פרק 8

11.3K 497 50
                                    

-נקודת מבט אלמוג-

״מה?״ שאלתי בהלם, ״בואי לבחוץ, אני לא יכול לדבר ברעש הזה״ הוא אמר ומשך אותי החוצה, ״תסביר לי מה ביקשת מקודם״ אמרתי, ״מה לא מובן? תצאי ואני מוותר לך על כל החוב״ הוא אמר והייתי בהלם, ״מה? אבל למה שתרצה, אתה אמרת שיש כמוני בטונות ולא כזאת יפה, אתה שונא אותי״ אמרתי, ״אני לא שונא אותך״ הוא אמר בבילבול, ״בקיצור זה ההצעה, אני מוותר על החוב בתנאי שאת יוצאת איתי לדייט, מחר״ הוא אמר, ״אני לא יודעת״ אמרתי, ״אל תעני לי עכשיו, לכי הביתה, אני אבוא לאסוף אותך מחר בשבע, תרצי לצאת תצאי, לא תרצי אל תצאי״ הוא אמר, ״בסדר״ אמרתי, ״את רוצה שאני אחזיר אותך?״ הוא שאל, ״לא אני אחזור במונית״ אמרתי והוא הינהן ונכנס למועדון, אין לי בכלל בגדים שמתאים לדייט, מה אני מתכוונת לעשות בכלל?

הגעתי לבית ולפני שעליתי לישון השארתי לאלין הודעה-
Me: ב14:00 אני ואת בקניון, צריכה בגדים.

-נקודת מבט אדיר-

״תשריין לי מקום בספייס היום בשבע וחצי״ אמרתי לגל, ״יוצא לדייט אחי?״ הוא שאל, ״כן״ אמרתי, ״וואלה? עם מי? ימניאק לא מספר כלום לאחיך״ הוא אמר ונתן לי כאפה חלשה לראש, ״הברמנית היפה״ אמרתי, ״אתה אמרת שהיא בינונית לא?״ הוא שאל בהתגרות, ״בסדרה עכשיו אני חושב אחרת״ אמרתי, ״כוסית אה? ספר אחר-כך איך היא במיטה״ הוא אמר והתחלתי להתעצבן, ״אני לא מתכוון להשכיב אותי יבן זונה״ אמרתי, ״אז מה אתה מתכוון לעשות איתה?״ הוא שאל בגיכוח, ״לשבת, לדבר איתה״ אמרתי, ״בואנה אתה נהיית מוזר רצח אחי״ הוא אמר וצחק, ״שתוק כבר שתוק״.

-נקודת מבט אלמוג-

״אוקיי למה הולכים לקנות לך בגדים?״ ליאן שאלה כשהיינו בדרך לקניון באוטו שלה, ״סתם״ מילמלתי, ״נו״ היא אמרה, ״אוקיי, תבטיחי שלא תכעסי, זה גם מוזר בטירוף״ אמרתי, ״למה שאני אכעס?״ היא שאלה, ״אחיך הזמין אותי לצאת ובתמורה הוא מוותר לאחי על החוב״ אמרתי, ״ואת מתכוונת לצאת איתו וזהו? רק כי הוא יוותר לך על החוב? ואם הוא יתאהב בך? את תפגעי בו!״ היא אמרה, ״הוא לא יתאהב בי, אחד כמוהו לא יתאהב בי״ אמרתי, ״את לא מכירה את אדיר, הוא לא צפוי״ היא אמרה, ״בסדר אני אצא איתו ואם יהיה לי כיף אני לא אשלול יציאה שנייה״ אמרתי והיא חייכה, ״יאלה לקנות בגדים!״ היא אמרה וחנתה את האוטו, ״נעשה אותך מושלמת בשביל אדיר״ היא אמרה בחיוך רחב, ״רק אל תגזימי״ מילמלתי נגררת אחריה, ״חכי שנייה יש לי הודעה״ אמרתי שהיא לא הפסיקה למשוך אותי, פתחתי את האייפון 4 שלי והסתכלתי מי שלח לי הודעה, זה מספר שלא שמיר אצלי באנשי קשר, נכנסתי לוואצאפ והתגלתה אליי התמונה של אדיר, בהודעה היה כתוב- ״תלבשי משהו פשוט, הולכים לעשות כיף״, ״יופי עכשיו יודעים מה לחפש!״ אלין אמרה ומשכה אותי לתוך אחת החנויות, ״תקחי תמדדי״ היא אמרה וזרקה אלייה ג'ינס בויפרנד לבן וחולצת בטן פוטר לבנה, מדדתי את מה שהיא הביאה לי ויצאתי מהתא, ״מושלם! את לוקחת את אלה״ היא אמרה והלכנו לקופה, ״תנעלי את הסופרסטאר שלך״ היא אמרה והנהנתי, ״אולי תקני טלפון חדש, הוא חצי מנופץ והוא כבר ממש מיושן״ היא אמרה, ״זה הרבה כסף״ אמרתי, ״יש לך כסף אבל! אם אדיר מוותר לך על החוב כל הכסף שעבדת בשבילו הוא שלך״ היא אמרה, ״יש בזה משהו״ מילמלתי, ״בואי! תקני אייפון 6״ היא אמרה, ״כמה הוא עולה?״ שאלתי, ״אני חושבת ש- 2500₪״ היא אמרה, ״בואי נכנס לבדוק״ היא הוסיפה, ״בסדר״ אמרתי ונכנסנו, ״שלום! כמה עולה אייפון 6?״ ליאן שאלה את המוכר, ״הרגיל?״ הוא שאל והנהנו, ״בשבילך, אני אעשה אותו ב2000₪״ הוא אמר וחייך לליאן, הוא נראה בגיל שלנו, ״תודה!״ היא אמרה וחייכה אליו חזרה, הגשתי לו את הסכום והביא לי את האייפון עם מדבקה ומגן שקוף, ״רגע, אפשר את המספר שלך?״ הוא שאל את ליאן והיא הסתכלה עליי, החזרתי לה חיוך והיא הנהנה אליו וכתבה לו את המספר על היד, ״ביי תודה!״ הוא אמר ונופף לנו עם ידו כשיצאנו מהחנות, ״אחותי! יש לך אייפון 6״ היא אמרה וחיבקה אותי.

The debtWhere stories live. Discover now