♡54♡

10.2K 240 30
                                    

Sudah 3 hari Abqari berada di London, satu habuk mesej langsung tidak dihantarkan ke arah Azzora. Call Azzora pun tidak ada.

Azzora berada dirumah buat selamba dan menunggu kepulangan Abqari. Azzora setiap hari menanti mesej dan call dari Abqari, apabila Azzora cuba call, Abqari reject panggilan Azzora.

"Kau jangan buat hal Kari, pecah juga kepala kau aku kerjakan" kata Azzora. Dia memegang sepucuk pistol di tangan. Kemudian dia teringat Shila dengan pakaiannya seksi.

"Haihh minah sendat tu. Kalau aku jumpa teruk aku kerjakan kau" kata Azzora lagi. Kemudian Azzora menelefon anak buahnya.

"Hello Man siapkan kapal terbang untuk aku. Kau bawa Adelaro sekali. Cakap dengan dia, kita pergi London. Kalau dia lambat 15 minit, tinggal!" Kata Azzora dan dia meletakkan telefon.

******

Manakala di London, Abqari berfoya-foya dengan Shila di pusat membeli-belah. Shila memaut lengan Abqari.

Sebenarnya kerja Abqari di London sudah pun selesai 2 hari yang lalu, segala mesej dan call dari Azzora tidak dihiraukan. Abqari tergoda dengan telatah Shila yang manja dan gedik.

Abqari duduk disebuah bangku dan menunggu Shila selesai shopping. "Haih cantik betul lah. Kenapalah Zora tak jadi macam Shila eh? Seksi, hot" kata Abqari seorang.

Kemudian Shila datang ke arah Abqari dengan senyuman yang menggoda.

"Awak jomlah kita pergi makan" kata Shila dengan nada yang manja. Abqari tersenyum. Dia memeluk bahu Shila dan mereka pun pergi makan. Shila tersenyum lalu dia memeluk pingang Abqari.

Dari jauh keadaan mereka seperti suami isteri.

Selesai makan, Abqari memandu untuk pulang ke hotel.

"Hmm awak besok malam boleh tak kita pergi club?" Tanya Shila. Abqari tersenyum. "Boleh juga. Dah lama tak lepak club sejak kahwin ni" kata Abqari.

Shila menepuk tangannya.

"Wahh tq" kata Shila gedik. Abqari tersenyum. Dia mengambil tangan Shila dan mencium lembut dibelakang telapak tangan Shila.

"Untuk awak semua boleh" kata Abqari. Shila mencium pipi Abqari. Dia terkejut. Azzora langsung tak pernah buat macam tu ke arahnya.

Tiba-tiba dia berasa beruntung pula dengan Shila.

******

Akhirnya sampai juga Azzora, Adelaro dan anak buahnya di London. Azzora turun dengan spec hitam. Dia menunggu anak buahnya yang berada di London.

PAKAIAN AZZORA

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

PAKAIAN AZZORA

Kemudian datang 6 buah kereta Mercedez dihadapan Azzora. Dua orang kuat dari anak buah Azzora keluar dan menunduk hormat ke arah Azzora.

"Ada tak benda yang aku minta?" Tanya Azzora. "Ada Tuan" kata salah seorang dari mereka. Dia memberi sampul surat berwarna coklat.

"Bagus. Sekarang hantar aku ke tempat biasa" kata Azzora. Mereka mengangguk.

Azzora terus saja masuk ke dalam kereta, manakala Adelaro pula naik kereta lagi sebuah dengan 3 orang anak buah dari Azzora.

Azzora membuka sampul surat tersebut. Kemudian dia tersenyum sinis. "Aku dah agak dah. Kari ni bukan boleh percaya sangat!" Kata Azzora.

GAMBAR ABQARI DAN SHILA

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

GAMBAR ABQARI DAN SHILA

"Kau tunggu. Kau belum kenal aku siapa" kata Azzora. Azzora tersenyum sinis.































DONE!

Jandaku Please Come Back!Where stories live. Discover now