-41-

1.2K 98 43
                                    

"טאהיונג אתה תישאר לישון כאן?" שאל גאנקוק שהם צפו בסרט שהיה בטלוויזיה "לא יודע" אמר טאהיונג "למה?" שאל גאנקוק "כי אחותי לבד החברים שלה הלכו לבית שלהם" אמר טאהיונג מלטף את שיערו של גאנקוק גאנקוק הנהן בראשו והמשיך להסתכל על הסרט שהיה בטלוויזיה למרות שזה לא עיניין אותו.

גאנקוק לא הרגיש בנוח למרות שעכשיו טאהיונג איתו התמונה הזו שהוא התנשק אם ג'ון פיו עשתה לו תחושת קינאה כולכך שעד עכשיו זה לא עזב אותו הוא נאנח בקול קצת מעוצבן והחליט לשכב לצד השני שטאהיונג לא היה בו. טאהיונג ראה את זה והסתכל עליו וידע שמשהו עובר עליו "קוקי" הוא לחש "אממ.." אמר גאנקוק לא מסתכל עליו "קרה משהו?" שאל טאהיונג "לא.." אמר גאנקוק ונאנח שוב.

"גאנקוק אני יודע שקרה משהו אז תספר לי" אמר טאהיונג והסתכל על גאנקוק וראה שהוא בוכה "קוקיי..." הוא אמר ומשך אותו אליו "טאהיונג..." אמר גאנקוק תוך כדיי שהוא בוכה על חזהו של טאהיונג "מה קרה קטן שלי?" שאל טאהיונג בדאגה "למה...למה היית חייב לנשק אותו..." אמר גאנקוק ממשיך לבכות.

"את מי...אהה" שאל טאהיונג ואז ניזכר "קוקי כבר הסברתי לך..." אמר טאהיונג "אני יודע אבל...אני עדיין מקנא בו...אוווף" אמר גאנקוק מסתכל בעיניו טאהיונג תפס בלחיו ואמר "אני אוהב אותך...אני נישקתי אותך שם..לא אותו" גאנקוק ניגב את דמעותיו והסתכל עליו שוב "אני אוהב אותך" אמר גאנקוק והתקרב אל טאהיונג ונישק אותו , אם הזמן הנשיקה הפכה להיות אגרסיבית ותשוקתית ששניהם התמכרו אלייה המשיכו להתנשק עד ששמעו רעש מלמעלה.

שתייהם סובבו את ראשם לכיוון הרעש והיו בשקט כמה שניות ושוב פעם הרעש של הנפילה "אמא .." קרא גאנקוק "אוי גאנקוק חשבתי ישנתם סליחה" אמרה אימו וחזרה לחדר גאנקוק חייך והלך לחדר שלו שטאהיונג אחריו, הם הגיעו לחדר וגאנקוק שאל "למה אתה לא יכול להשאר לישון פו?" טאהיונג ישב במיטה ואמר "אני יכול..." וחייך גאנקוק חייך גם וקפץ אליו ככה שיצא שגאנקוק מעל וטאהיונג מתחת גאנקוק לא התכוון לשחרר אותו.

"קוקיי...ניראה שאנחנו צריכים לשון" אמר טאהיונג צוחק "תישן זה בסדר ...אני פשוט אהייה כאן" אמר גאנקוק צוחק שטאהיונג צוחק איתו "גאנקוק..." לחש טאהיונג שאיברו של גאנקוק השתפשף באיברו וגם גאנקוק נאנח היה לו קשה לא לחשוב על סקס אם טאהיונג שהוא מתחתיו גאנקוק קם ממנו לאט וראה שטאהיונג דיי נהנה מהמגע שנוצר.

אז הוא 'נפל' על טאהיונג בטעות ויצא מצב שהוא שוב מעל וטאהיונג מתחת גאנקוק עלה טיפה למעלה לפרצוף של טאהיונג ובדרך גרם לעוד שיפשוף "אח... גאנקוק" גנח טאהיונג וגאנקוק איתו "אתה מטריף אותי" אמר גאנקוק וישר נישק אותו טאהיונג תפס באגנו של גאנקוק וגרם לו לעלות ולרדת משפשף באיברם "אהה..." גנח שגאנקוק מפעולותיו של טאהיונג.

פתאום נישמע דפיקה בדלת ואז קולה של אמו של גאנקוק "גאנקוק אתם ישנים?" היא שאלה גאנקוק קם במהירות מטאהיונג
טאהיונג הרגיש שהוא עמד לגמור רק מזה "אחח אם היא לא הייתה מפריעה" לחש טאהיונג גאנקוק הלך ופתח לה את הדלת "בדיוק התכוונו ללכת לישון" 
"אהה אז לא חשוב אני אגיד לך את זה מחר" אמרה אמו והלכה גאנקוק נעל את הדלת וחזר לשבת ליד טאהיונג.

טאהיונג הביט בו ואמר "גאנקוק חירמנת אותי" גאנקוק הסמיק וצחק "זה לא מצחיק מה אני עושה עכשיו?" שאל טאהיונג גאנקוק התקרב אליו ואמר "אני יעזור לך" ונישק אותו הוא שוב עלה מעליו והשחיל את ידיו לתוך חולצתו של טאהיונג והעלה אותו למעלה התנתק מטאהיונג לשניה כדי שיוריד את החולצה וחזר לנשק אותו ואז הוא ירד לצווארו ונישק אותו שם והשאיר לו סימנים ואז הוא ירד לביטנו וככה לאט לאט עד שהוא הגיע לאיברו

"גאנקוק אתה ...אחח...משגע אותי" אמר טאהיונג וגונח באמצע המשפט .
גאנקוק הגיע לאיברו של טאהיונג ופתח את מכנסיו באיטיות רבה תוך כדיי שהוא נוגע לא נוגע באיברו גורם לטאהיונג להשתגע הוא סופסוף הוריד את מכנסיו והוציא את איברו הגדול של טאהיונג והתחיל ללטף אותו בזמן שטאהיונג סובל מהנאה.

"דיי אני לא סובל את זה" אמר טאהיונג מרים את גאנקוק ממנו ושם אותו במיטה, הוא הוריד לגאנקוק את כל הבגדים עד שגאנקוק נישאר עירום מולו טאהיונג ראה שגם גאנקוק מתחרמן מכול מה שהיה עובדה שאיברו עמד גאה טאהיונג ליטף את איברו של גאנקוק ואחרי כמה שניות הכניס אותו לפיו והתחיל למצוץ "אהה... טאהיונג" גנח בקול גאנקוק "שששש....יפה שלי אמא שלך בבית" הזהיר טאהיונג "נוו כבר תזיין אותי" אמר גאנקוק חסר אוויר.

טאהיונג ליטף עוד קצת את איברו של גאנקוק ואז מיקם את איברו מול חורו של גאנקוק והכניסה בבת אחת הוא ראה שגאנקוק עומד לגנוח בחוזקה אז הוא מיהר לנשק אותו
הוא לא זז ממקומו הוא רצה שגאנקוק יתרגל לזה "אחח... טאהיונג אתה משגע אותי!! תזוז כבר" אמר גאנקוק שהתנתק מהנשיקה טאהיונג הקשיב לו להתחיל לזוז בהתחלה לאט גאנקוק התאפק לא לגנוח בקול הוא גנח בשקט עוצם את עיניו מרוב עונג "מהר יותר" ביקש גאנקוק טאהיונג לא פיספס את בקשתו והתחיל לזוז מהר יותר.

"אהה" גנח גאנקוק בקול שטאהיונג פגע בנקודה רגישה בתוכו טאהיונג שם לב והמשיך לפגוע בה "אחח גאנקוק...אני עומד לגמור" אמר טאהיונג תוך כדיי שהוא גונח "טאהיונג יותר חזק" התחנן גאנקוק וטאהיונג כרגיל הקשיב והגביר את הקצב החדירה אל גאנקוק טאהיונג התקרב אל גאנקוק ונישק אותו "אני גומר" אמר גאנקוק ואם האמירה הזו הוא גמר "אחח טאהיונג," הוסיף גאנקוק מה שגרם לטאהיונג לגמור מיד אחריו.

טאהיונג צנח ליד גאנקוק ושכב לצידו "הכאבתי לך?" שאל טאהיונג בדאגה "קצת" אמר גאנקוק לא רצה להדאיג אותו "למרות שממש כאב לי לקחת את האיבר שלך טאהיונג בלי חומר סיכה או משהו אבל הכאב מהר מאוד נעלם...אני אוהב אותך" הוסיף גאנקוק ונישק אותו. 
"קוקי ...בוא נלך להתקלח" אמר טאהיונג אבל ראה שגאנקוק כבר ישן אז הוא כיסה את שנייהם בסמיכה וגם הוא נירדם ....

פרק גרוע אני יודעת...!

רק אנחנו (vkook)   (Boy×Boy)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ