Suga

250 15 20
                                    

Acest capitol este dedicat lui MinTeo3 Sper sa Îți placa.

Îți plăcea sa joci Baschet și erai pe terenul scoli. Te distrat singura. Făceai diferite scheme și aruncai la cos. Dintr-o data apar niște băieți mai mari ca tine dar tu nu iai observat și unul dintre ei te-a blocat atunci când ai vrut sa arunci la cos.
Teo: Ce crezi ca faci?
Ala:Ăsta e terenul nostru! Nu ai voie pe el!
Teo:Ăsta e terenul scoli! Nu ie terenul vostru! Acum Da-mi mingea!
Ala:Tatăl meu este proprietarul școli deci este al meu! Și ăsta se confisca! Văd ca ie noua!
Teo:Nu te corect! Hai sa facem un meci!  Cel care câștigă rămâne sa se joace!
Ala:Bine.

Așa ca le-ai luat mingea și ai început sa alergi și sa dai la cos. După câte ai observat încercau sa trișeze si sa te lovească. Dar nu au reușit, tot tu ai câștigat.
Teo:Yey! Am câștigat! Terenul ie al meu!
Atunci unul dintre ei vine furios spre tine și vrea sa te lovească.  Dar atunci cineva îi prinde pumnul. Și când te întorci îl vezi pe Suga unul dintre tocilari. La lovit cu putere și atunci și restul s-au ridicat sa îl bata pe Yoongi. Când ai văzut ca unul se apropia din spatele lui ai sărit sa îl aperi în timp ce el se bătea cu ăla.  L-ai învins și el te-a luat pe sus și ceilalți au venit lăsându-l pe Yoongi în pace.
Suga:Ce faceți?  Veniți înapoi!
Dar ei fug cu tine.
Teo:Yoongi ajuta-ma!
Nu aveai prea multa siguranță că va reuși fiindcă era unul dintre tocilari și nu era cu bătaia și alte deastea. Ai fost adusa în casa unuia dintre ei. Ai stat acolo toată noaptea legata de un scaun. Dimineata proprietarul casei vine la tine.
Ala:Iubito ce zici sa ne distram.
Teo:Lasa-ma!
El te plezneste
Imediat cineva bate la ușă el se duce sa deschidă și pe ea intra Yoongi care îl bate măr. Apoi te dezleaga și fuge cu tine. Când este sigur ca sunteți destul de departe se uita la tine.
Suga:Ești bine?
Teo:Da . Mulțumesc
Suga:Nu ai pentru ce.
Teo:Cum te pot răsplăti?
Suga:Fi iubita mea!
Teo:Poftim?
Suga:Fi iubita mea! Te iubesc! Îmi place de tine de mult timp iar atunci când i-am văzut pe aia ca se iau de tine eram foarte nervos.
Teo:Bine,accept.
Atunci el te ia în brate și te saruta, în acel moment a început sa ningă.  Apoi ai mers cu el acasă.

Suga:Te iubesc!Teo:Și eu te iubesc!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Suga:Te iubesc!
Teo:Și eu te iubesc!

Imagineaza-ti BTS  Volumul 1.💗💞Where stories live. Discover now