פרק 6

10.7K 483 29
                                    

-נקודת מבט אלמוג-

״אז אני לא יכול להחתים אותך, מצטער״ הוא אמר, ״אם אני בת יותר מ18? אני יכולה?״ ליאן שאלה ואני הבטתי בה בהלם, ״חייב מישהו מעל 21, שוב מצטער״ הוא אמר ואנחנו יצאנו מהמשרד שלו, ״מהה? אוףף! זה כזה מעצבן״ היא אמרה, ״אני יכולה לבקש מאדיר שי-״ היא אמרה אלף קטעתי אותה, ״מצטערת להגיד לך את זה אבל אני מעדיפה למות״ אמרתי, ״למה?״ היא שאלה, ״הוא בעצמו אמר שאני מכוערת ויש כמוני בטונות״ אמרתי, ״אני אדבר איתו״ היא אמרה, ״אני לא צריכה טובות ליאן, את באמת חברה טובה אבל אני אעבוד קשה ואשיג לו את הכסף הזה, כנראה שכסף קל זה לא בשבילי, עכשיו אני הולכת לקפה״ אמרתי והתקדמתי לקו האוטובוס.

״שרה אפשר שנדבר?״ שאלתי כשעמדתי מחוץ למשרד של מנהלת הקפה, ״בטח תיכנסי״ היא אמרה ונכנסתי, ״אני רוצה שתוסיפי לי שעות״ אמרתי, ״יש לך כבר כמעט 7 שעות ביום, יש לך לימודים״ היא אמרה, ״אני רוצה לעבוד גם בבוקר, עוד מעט נגמר בית ספר״ אמרתי, ״בסדר, מחר תגיעי ב8 ותסיימי ב18:00 בסדר?״ היא שאלה והנהנתי, ״תודה שרה״ אמרתי ויצאתי לכיוון החדר הלבשה של הצוות, לבשתי את החולצה עם הלוגו של המסעדה והתקדמתי לסידור עבודה לבדוק באיזה שולחנות אני עובדת, ״אוקיי שולחנות, 1, 7, 9״ מילמלתי לעצמי בכדי לזכור, התקדמתי לשולחן 1 כי שם ישבו אנשים, ״מה בשבילכם?״ שאלתי והם הסתובבו אליי וזה היה אדיר ועוד מישהו, ״קפה שחור, בלי סוכר״ אדיר אמר, ״ובשבילך?״ שאלתי את השני בחיוך, ״את החביתיות שלכם וקפה שחור עם כפית סוכר״ הוא אמר וחייך אליי גם כן, ״מיד יגיע״ אמרתי והתקדמתי למטבח, כל מקום שאני נמצאת בו הוא חייב להיות בו! למרות שזה דיי ברור שפה הוא יעביר את הבוקר שלו, זה הקפה הכי יוקרתי בעיר, התקדמתי לשולחן שלהם והגשתי להם את מה שהזמינו, ״אני יכול להיות חוצפן ולבקש את המספר שלך?״ זה שישב עם אדיר שאל, ״יש לי חבר״ חייכתי אליו חיוך מתנצל ופתאום נזכרתי בעומרי לא סיפרתי לו על הפגישה עדיין, ״אה״ הוא אמר ואדיר גיחך בזילזול, אני שונאת אותו.

-נקודת מבט אדיר-

״מה רצית ליאן?״ שאלתי כשחזרתי אליה, ״תקשיב עד הסוף סבבה?״ היא שאלה, ״נו״ מילמלתי, ״תקשיב, אלמוג-״ היא אמרה וקטעתי אותה, ״עזבי אותי ממנה כבר ליאני, אני לא נותן להם עוד זמן, היא חברה שלך והכל אבל מספיק״ אמרתי, ״וואי! אמרת שתקשיב עד הסוף״ היא אמרה, ״נו תמשיכי״ אמרתי, ״תקשיב היינו היום אצל הסוכן הזה שדיבר איתה, היא צריכה מישהו שיחתום עלייה שהוא מעל גיל 21״ היא אמרה, ״נו? מה את רוצה ממני?״ שאלתי לא מבין, ״שתחתום, זה רק חתימה קטנה אדיר״ היא אמרה, ״לא, שהאח המסומם שלה יחתום או חבר שלה, אני לא מכיר אותה אפילו״ אמרתי, ״אם תחתום היא תביא לך את הכסף יותר מהר״ היא אמרה, ״הכסף יהיה אצלי בעוד שלושה שבועות כי זה הזמן שנשאר להם, בנתיים אני לא לחוץ על כסף״ אמרתי, ״הסוכן הזה אמר שיש לה הרבה פוטנציאל״ היא אמרה, ״בסדר שתממש אותו כשהיא תגדל״ אמרתי תוך כדי שאני מגלגל עיניים, ״אוף ביי״ היא אמרה וניתקה.

״המלצרית שביקשתי ממנה את המספר היא גם ברמנית אצלנו״ גל אמר כשהיינו בדרך למועדון, ״כן אני יודע״ אמרתי, ״כוסית״ הוא אמר בחיוך, ״לא משהו״ אמרתי, ״אחי אתה לא מבין כלום״ הוא אמר, ״לא מתלהב מעיניים כחולות וגוף בינוני״ אמרתי וידעתי שאני לגמרי לא חושב ככה, הוא התחיל לצחוק, ״בינוני? אחי אתה צוחק עליי! היא כוסית רצח״ הוא אמר, ״טוב סתום סתום״ אמרתי ונכנסנו למועדון, ״אהלן מאמי״ גל אמר לברמנית שהקביעה שהוא מזיין, ״היי גלוש״ היא אמרה וליטפה את החזה שלו, פאק בא לי להקיא, ״אבל למה?״ פתאום שמעתי קול, ״כי ככה אני לא יכולה להיות בזוגיות עכשיו, אני כל היום עובדת כדי להחזיר את החוב של אח שלי״ שמעתי את הקול של אלמוג וצבט לי הלב, היא הפסיקה את החיים שלה והתחילה לעבוד נון סטופ בשביל חוב מזוין של אח שלה.

The debtWhere stories live. Discover now