פרק 9

11.4K 511 51
                                    

-נקודת מבט אלמוג-

הגעתי לבית בסביבות השעה 17:00 ונכנסתי להתקלח.
יצאתי מהמקלחת והתלבשתי👇🏻

לא התאפרתי כי הוא אמר להתלבש פשוט אז לא השקעתי בכלל, ישבתי בסלון ופתאום שמתי לב שכבר מלא זמן לא ישבתי בבית, כל היום עבדתי ובכלל לא יצא לי לשבת מול הטלויזיה המיושנת שלנו ולצפות באיזה סרט מוקלט, ״אה אחות? מה קורה?״ דניאל יצא מהחדר שלו, הסתכלתי עליו ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

לא התאפרתי כי הוא אמר להתלבש פשוט אז לא השקעתי בכלל, ישבתי בסלון ופתאום שמתי לב שכבר מלא זמן לא ישבתי בבית, כל היום עבדתי ובכלל לא יצא לי לשבת מול הטלויזיה המיושנת שלנו ולצפות באיזה סרט מוקלט, ״אה אחות? מה קורה?״ דניאל יצא מהחדר שלו, הסתכלתי עליו וראיתי שהוא הסתפר והתגלח, הוא דומה לדניאל של פעם לפני כל הדברים האלה שהוא נכנס אליהם, ״דניאל!״ אמרתי וקפצתי עליו, ״יצאתי מזה״ הוא מילמל לתוך החיבוק שלנו, ״מבטיח?״ שאלתי וחיבקתי אותו חזק יותר, ״מבטיח קטנה שלי, מצאתי עבודה ואני רוצה להשלים בגרויות״ הוא אמר וחייך אליי, ״אני כלכך שמחה בשבילך!״ אמרתי וקפצתי עליו לחיבוק, ״אני אוהב אותך, אני מצטער שגרמתי לך לעבוד כלכך קשה״ הוא אמר ועצם את עיניו בחוזקה, ״זה עבר״ מילמלתי, ״לאן את הולכת?״ הוא שאל, ״אני יוצאת עם אדיר, ככה הוא יוותר לנו על החוב״ אמרתי והוא הביט בי בהלם, ״את לא שוכבת איתו״ הוא אמר בכעס, ״אל תדאג״ אמרתי, ״אני שומרת על עצמי״ הוספתי, ״אני אוהב אותך סיס״ הוא אמר, ״גם אני אוהבת אותך דני״ אמרתי וקראתי לו בכינוי שנתתי לו פעם, ״מקווה שתהני״ הוא אמר כששמענו קול צפירה מבחוץ, ״ביי דני״ אמרתי ונישקתי את הלחי שלו.

-נקודת מבט אדיר-

היא יצאה מהבית שלה, היא פשוט מושלמת אני מת, ״היי״ היא מילמלה כשהיא נעמדה מולי, ״היי, בואי נזוז״ אמרתי לה בחיוך, ״לאן הולכים?״ היא שאלה כשנכנסנו לאוטו, ״סוד״ אמרתי וקרצתי לה, ״מעצבן״ היא אמרה בגילגול, ״קנית טלפון חדש״ אמרתי כשראיתי את האייפון 6 שהיה אצלה ביד, ״כן״ היא אמרה בחיוך, ״האמת שאחותך סחבה אותי לקנות״ היא הוסיפה, ״היא צודקת מי מסתובב עם אייפון שבור כמו שלך״ אמרתי, לא מספיק שזה היה אייפון 4 הוא גם היה מנופץ לגמרי, ״מי שאין לו הורים וכסף כדי לקנות את זה״ היא מילמלה, ״מצטער״ אמרתי מיד, ״זה בסדר, זה ככה כבר הרבה זמן, אבל עכשיו דניאל חוזר לעצמו לאט לאט ודואג לנו להכל״ היא אמרה, ״יצא מהסמים?״ שאלתי, ״כן, הוא החליט שהוא לוקח את עצמו בידיים, הוא הבין שאני צריכה אותו״ היא אמרה והנהנתי בהבנה.

-נקודת מבט אלמוג-

״הבאת אותנו לשחק בפיינטבול?״ שאלתי בציחקוק, ״כן מה רע?״ הוא שאל בחיוך, ״בלילה זה מפחיד לא?״ שאלתי והוא צחק, ״מה אתה צוחק עליי!״ אמרתי וחבטתי ביד שלו, לרגע שכחתי שמדובר באדיר עמר בן אדם שנמצא עמוק בפשע, לרגע אבל באמת לרגע הרגשתי בנוח לידו.

״דייי! איזה גבר אתה?! אתה צריך לתת לי לנצח!״ צעקתי לאדיר, ״תלמדי להפסיד קטנטונת״ הוא אמר והתקרב אליי, התקרבתי אליו גם ובשנייה שהוא לא שם לב יריתי עליו את הכדורי צבע האחרונים שנשארו לי, ״תחמנית!״ הוא אמר ואני צחקתי, ״מגיע לך!״ אמרתי והוצאתי לו לשון, ״בת כמה את תזכירי לי? תינוקת אחת״ הוא אמר, ״חוצפן! אני עוד מעט בת 18״ אמרתי בחיוך, ״ואני עוד מעט בן 23״ הוא אמר, ״אתה זקן״ אמרתי, ״אה ככה?״ הוא שאל והרים גבה, ״ככה״ אמרתי וצחקתי, ״אמיצה את״ הוא אמר ומשך אותי לחדר הלבשה איפה שהבגדים שלנו נמצאים, ״תתלבשי ונלך לאכול״ הוא אמר והנהנתי, הרגשתי כאילו זה מישהו אחר, כאילו זה מישהו אחר שנכנס לגוף של אדיר עמר.

-
שבת שלום יפות!!❤

The debtWhere stories live. Discover now