#34:True Story

943 73 7
                                    


First things.I'm so sorry to unpublish cerita Pyeonhji untuk awak.Sebabnya citer tu tak Best..Pasal story ideas.Sedang diusahakan.But for now..saya update satu cerita baru.😢(author ni mmg suka publish citer pastu unpub.Baik kau takyah) saya tahu ada orang cakap camtu.Siap kecam lagi ada 😅😅.I know.Saya tahu.Dikecam perkara biasa.Saya bukanlah penulis yang terbaik.

But.Saya janji ini cerita akan diteruskan.Sebanya citer ini disokong oleh writer kegemaran ayee.Sape lagi kalau bukan
jkdaddy-.I Love you,Val 😘😂😂

Ceritanya adalah ISTERI LUAR BIASA lakonan mantap dari Min Yoongi.Tapi.. bukan itu yang nak dibahaskan sekarang ni.Apa yang saya nak kongsikan ni adalah dari kawan kita,pengguna wattpad ini. idekimtae-

 idekimtae-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ceritanya,cerita betul

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ceritanya,cerita betul.Jadi,sesape yang tak boleh nak load gambar ni.Atau line tak kuat.Meh saya ceritakan.

Ada seorang gadis dimana dia suka memasak dan satu malam, dia masak makanan ala kadar untuk dia makan seorang diri.Jadi selepas dia siap masak, dia bawa makanan tu ke ruang tamu sebab nak tengok TV. Masa tu,dia kat rumah seorang diri.

Waktu lagi syok tengok TV,tiba-tiba TV berubah siaran dengan sendiri.Then gadis tu pun cakap.

"Jangan alih TV!aku tak suka siaran ni!!"

Kemudian,Pappp.Remote TV jatuh sebelahnya .Dia hanya sekadar ucap terima kasih dan terus tukat siaran.Sejujurnya, rumahnya memang ada penjaga.Penjaga yang tak dapat dilihat dengan mata kasar.

Jadi, nak dipendekkan cerita.Disebabkan parents gadis ni selalu kerja jauh,jadi dia terpaksa bermalam di rumah kawan dia.Satu malam,kawan gadis ini mengajaknya ke toilet.Jadi dia dengan sukarelanya pergilah.

Tapi.Sebelum dia pergi,ada sesuatu memegang kakinya .Dan benda yang memegang kaki gadi itu datang dari bawah katil.Dia hanya memejam mata dan terus mengikuti kawannya.

Jadi waktu dia teman kawan dia kat luar toilet.Dia dengar ada bunyi ketukan kat tingkap.Jadi dia berpaling ke arah bunyi tu.Dan dia nampak,benda yang besar dan berbulu sedang mengetuk tingkap dengan kukunya sambil tersenyum lebar ke arahnya.








Jadi.Itu dia kisahnya.Oklah.Bye.Author nak tidur dulu. 😂😂😂

Night Story Where stories live. Discover now