר אלון ונשען על השולחן ״תקשיב אני ממש ממש..״  ״חכי. תני לי לדבר״ אמר והשתיק אותי. איזה פדיחות. ״סליחה..״ אמרתי וסימנתי לו להמשיך ״אתמול קרה מקרה שלא מקובל על הדעת.. אני מבוגר ממך, את צעירה. אני מאוד כועס״ אמר והשפלתי את מבטי ״אני לא יודע למה עשית את זה. את תלמידה חדשה, ובמקום להתנהג יפה את גורמת לי להסתכל עלייך בצורה אחרת.״ אמר והבטתי בו, מרגישה כל כך מטומטמת, אבל בכל זאת חיכיתי שימשיך

״תראי נאיה, הייתה בנינו משיכה, הדדית מהרגע הראשון. אבל לא היינו צריכים לעשות עם זה שום דבר, זה אסור. יישעו אותך ויפטרו אותי״ אמר בצרידות וגירד את ראשו.  רגע מה? מה הדדי?

״כן אם את רוצה להסביר את עצמך זה הזמן״ אמר ושילב את ידיו ״אני ממש מצטערת.. המורה. הייתי אתמול במחזור.. לא יודעת מה קרה לי״ אמרתי בפתיחות, כאילו בדרך כלל אני לא ביישנית או משהו.. ״זה לא תירוץ..״ אמר וחיכה להסבר יותר משכנע ״טוב סבבה. אתה יודע מה? התאהבתי בך. סבבה? מהרגע הראשון שהפנטת את כל הבנות בבית ספר, לי עשית משהו אחר. גרמת ללב שלי להשתגע.
אתמול גיליתי שמישהו מהשכבה דלוק עליי. מישהו מהחלומות. ובמקום להיות איתו אני פשוט חושבת עלייך בלי הפסקה ומנסה לעשות הכל כדי שתצא לי מהראש!״ אמרתי בחוזקה והדמעות התחילו לזלוג, ככה זה שאני לחוצה.

לקחתי את רגליי והתקדמתי לדלת ״חכי רגע״ אמר ותפס בידי, ידו החמה והגדולה העבירה בי צמרמורת קלה ״מה?״ שאלתי ״את מתכוונת לזה?״ שאל והביט בעיניי הדומעות ״כן..״ אמרתי והשפלתי מבט.

פתאום הרגשתי את ידו על סנטרי, הוא הרים את פניי כדי שאסתכל עליו, ובידו השניה תפס בגבי והצמיד אותי אליו, הוא רכן אליי ובצורה כל כך טבעית הוא סחף אותי לנשיקה ממכרת, שהפעם, הוא יזם.
הלשונות שלנו המשיכו לנוע בלהט וזזנו המון, שהתנתקנו מהנשיקה הוא חייך אליי, את החיוך עם הגומות ״אני גם אוהב אותך נאיה״ אמר וגרם לליבי לדפוק יותר חזק ממה שאי פעם הוא דפק. התנשפנו כאילו רצנו מרתון והמשכנו להסתכל אחד על השנייה. משכתי אותו עם חולצתו קרוב אליי ונישקתי אותו שוב.
ניצלתי את הרגעים המושלמים האלה ורק קיוויתי שזה לא חלום. זה הרגיש יותר כמו סרט או משהו, למה שמורה מדהים ביופיו, גברי ודואג כמוהו ירצה את התלמידה שלו? ועוד אותי?



״וואו בגלל זה את קורנת!! אני לא מאמינה! זה כל כך סקסי״ אמרה טלי אחרי שהתיישבנו בספסל וסיפרתי לה הכל והסמקתי ״את ממש מאוהבת אה?״ שאלה ״כן. לגמרי..אבל אסור לך להגיד את זה לאף אחד״ אמרתי והזהרתי אותה ״ברור שלא... ודרך אגב, גם אני יוצאת עם מישהי״ אמרה וחייכה, כל כך שמחתי בשבילה ״בהצלחה חיים״ אמרתי בהתרגשות ״גם לך״ אמרה ונשארנו להביט אחת בשניה, אני שמחה שזכיתי בה.. היא מדהימה ואני איכשהו מרגישה כאילו אני מכירה אותה כבר המון שנים. שחושבים על זה, אחרי אבא שלי ואלון, היא נהפכה להיות הבן אדם שהכי חשוב בחיים שלי, ואני יודעת שאני אעשה כל מה שאני יכולה בשבילה.

״היי נאיה אפשר אותך שניה?״ שאל גיא שנעמד מולנו וקטע את השיחה שלנו ואת המחשבות שלי
״אממ..״ התלבטתי אם ללכת. הרי אני כבר יודעת שהוא בקטע שלי ובטוח שהוא ירצה לדבר על היחסים שלנו ולא על מזג האוויר היום..... הסתכלתי על טלי בתקווה שתגיד לי מה לעשות והיא סימנה לי ללכת איתו ״כן..״ אמרתי והוא חייך ״אני אחכה לך בשער״ אמרה טלי ונזכרתי שזה סוף היום

גיא לקח אותי לאיזה חלק שומם בבית ספר, שם בדרך כלל השישיסטים מעשנים ומתחבאים מהמורים. נעצרנו שם והוא הביט בי ״תקשיבי רציתי לשאול אותך משהו..״ אמר בהיסוס ״אני קצת חושש.. זה משהו די גדול״ אמר בתקווה לרמוז לי ״תשאל״ אמרתי למרות שהייתה לי הרגשה חזקה מה הוא הולך לשאול.. ״טוב אני פשוט אעשה את זה... נאיה.. רוצה להיות חברה שלי?״ שאל והופתעתי שעדיין שואלים את זה בצורה ילדותית כזאת כמו בגן שמציעים חברות.. הרי מה אתה מציע לי בכלל? ככה מציעים נישואים יטמבל.. אנחנו בקושי מכירים! וזה הוריד לי ממנו בטירוף למרות שלא היה לי משהו אליו. הוא כזה חתיך וגברי, כדורגלן ובהחלט אליל הבנות כמו שהוא אומר, ופתאום עכשיו ראיתי אותו כמו איזה ילד קטן שמציע חברות...טוב אולי קצת הגזמתי.. יכול להיות שזה בגלל שאני עם אלון, ואלון בוגר, ואני רוצה להיות בוגרת יותר, בשבילו.. שאני רואה אותו, אני מקווה איכשהו לא להיות בגיל שלי ולהיות שנה מתחתיו או משהו.

אבל את האמת, עוד יותר הופתעתי מעצמי שהחתיך של השכבה הציע לי וזה לא מזיז לי שום דבר כבר, כל ילדה בשכבה הייתה מתה שהוא יציע לה אחרי שהוא נפרד מחברה שלו, ובסוף הוא מציע לי, לילדה החדשה שיש לה רק חברה אחת בכיתה..
כמעט שכחתי כבר שלפני כמה ימים הייתי מחייכת מהודעה שלו, הוא דאג לי הרבה.. ״גיא.. אתה חמוד אבל אני לא חושבת שזה יילך״ אמרתי אחרי הרבה מחשבות וליטפתי את כתפו

״מה? למה?״ שאל מופתע, קצת דרכתי לו על האגו.. הרי הוא רגיל שכולן נופלות לרגליו, אפילו לסביות יתאהבו בו.. ״זוכר שחברה שלך אמרה שאני בקטע של המורה...?״ שאלתי ברמיזה ״נו?״ שאל ״טוב.. אז.. היא צודקת.. מצטערת״ אמרתי בבושה והלכתי משם מהר כדי לא לעשות את זה מביך יותר ממה שזה.
באמת לא נעים לי ממנו אבל עדיף מאשר שאני אגיד לו כן אבל הלב שלי יהיה אצל מישהו אחר.. שבמקרה ההזוי הזה הוא המחנך והמורה למתמטיקה שלי, מי היה מאמין...

The new girlWhere stories live. Discover now