פרק בונוס 2

10.6K 448 29
                                    

אלמוג

״לולה לכי תקראי לאבא ואריאל״ אמרתי לאנאל בת ה-4, ״אבאא!״ היא צעקה מהסלון תוך כדי שהיא משחקת עם הבובה שלה, ״שליו אתה יכול לעלות לקרוא להם?״ שאלתי בעייפות, ההכנות להיום מתישות אותי, היום אנחנו חוגגים לאנאל ואריאל יום הולדת 4, ״קראת לי?״ אדיר שאל, ״כן תעזור לי״ אמרתי בעייפות, ״במה את צריכה עזרה יפה שלי?״ הוא שאל וחיבק אותי, ״תקלח את הבנות ותלביש אותן״ אמרתי, ״בסדר אהובה, עוד משהו?״ שאלתי, ״כן, תגיד לשליו שיכנס ישר אחריהן להתקלח״ אמרתי, ״כן במפקדת! אנאל ואריאל, למקלחת!״ הוא קרא להן והן החמיצו את פניהן ברגע ששמעו מקלחת, ״אבל אבא!״ אנאל צעקה, ״שום אבא עכשיו קטנה״ הוא אמר והרים את שתיהן.

״אני מכורררר״ שמעתי את אדיר צועק מהחדר של הבנות וצחקתי, ״שושו כנס להתקלח״ אמרתי לשליו, ״אפשר עוד 10 דקות?״ הוא שאל והסתכל עליי, ״שליוי עוד מעט כולם באים, כנס עכשיו בוב״ אמרתי, ״בסדר״ הוא מילמל וכיבה את הטלויזיה, ״הנה היפות שליי״ אמרתי כשראיתי את אריאל ואנאל לבושות אותו הדבר👇🏻

״אמא את יודעת שאבא אמר שאנחנו הילדות הכי יפות בגן״ אנאל לחשה לי, ״אבא צודק״ חייכתי אלייה, ״אמא איתן יבוא?״ אריאל שאלה, ״ברור הוא בן דוד שלכן״ אמרתי לה, איתן זה הבן של דניאל הוא בן 3 וחצי, אשתו של דניאל נכנסה להיריון קצת אחריי, ״יש!״ היא אמרה בקול ...

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.



״אמא את יודעת שאבא אמר שאנחנו הילדות הכי יפות בגן״ אנאל לחשה לי, ״אבא צודק״ חייכתי אלייה, ״אמא איתן יבוא?״ אריאל שאלה, ״ברור הוא בן דוד שלכן״ אמרתי לה, איתן זה הבן של דניאל הוא בן 3 וחצי, אשתו של דניאל נכנסה להיריון קצת אחריי, ״יש!״ היא אמרה בקול שמח, ״איפה אבא?״ שאלתי אותן, ״הוא בחצר״ הן אמרו ביחד, ״תישארו בסלון ולא להתלכלך״ אמרתי להן והן הנהנו, התקדמתי לחצר לכיוון אדיר, ״מאמי, למה אתה כאן?״ שאלתי, ״מעשן״ הוא אמר, ״מתי תפסיק?״ שאלתי, ״עוד פעם השיחה הזאת״ הוא מילמל בעייפות ואני התיישבתי עליו, ״מאחר לי״ מילמלתי, ״תשבעי!״ הוא אמר ותפס במותניי, ״נשבעת״ אמרתי וצחקתי, ״שכחת את הגלולה?״ הוא שאל, ״כן לפני שבוע כשחזרנו מהלונה פארק, הייתי עייפה ושכחתי״ אמרתי והנחתי את ראשי על החזה שלו, ״לפעמיים אני שמח שאת מעופפת״ הוא אמר וחיבק אותי, ״הפעם זה חייב להיות גבר, אני ושליו חייבים להשוות״ הוא אמר וצחקתי מהטיפשות שלו, ״זה לא משחק כדורגל אדון עמר״ אמרתי, ״גברת עמר יושב עלייך יפה״ הוא אמר ונישק אותי נשיקה רטובה, ״אבאאא!״ אנאל צעקה ושמעו את הצעדים שלה מתקרבים אלינו, ״נו אדיר הילדים״ מילמלתי מנסה להתנתק ממנו, ״שבוע שלא הרגשתי אותך״ הוא אמר והרגשתי את איברו זקור, ״תשלוט בעצמך״ אמרתי וצחקתי, ״לא יכול כשאני לידך״ הוא אמר, ״אמא למה את יושבת על אבא?״ אנאל שאלה ושילבה את ידייה, ״את לא ילדה קטנה, תקומי״ היא אמרה ואני ואדיר צחקנו, ״אבא תגיד לה שהיא לא ילדה קטנה״ אנאל אמרה בעצבים, ״את לא ילדה קטנה אמא, תקומי״ הוא אמר לי וצחק, ״שושו יצא מהמקלחת?״ שאלתי אותה כשקמתי מאדיר, ״כן״ היא אמרה, ״אני אכנס לעזור לו לבחור בגדים״ אמרתי ונישקתי את אדיר.

״הגענוווו״ ליאן צעקה כשהם נכנסו, ״איפה אורין?!״ הבנות שאלו מיד, ״עם אריאל (יש שני אריאל, בעלה של ליאן ואת אריאל של אדיר ואלמוג) הם כבר באים״ ליאן אמרה ונישקה אותי, ״מזל טוב יפות״ היא אמרה וחייכה אליי, ״מה קורה איתך?״ היא שאלה, ״רגיל סובלת מאחיך״ אמרתי ובידיוק אדיר עבר לידנו, ״הפ הפ שמעתי נכון?״ הוא שאל והרים גבה, ״׳צוחקת מאמי״ אמרתי, ״אריאל! אנאל!״ אורין צעקה כשהיא נכנסה והן התחבקו, אורין, אנאל ואריאל הן חבורה והן מלוכדות כלכך שלושתן, חבורת ה-א ככה קוראים להן, ״שליו! תצא כולם כבר כאן״ אמרתי לשליו, ״אני בא״ הוא אמר ויצא לסלון, ״אני מכור!״ אדיר אמר כששנינו היינו במטבח, ״מחר אנחנו טסים לשבוע, ליאן לוקחת את הילדים״ היא אמר, ״מה? לא ארגנתי כלום״ אמרתי בהלם, ״ארגנתי הכל, מחר היום נישואים שלנו מעופפת״ הוא אמר ונישק את ראשו מספר פעמים, ״אני אוהבת אותך״.

-
זהו ללא ספק האחרון נשבעת!😂❤

The debtTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon