#3#I'm inside

1.8K 159 11
                                    

Kebiasaannya,,waktu malam begini,aku akan tidur awal.Tapi aku tak boleh nak memejamkan mataku,,lalu aku terus menghadap laptopku dan berchatting denga kawanku.

'Bila kau nak tidur Sana??Dah pukul 3 pagi dah ni..besok kau nak kena bangun awal..'

Dahyun membebel kepadaku dalam chatnya.Dan aku hanya membalas "Aku tak mengantuk,,"..

Tokk,,tokk,,tokk

Aku terus berpaling ke arah bunyi itu.Aku mengerutkan dahiku.Mana mungkin bunyi ketukan di pintu bilik,,sebab omma dan appa pergi ke luar negara,jadi hanya aku yang ada dalam rumah ini.Tapi..aku hanya membuat tak tahu.

Tokk,tokk,tokk

Sekali lagi ia berbunyi.Lantas,kepalaku berpaling ke arah tingkap kerana bunyi itu seolah-olah datang dari tingkap itu.Tapi aku tak bergerak walau seincipun dari meja laptopku,kerana aku tahu,bilik aku berada di tingkat dua.Mana mungkin ada orang boleh mengetuk tingkap itu.

Tokk,tokk,tokk

Kali ni bunyinya lagi kuat kedengaran,malah bukan tingkap sahaja,di pintu juga kedengaran.

Cepat-cepat aku ke katilku dan menyelimuti badan dan mukaku.Pabila bunyi ketukan itu sudah tiada,aku cuba memberanikan diri untuk membuka selimut itu.Tapi..

Ternyata dia ada di atas siling rumahku dan mukanya langsung tidak kelihatan hanya ada lubang hidung dan mulut sahaja..Aku hanya mampu mendiamkan diri dan terus menyelimuti badanku sehinggalah aku terlelap.

The End..

•Author tak pandai sangat nak buat creepy ni..so harap ni creepylah yer.

[×Miey_Hopieu×]

Night Story Where stories live. Discover now